ادکلن زنانه | برترین ادکلن زنانه

خوشبوترین ادکلن زنانه کدام است؟ | اگه میخوای خاص باشی از این ادکلن ها استفاده کن

اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه را دارید اما در انتخاب خود دچار شک و تردید هستید، این مقاله در راستای معرفی بهترین عطر زنانه کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد

ماندگاری عطر
ویکی گردی:

بهترین ادکلن زنانه دنیا کدام عطر است؟ امروز قصد داریم به معرفی چند ادکلن زنانه برتر و پرفروش دنیای عطر زنانه بپردازیم و شرح مختصری از هر کدام به شما بدهیم تا شما بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه را دارید اما در انتخاب خود دچار شک و تردید هستید، این مقاله در راستای معرفی بهترین عطر زنانه کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

چه معیار هایی برای انتخاب ادکلن زنانه در نظر گرفته شده است؟

شاید برایتان پیش آمده باشد که قصد خرید عطر را داشته اید، اما با توجه به تنوع بسیار زیادی که در بازار عطر و ادکلن ها وجود دارد، تصمیم برایتان سخت شده باشد. معمولا معیار هایی که برای اکثر بانوان مهم است عبارتند از:

اینجوری رژ لب نزن پیر نشونت میده! 

  • ماندگاری
  • پخش بو
  • سن و سال
  • اغواگری و جذابیت
  • موقعیت
  • مناسب فصل

موارد فوق از مهم ترین نکاتی هستند که پیش از خرید عطر باید به آن ها توجه بفرمایید. بهترین عطرهای زنانه باید حداقل ۳-۴ مورد از این ویژگی ها را داشته باشیند. در ادامه قصد داریم این موارد را با جزئیات بررسی کنیم.

ماندگاری و پخش بو

ماندگاری و پخش بو یکی از مهم ترین ویژگی های عطر مناسب است که معمولا همه آن را اولویت قرار می دهند و اولین سوالی که از فروشنده می پرسند در مورد ماندگاری و پخش بوی عطر است. اگر جز افرادی هستید که ماندگاری اولویت بیشتری از پخش بو برایتان دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از عطرهایی با غلظت پرفیوم (Parfum) است؛ اگر جز افرادی هستید که پخش بوی اولویت بیشتری از ماندگاری برایتان دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از عطرهایی با غلظت ادوتویلت (Eau de Toilette) است؛ اما اگر می خواهید که عطرتان در کنار پخش بوی خوب و قابل قبول، از ماندگاری بالا نیز برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما استفاده از عطرهایی با غلظت ادوپرفیوم (Eau de Parfum) است.

معمولا به بانوان توصیه می شود که از عطرهای سنگین یعنی با غلظت پرفیوم استفاده نکنند، زیرا این رایحه بسیار غلیظ و سنگین است و حتی ممکن است باعث سردرد و ایجاد حس نامطبوع در شما شود. بهترین غلظت برای استفاده بانوان، غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت است که با توجه به سلیقه‌تان می توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

توجه به سن و سال

اگر سن فردی که می خواهید برای او عطر بخرید بین ۲۰-۴۰ سال است پیشنهاد می شود که از عطرهای اسپرت‌تری استفاده کنید که خاصیت شور و هیجان را به شما هدیه می دهند؛ اما اگر برای افراد بالای ۵۰ سال و میانسال قصد خرید عطر را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید عطرهای رسمی‌تر و سنگین‌تر است که با سن و سال آن شخص تناسب بیشتری دارد.

خاصیت اغواگری و جذابیت در عطرها

برخی از عطرها به گونه‌ای طراحی شده اند که رایحه‌شان خاصیت اغواگری دارد و دیگران را به شما جذب می کنند! اکثر افراد علاقه دارند که عطری بزنند که توجه دیگران را به خود جلب نمایند و در مرکز توجهات قرار گیرند! بنابراین استفاده از این نوع عطرها می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.

آموزش کشیدن خط چشم با چسب نواری + تصاویر

موقعیت رسمی و یا غیر رسمی

اگر عطری می خواهید که برای استفاده در جلسات کاری و یا مهمانی های رسمی استفاده کنید، به شما استفاده از عطرهای کلاسیک و رسمی پیشنهاد می شود اما اگر عطری برای استفاده در دورهمی ها و جمع های دوستانه و غیر رسمی می خواهید، استفاده از عطرهای اسپرت گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

توجه به فصل

برخی عطرها رایحه عطرها رایحه گرم و برخی رایحه خنک دارند. پیشنهاد می شود که اگر می خواهید بازده حداکثری را از عطر خود بگیرید، در فصول گرم همچون تابستان و بهار از عطرهای خنک و در فصول سرد همچون زمستان و پاییز از عطرهای گرم استفاده نمایید. اما یکسری عطرهای معتدل نیز وجود دارند که در تمامی فصول قابل استفاده اند.

البته برخی ادکلن های زنانه ارزان قیمت نیز موجود هستند که بسیار پر طرفدار هستند. مانند ادکلن هالوین زنانه و ادکلن مگنولیا که پیشنهاد میشوند اگر به دنبال خرید یک عطر با کیفیت و ارزان هستید آن ها هم بررسی کنید.

چند ادکلن زنانه برتر و پرفروش دنیای عطر زنانه

برای جمع آوری لیست بهترین ادکلن زنانه تمامی معیارهای فوق لحاظ شده است و سعی بر آن بوده که برای تمام سلیقه‌ها گزینه قرار گیرد:

1) ادوپرفیوم دیور جادور زنانه | Dior J’adore Eau De Parfum

عطر دیور جادور نخستین بار در سال 1999 به بازار عطر و ادکلن های زنانه عرضه شد و با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد. ادکلن جادور جز بهترین ادکلن های زنانه برند دیور و حتی بهترین ادکلن های زنانه دنیا به شمار می آید و طرفداران بسیاری دارد. عبارت J’adore در زبان فرانسه به معنی «دوستت دارم» است. جالب است بدانید عطر جادور در سال 2007 برنده جایزه FiFi، که به بهترین عطر سال تعلق می گیرد، شد. نت های بویایی عطر Dior J’adore Eau De Parfum عبارتند از:

نت‌های اولیه: هلو – ملون – ترنج – نیلوفرآبی – گلابی – پرتقال ماندارین

نت‌های میانی: زنبق وحشی – یاسمن – فریزیا – ارکیده – آلو – رز – گل مریم – بنفشه

نت‌های پایانی: سدر – وانیل – مشک – بلوبری

قیمت حدودی : ۱۴۸ دلار

2) عطر شنل نامبر 5 | Chanel N°5

عطر شنل نامبر 5 یکی از عطرهای کلاسیک و قدیمی کمپانی Chanel است که در سال 1921 به بازار آمد. این عطر آنقدر جذاب و فوق‌العاده بود که تمجدید و تعریف بسیاری از بزرگان از جمله بازیگر مشهور مریلین مونرو (Marilyn Monroe) در پی داشت. در حال حاضر نیز ادکلن چنل نامبر 5 طرفداران خاص خودش را دارد و چهره تبلیغاتی آن نیز بازیگر هالیوودی مشهور، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) است. نت های تشکیل دهنده عطر Chanel N°5 عبارتند از:

نت‌های اولیه: هلو – ترنج – آلدهیدها – یلانگ یلانگ – نرولی

نت‌های میانی: رز – زنبق – گل برف – یاس

نت‌های پایانی: خزه درخت بلوط – وانیل – خس‌خس – چوب صندل – نعناع هندی

جلوگیری از ریختن و پاک شدن خط چشم

3) ادوپرفیوم ویکتور اند رولف فلاور بمب | Viktor & Rolf Flowerbomb Eau de Parfum

عطر ویکتور اند رولف فلاوربمب در سال 2005 توسط کمپانی هلندی ویکتور اند رولف طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن های زنانه شد. رایحه این عطر به گونه است که از آن خسته نمی شوید. عطر Flower Bomb در سال 2006 جایزه FiFi را که به بهترین عطرهای سال داده می شود، کسب کرد. جایزه فی فی را در واقع می توان اسکار صنعت عطرسازی دانست که عطر فلاور بمب این جایزه را یک سال بعد از ورود به بازار از آن خود کرد. برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که این عطر از برند ویکتوریا سکرت است و آن را جز بهترین عطر ویکتوریا سکرت به شمار می آورند که اشتباه است!نت های بویایی تشکیل دهنده عطر Viktor & Rolf Flowerbomb عبارتند از:

نت‌های اولیه: ترنج – اسمانتوس – چای

نت‌های میانی: گل رز – گل پرتقال آفریقایی – ارکیده – یاسمن – فریزیا

نت‌های پایانی: نعناع هندی – مشک

4) کلوین کلین سی کی وان | Calvin Klein CK One

عطر سی کی وان یکی از عطرهای قدیمی کمپانی آمریکایی کلوین کلاین محسوب می شود که در سال 1994 رونمایی شد. این عطر هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده است و به اصطلاح عطری یونیسکس محسوب می شود. نت های بویایی تشکیل دهنده عطر CK One عبارتند از:

نت‌های اولیه: آناناس – نت های سبز رنگ – ماندارین – هل – ترنج – لیمو – پاپایا

نت‌های میانی: جوز – گل رز – گل یاس – ریشه زنبق زرد – سوسن – گل بنفشه

نت‌های پایانی: چوب صندل – مشک – عنبر – سدر – بلوط

5) شنل کوکو مادمازل | Chanel Coco Mademoiselle

عطر کوکو شنل مادمازل در سال 2013 طراحی و توسط کمپانی مشهور CHANEL به بازار عطر و ادکلن های زنانه راه یافت. عطر شنل کوکو مادمازل در سال 2008 جایزه‌ FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 را که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد، کسب کرد. این عطر به شایستگی در لیست بهترین ادکلن زنانه قرار گرفته است. این ادکلن زنانه معروف در سراسر جهان از جمله ایران طرفداران زیادی دارد. نت های بویایی تشکیل دهنده عطر Coco Mademoiselle عبارتند از:

نت‌های اولیه: پرتقال – پرتقال ماندارین – شکوفه‌ی درخت پرتقال – نارنج

نت‌های میانی: درخت گل ابریشم – گل یاسمین – گل رز – یلانگ‌یلانگ

نت‌های پایانی: دانه‌ی تونکا – گیاه پاتچولی – اپوپوناکس – وانیل – اوک‌موس – مشک

6) ادکلن چنل چنس زنانه | Chanel Chance

چنس در زبان فرانسوی به معنای شانس و اقبال می باشد و نماد افراد خوش شانس است. به دلیل رایحه فوق العاده خوبی که استفاده از آن به خانم های شیک پوش و جذابی که به ظاهر خود اهمیت می دهند، بسیار مناسب می باشد. رایحه محرک به کار رفته درد عطر Chanel Chance سبب می شود تا اطرافیان به شما جذب شوند. بدون شک این عطر را می توان جز یکی از 20 عطر برتر جهان قرار داد. نت های تشکیل دهنده عطر Chanel Chance عبارتند از:

نت‌های اولیه:  لیمو – فلفل قرمز – آناناس

نت‌های میانی: گل یاسمن – گل سنبل – گل زنبق

نت‌های پایانی: مشک – کهربا – خس‌خس – نعناع هندی

 بهار امسال حتما این لباسارو بپوش + عکس

7) عطر کارولینا هررا گود گرل مشکی | Carolina Herrera Good Girl

عطر گود گرل یکی از جذاب ترین عطرهای زنانه جهان می باشد که با رایحه عالی و طراحی منحصر به فردی که دارد، دل خیلی ها را برده است. ادکلن گودگرل مشکی در سال 2016 به بازار آمد. ظاهر عطر گود گرل به شکل یک کفش پاشنه بلند زنانه می باشد که سبب خاص بودن این عطر نسبت به سایر عطر و ادکلن ها شده است. نت های بویایی تشکیل دهنده عطر CH Good Girl عبارتند از:

 

نت‌های اولیه: قهوه – بادام

نت‌های میانی: گل یاسمن – گل مریم

نت‌های پایانی: دانه تونکا – کاکائو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر