کوکو کدو حلوایی | مواد لازم کوکو کدو حلوایی

کوکو کدو حلوایی مجلسی با طعم بسیار خوشمزه + طرز تهیه

امروز در ویکی گردی کوکو کدو حلوایی بسیار خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

CFgpTLWajEEv
ویکی گردی:

کوکو کدو حلوایی یکی از انواع غذاهای خوشمزه فصل زمستان است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کوکو کدو حلوایی در ادامه با سایت ویکی گردی همراه باشید. حالا اگه توهم میخوای یاد بگیری و کوکو کدو حلوایی بپزی تا آخر این مطلب رو بخون.

مرحله اول

برای تهیه کوکوی کدو حلوایی در ابتدا سیب زمینی ها را به همراه ۲ لیوان آب و ۱ قاشق چایخوری نمک درون یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم. برای پخت سیب زمینی ها حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز است.

طرز تهیه کوکو عدس خوشمزه و مجلسی

مرحله دوم

پس از گذشت این زمان، سیب زمینی ها را از قابلمه خارج کرده و پوست شان را جدا می کنیم. در ادامه سیب زمینی ها را درون یک کاسه مناسب می ریزیم و با گوشتکوب به طور کامل له می کنیم.

مرحله سوم

حالا پوست پیاز را جدا می کنیم و با رنده متوسط، رنده می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری روغن اضافه می کنیم. در ادامه پیاز را به تابه اضافه کرده و چند دقیقه تفت می دهیم.

مرحله چهارم

در این مرحله پوست کدو حلوایی را جدا کرده و تخمه های آنرا خارج می کنیم. در ادامه کدو حلوایی را با رنده درشت رنده می کنیم و درون صافی می ریزیم تا آب اضافی آن به طور کامل خارج شود.

مرحله پنجم

حالا کدو حلوایی آب گرفته را به تابه حاوی پیاز اضافه می کنیم و به همراه پیاز تفت می دهیم. پس از اینکه کدو حلوایی کمی سرخ شد و آب درون تابه به طور کامل تبخیر شد، تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم تا مواد خنک شوند.

مرحله ششم

پس از اینکه پوره سیب زمینی خنک شد، مخلوط پیاز داغ و کدو حلوایی را به همراه آرد، تخم مرغ، نمک، فلفل، پودر دارچین و جوز هندی به کاسه اضافه می کنیم. در ادامه زنجبیل را رنده کرده و به دیگر مواد می افزاییم.

10 راهکار طلایی برای کتلت ترد و لذیذ

مرحله هفتم

در این مرحله مواد را با دست به خوبی مخلوط می کنیم تا بافت شان یکدست شود، سپس روی کاسه را با سلفون می پوشانیم و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار می دهیم تا طعم ادویه ها جذب مواد کوکو شوند.

مرحله هشتم

پس از گذشت این زمان کاسه را از یخچال خارج می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری روغن اضافه می کنیم. پس از داغ شدن روغن، یک قاشق از مواد بر می داریم و آنرا به صورت گرد شکل می دهیم، سپس درون روغن می اندازیم.

مرحله نهم

تمام مایه کوکو را به همین صورت شکل داده و درون روغن سرخ می کنیم. در نهایت روغن اضافی کوکوها را با دستمال کاغذی می گیریم، سپس آنها را درون ظرف مورد نظرمان می چینیم و به همراه نان سرو می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر