متولدین هرماه | حافظه متولدین هر ماه

میزان قوی بودن حافظه متولدین هر ماه | نابغه ها متولد کدوم ماهن؟

برخی افراد باور دارند که حافظه امری ذاتی است و کودکانی که در ماه های تولد خاصی به دنیا آمده اند، جزء بچه های نابغه به شمار می آیند. در ادامه در خصوص میزان قوی بودن حافظه متولدین هر ماه بخوانید.

فال طالع بینی عشق با توجه به ماه تولد
ویکی گردی:

متولدین هر ماه ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند. ماه های مختلف روی ویژگی های فردی افراد تاثیرات زیادی دارد. به خاطر همین بسیار مهم است که قبل از هر چیز مسئله طالع بینی متولدین هر ماه را بررسی کنیم. در این قسمت از ویکی گردی طبق طالع بینی متولدین هر ماه به شما می گوییم که حافظه متولدین کدام ماه قوی تر از بقیه است، پس با ما همراه باشید. البته که تمامی این موارد به نوعی جنبه سرگرمی دارند و نمیتوان به شکل کامل به آنها تکیه کرد.

فروردین

فروردین ماهی ها افرادی هستند که اگر به آنها بدی کنید؛ یادشان می‌ ماند اما اگر هم عذرخواهی کنید مسئله را خیلی راحت فراموش می کنند. گاهی اوقات واکنش منفی آن ها نسبت به چیزهای مختلف زیاد است. در مورد چیزهای مثبت هم ممکن است خیلی اغراق آمیز عمل کنند. حافظه آن ها معمولی است.

شخصیت شناسی جالب از روی رنگ رژ لبتان

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها افراد قدرتمندی هستند و خیلی شبیه به آبان ماهی ها در این زمینه عمل می کنند. حافظه آن ها بی نظیر است و همه چیز را به خوبی تجزیه تحلیل می کنند و اگر هم کار بدی برای آن ها انجام دهید؛ هرگز آن را فراموش نمی کنند.

خرداد

خرداد ماهی ها افراد کاملاً چند بعدی هستند. می‌ توانند در موارد مختلف حافظه خوبی داشته باشند اما جزء آن دسته از افرادی می باشند که باید خودشان اراده کنند و تصمیم به به یاد سپردن چیزی بگیرند.

تیر

تیر ماهی ها افرادی هستند که حافظه بسیار قوی دارند و خیلی خوب از خودشان محافظت می کنند. مراقب هستند که کسی به آنها آسیب و صدمه نزند اما اگر هم آسیب ببیند با وجود اینکه حساسیت زیادی دارند خودشان را کنترل می کنند و همه چیز در ذهن شان باقی می ‌ماند و هرگز چیزی از ذهن آن ها فراموش نخواهد شد.

مرداد

مرداد ماهی ها تمرکز خود را روی موضوعات حاشیه ای اختصاص نمی دهند. سعی می کنند که بیشتر به خودشان رسیدگی کنند و نسبت به چیزهایی که دیگران می‌ گویند یا حواشی زندگی بقیه؛ علاقه‌ای ندارند.

شهریور

شهریور ماهی ها افرادی هستند که خیلی راحت از دیگران انتقاد می کنند اما خیلی تحمل شنیدن انتقاد را ندارند. ذهن و حافظه شان شبیه یک کتابخانه است و می‌‌ توانند هر زمان که خواستند در ذهنشان موضوعی را سرچ کنند و دقیقاً به آنجا که می‌خواهند؛ برسند. آن ها به داشتنِ حافظه بسیار قوی معروف هستند.

بزرگترین ترس متولدین هر ماه چیست؟

مهر

مهر ماهی ها گاهی اوقات در بعضی از مسائل حافظه بسیار قوی دارند و گاهی اوقات هم کاملاً فراموشکار می شوند. بستگی به سطح علاقه آن ها نسبت به این مسئله خاص دارد اما در هر صورت در هیچ موضوعی عمیق نمی‌ شوند و به خاطر همین معمولاً جزئیات را به خاطر ندارند.

آبان

آبان ماهی ها حافظه بسیار قوی دارند و افرادی هستند که خیلی خوب همه چیز را تجزیه تحلیل می کنند. از توانایی هایِ خود؛ خیلی عالی استفاده می‌ کنند. کاملاً بصری هستند و جزئیات را به خاطر می سپارند. شخصیت بسیار قوی دارند و هر چقدر هم که از درون احساس ضعف کنند، باز هم می‌ توانند خودشان را جمع و جور کنند تا به آنچه که می خواهند برسند.

آذر

آذر ماهی ها به دنبال آزادی هستند و دوست ندارند که کسی دست و پایشان را بگیرد. می خواهند همیشه طبق قوانین زندگی خودشان شرایط را پیش ببرند. اگر بخواهند چیز های مختلف را به ذهن می سپارند اما معمولاً تمایلی به انجام این کار ندارند.

دی

دی ماهی ها اخلاق را رعایت می‌ کنند. می‌دانند که چه زمانی چه حرفی را به زبان بیاورند. به خاطر اینکه حافظه بسیار قوی دارند، هرگز یک اشتباه را دو بار تکرار نمی کند. در واقع حافظه آن ها شبیه به فلش کارت عمل می کند. کافی است که به آن رجوع کنند تا همه جزئیات را به خاطر بیاورند.

بهمن

بهمن ماهی ها خیلی خوب انرژی محیطی که در آن هستند را دریافت می کنند. افراد شهودی هستند. حافظه آنها ضعیف نیست اما به اندازه ماه هایی که نام بردیم حافظه قوی ندارند اما اگر اراده کنند، می‌ توانند چیزهای زیادی را تا سال های سال به ذهن بسپارند‌.

متولدین کدام ماه به رویاهای خود می رسند

اسفند

اسفندی ها مدام در حال خیال پردازی هستند. طبع هنری دارند که باید آن را کشف کنند. شاید درک آن ها برای بقیه کمی سخت باشد. اگر بخواهند داستانی را تعریف کنند، خیلی خوب این کار را انجام می‌ دهند و در غیر این صورت در بقیه مواردِ زندگی واقعی خیلی حافظه قوی ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵۳ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • بینام

    با این وجود همه خنگن بجز شهریور ماهی ها ولی الکی بود دختر من مرداد ماهی است و پسرم بهمنی بسیار باهوش هستند

  • ناشناس

    جالب بود

  • عبوود

    الکییه من بهمنیم معدل پایه ابتداییم از ۱۹/۵پاینتر نیومد خدای خرافه این

  • ناشناس

    من اردیبهشتی ام و تقریبا تمام حرفهاتون در مورد من صدق میکرد

  • ناشناس

    واقعی نیست من فروردینیم وحتی حالت نگاه آدما رو تا سالها یادم میمونه. باجزعیات در ضمن خوبیها و بیشتر یادم میمونه. تابدیها.