نفخ | گرفتن نفخ حبوبات

۳ سوته نفخ حبوبات رو بگیر | روش های ساده برای گرفتن نفخ حبوبات + فیلم

حبوبات یکی از منابع غنی تامین پروتئین هستند و می‌توانند جایگزین مناسب و ارزانی برای گوشت باشند. در ادامه ساده‌ترین و سریع‌ترین روش گرفتن نفخ حبوبات را به شما آموزش داده‌ایم.

حبوبات
ویکی گردی:

روش های ساده گرفتن نفخ حبوبات را در این مطلب بیاموزید. اگر حبوبات را از قبل خیس نکرده‌اید، ۱ الی ۲ بار آن را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید، آبکش کنید و در آب جدید بپزید. یک خیار را با پوست، از وسط برش داد و هنگام پخت حبوبات داخل قابلمه بیندازید. این سریع‌ترین راه گرفتن نفخ حبوبات است. حبوبات یکی از منابع غنی تامین پروتئین هستند و می‌توانند جایگزین مناسب و ارزانی برای گوشت باشند. در ادامه ساده‌ترین و سریع‌ترین روش گرفتن نفخ حبوبات را به شما آموزش داده‌ایم.

حبوبات دارای مقادیر بالای فیبر غذایی هستند و احتمال ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر از جمله دیابت و انواع سرطان را کاهش می‌دهند.

فیلم آموزش گرفتن نفخ حبوبات

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

 

 ۳۵ فواید انجیر خشک برای مردان و زنان

نفخ حبوبات را چگونه بگیریم؟

برای کاهش نفخ ناشی از مصرف حبوبات باید چند ساعت قبل (حدود ۴ ساعت) از پخت حبوبات، خیسانده و دوبار آب آن تعویض شود تا با این کار مواد نفاخ موجود، بدون اینکه به ارزش غذایی آن آسیب برسد، در آب حل و خارج شود.

جوشاندن حبوبات: اگر حبوبات را از قبل خیس نکرده‌اید، ۱ الی ۲ بار آن را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید، آبکش کنید و در آب جدید بپزید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر