رژ لب | رژ لب مناسب فصل

تو این فصل، چه رنگ رژلبی مده؟ | رژ لب مناسب هر فصل را بشناسید

بیشتر خانم‌ها به دنبال مد و زیبایی بیشتر هستند؛ رنگ رژلب‌ها تاثیر زیادی در آرایش دارد، بنابراین باید در انتخاب رنگ آن‌ها دقت زیادی داشته باشید.

رژ لب
ویکی گردی:

رنگ رژ لب تاثیر قابل توجهی در زیبایی آرایش صورت دارد و انتخاب این رنگ، با راهنمایی هایی که در ادامه خواهید خواند، برایتان ساده تر می شود. با تغییر هر فصل که حال و هوای لباس‌ها تغییر میکند، تغییراتی هم در آرایش و مخصوصا رنگ رژ لب مان باید داشته باشیم. حتما برایتان سوال پیش می آید که چه رنگ رژلبی برای هر فصل مناسب است، برای پاسخ با این بخش از ویکی گردی همراه شوید تا با رژ لب‌ های مخصوص هر فصل آشنا شده و بهترین رژ لب را برای خود در فصل‌های مختلف انتخاب کنید.

رژ لب فصل بهار

در فصل با طراوت و زیبای بهار باید از روشن‌ترین و شادترین رنگ رژ لب‌ها استفاده کنید مانند رژ لب‌های سرخابی، گلبهی، کالباسی و قرمز البته رژ لبی که انتخاب میکنید باید با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشد.

ترفندی ساده برای قرینه کشیدن خط چشم + فیلم

رژ لب

رژلب فصل تابستان

در فصل گرم تابستان بهتر است از رژ لب‌هایی به رنگ آلبالویی و بلوطی استفاده کنید. برق لب هم یکی دیگر از گزینه‌های ساده ای است که در فصل تابستان مناسب است.

رژ لب فصل پاییز

فصل پاییز رژ لب‌هایی انتخاب کنید که با این فصل همخوانی داشته باشد مثل رژ لب‌های نارنجی، قهوه‌ای و زرشکی.

رژ لب فصل زمستان

رژ لب‌های براق و تیره مناسب فصل سرد زمستان هستند، از آنجایی که در این فصل همه چیز بی روح و خنثی است رژ لب‌های براق و خوش رنگ بهترین گزینه هستند.

اگه می خوای ابروهای پهن و پرپشت داشته باشی بخون

رژ لب

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • اگاه

    بسیار عالی

  • م

    مردم پول ندارند .نون بخرن مونده بودرژلب

  • بلوچ

    عالی