رنگ سال | ست لباس رنگ سال

رنگ سال 1402 با چه رنگی ست میشه؟ + عکس و توضیحات

همیشه یکی از دغدغه های مهم خانم ها ست کردن لباس با رنگ سال است، استایل زنانه قوانین خاص و منحصر به فردی دارد که برای زیباتر دیده شدن باید رعایت شوند.

ست رنگ سال
ویکی گردی:

رنگ سال 2023، قرمز پرشین یا قرمز آتشین مایل به زرشکی به رنگ گل رز با کد PANTONE 18-1750 است. با انتخاب رنگ سال 2023، بسیاری از افراد تمایل دارند تا در مدل های لباس خود در سال نو شمسی1402 هم از این رنگ استفاده کنند. برای استفاده از رنگ سال بهتر است آن را با سایر رنگ هایی که در این بخش از دنیای مد ویکی گردی آورده ایم، ترکیب نمایید تا استایلی شیک و به روز داشته باشید.

نحوه ست کردن رنگ سال 2023

به عنوان لباس عید یا در بهار و تابستان امسال برای ست کردن رنگ سال 2023 با لباس هایتان از رنگ های زیر کمک بگیرید. این رنگ ها عبارتند از:

استایل بهاری ترند عید 1402  + عکس

رنگ سال 2023

مشکی

لباس رنگ سال 2023 را با رنگ مشکی ست کنید، به خصوص اگر می خواهید به مهمانی های رسمی بروید. با ترکیب این دو رنگ می توانید استایلی شیک داشته باشید. رنگ مشکی و قرمز هر دو نماد قدرت و البته رمز و راز هستند که در کنار هم متفاوت، قدرتمند و جسور به نظر می رسند.

مانتو رنگ سال

خاکستری

اگر لباسی به رنگ سال 2023 خریده اید، آن را با رنگی مانند خاکستری ست نمایید. رنگ سال 2023 یک رنگ پر شور و حرارت است که اگر آن را در کنار یک رنگ خنثی مانند خاکستری ست کنید، بدون اینکه استایل شخصی شما را بر هم بزند، ظاهری جدید به شما می بخشد.

مانتو رنگ سال

طوسی

طوسی یکی دیگر از رنگ هایی است که در کنار رنگ سال 1402 جذاب می شود. خاکستری روشن نیز رنگ مناسبی است برای اینکه بتوانید رنگ سال 2023 را با یک رنگ روشن ست کنید. ترکیب این رنگ ها با رنگ سال می تواند استایل شما را در کنار ساده بودن بسیار زیبا و جذاب نشان دهد.

شیک ترین مدل مانتو های مشکی 1402 + عکس

مانتو رنگ سال

سورمه ای

رنگ سورمه ای و به طور کلی طیف رنگ آبی تیره به شما کمک می کند با رنگ سال 2023 استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشید پس اگر طرفدار لباس های جین هستید، می توانید به راحتی این نوع لباس ها را با رنگ سال 2023 ترکیب نمایید تا استایلی شیک و منحصر به فرد داشته باشید.

مدل مانتو با رنگ سال

سبز

سبز تیره یکی از بهترین رنگ ها و برگرفته از طبیعت است که در کنار Viva Magenta جلوه ای شاد و جذاب به استایل شما می دهد. شما می توانید رنگ سبز کلاسیک را نیز با سرخابی قرمز ترکیب کنید، ترکیب این دو رنگ می تواند کاملا ایده آل برای مهمانی ها باشد.

مدل مانتو با رنگ سال

سفید

رنگ های سفید مکمل تمامی رنگ ها در استایل های مختلف می باشند. این دو رنگ را می توانید با هر رنگی ست کنید و استایلی بی نظیر را رقم بزنید و تغییر خود را حس کنید.

مدل مانتو های ترند برای عید ۱۴۰۲+ عکس

مدل مانتو با رنگ سال

صورتی، بنفش و قرمز گلی

شما می توانید رنگ سال را با رنگ هایی هم طیف خود چون صورتی، بنفش و قرمز گلی نیز ست کنید و استایل تک رنگ یا مونوکروم برای خود رقم بزنید و با نمایش گذاشتن استایل تک رنگ جسارت و خلاقیت خود رابه رخ بکشید.

مدل مانتو با رنگ سال

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر