قیمت پراید | قیمت پژو پراید امروز | قیمت پراید چقدر شد؟

رکورد جدید قیمت پراید | قیمت پراید در بازار امروز پنجشنبه 13 بهمن ماه 1401

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت پراید امروز پنجشنبه 13 بهمن ماه 1401 این گزارش از سایت ویکی گردی را مطالعه کنید

قیمت پراید
ویکی گردی:

قیمت پراید در روزهای اخیر با افزایش قیمت روبرو شد. در روزهای اخیر قیمت پراید با روندی صعودی روبرو بود و قیمت پراید به بالای 280 میلیون تومان رسیده است.  این روزها بیشتر از هر وقت دیگری قیمت پراید در بی ثباتی قرار دارد و قیمت پراید یکباره چند میلیون افزایش پیدا می کند و با کاهش کمی در سکوی جدید قیمت می ماند. طبق مشاهدات از قیمت امروز پراید، معامله‌کنندگان  قیمت پراید ۱۱۱ امروز پنجشنبه 13 بهمن ماه 1401 نسبت به روز افزایش سه میلیونی داشت و به 283 میلیون تومان رسید.

قیمت پراید امروز 13 بهمن ماه ۱۴۰۱

اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

 قیمت پژو 405 پنجشنبه 13 بهمن ماه ۱۴۰۱

 

قیمت پراید

پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 305 میلیون تومان شد. اما این خودرو امروز صبح در قیمت 306 میلیون تومان به فروش رسید. پراید 131 نیز امروز در نرخ 290 میلیون تومان عرضه می‌شود.

    بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک ، خودروهای داخلی و چینی که در روزهای اخیر با افزایش قیمت در اکثر مدل‌ها همراه شده بودند، امروز هم هم‎چنان با ادامه روند افزایش قیمت مواجه بوده‌اند.

قیمت پراید

در بازار خودروهای چینی قیمت جک S۵ یکی از مجبوب‌ترین خودروهای شاسی‌بلند چینی به ۱ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. چری آریزو ۵ IE حوالی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود و قیمت ام وی ام X۲۲ نیز به ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو هایما S۷ توربو ‌پلاس که در هفته اخیر بیشترین رشد قیمت بازار را به خود اختصاص داده است حوالی ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اعلام شده است.

با 112 میلیون تومان صاحب خودرو 300 میلیونی شوید

از محسوس‌ترین نوسانات قیمتی خودروهای داخلی می‌توان به قیمت کوییک که درحال حاضر جایگزین پراید شده است، اشاره کرد که در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و امروز وارد کانال جدیدی شده است. خودرو شاهین در رده خودروهایی قرار دارد که هفته‌های گذشته به دفعات، رشد قیمت را تجربه کرده بود و از مرز نیم میلیارد عبور کرد و در هفته جاری قیمت آن به ۵۱۰ میلیون تومان رسید. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای که در روزهای گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد، امروز نیز با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور شامل افزایش قیمت شد و پژو۲۰۷ سقف شیشه اتوماتیک نیز امروز در محدوده ۷۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر