شستن تراس | شستن تراس در آپارتمان

نکات شستن تراس و تمیز کردن قسمت های مختلف آن | این نکات رو یاد بگیر حتما به کارت میاد

نکات شستن تراس را در این مطلب برای شما همراهان عزیز بررسی می کنیم و شما می توانید با استفاده از این نکات این بخش از خانه را به راحتی تمیز کنید.

شستن تراس
ویکی گردی:

شستن تراس و تمیز کردن قسمت های مختلف آن با روش های ساده! برای این که بتوانید تراس خود را تمیز کنید نیاز است تا یک سری نکات را رعایت کنید تا بتواند این کار را سریع و بدون هیچ مشکلی انجام دهید. شستن و تمیز کردن بالکن می تواند بری بسیاری از افراد بسیار سخت باشد با ان حال ساده ترین نکات تمیز کردن و شستن تراس را برای شما عزیزان بررسی می کنیم. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی با ساده ترین نکات شستن تراس با همراه باشید

حیاط و تراس داشتن یکی از بهترین امکاناتی می باشد که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای این کار کافی است تا نکاتی را بلد باشید تا بتوانید سریع تر این کار را انجام داده و از تمیزی و پاک بودن حیاط و تراس خود لذت ببرید و ساعتی را در آنجا بگذرانید.

روش صحیح و راحت پاک کردن لکه های فرش

خالی کردن تراس از وسایل

تراس یکی از مکان هایی می باشد که می تواند وسایل اضافی شما را در خود جای بدهد از این رو اگر تراس شما دارای وسایل زیادی می باشد و می خواهید آن را تمیز کنید ابتدا باید وسایل را تخلیه کنید تا جای شما باز تر شده و بتوانید به راحتی این بخش از خانه را تمیز کنید.

اگر وسایل خود را نیاز دارید آن ها را به خانه بیاورید تا زمانی که تراس را شسته و خشک کردید دوباره وسایل را به تراس ببرید و اگر وسایل شما اضافی می باشند و از آن ها استفاده نمی شود می توانید آن ها را بیرون بیندازید. اگر می خواهید فرش های شما کثیف نشود می توانید از یک تکه پلاستیک استفاده کرده و وسایل را روی آن بچینید.

تمیز کردن غبارها

نکته ای دیگر که باید در تمیز کردن تراس در نظر داشته باشید این است که غبارها را تمیز کنید. این کار به شما کمک می کند تا تمیز کردن سریع تر پیش برود و برای این کار نیاز به یک دستمال مرطوب دارید تا تمامی سطح تراس را از غبار و گرد و خاک تمیز کنید.

برای ین که در این کار بهتر عمل کنید نیاز است تا از مکان هایی که ارتفاع دارد مانند دیوارها شروع کنید. ابتدا دیوارها را تمیز کرده و بعد کف تراس را غبار زدایی نمایید. این روش بهترین روش برای پیشگیری از کثیف شدن دیوارها به صورت مجدد می باشد.

شستن بالکن با آب

بسیاری از خانه ها دارای تراس های قابل شستشو می باشند و چاه خروجی آب دارند که می توانید تراس خود را از این نظر بررسی کرده و اگر تراس شما دارای چاه بود می توانید با استفاده از آب آن را تمییز کنید. استفاده از شلنگ آب یکی از ساده ترین نکات شستن تراس می باشد.

در این میان دقت داشته باشید که آب نباید با سطوح سیمانی تماس پیدا نماید در این صورت می تواند خرابی های بسیاری به بار بیاورد. اگر نیاز بود می توانید از مواد شوینده برای تمیز تر دن بالکن خود استفاده کنید. در واقع برخی از لکه ها با آب از بین نمی روند و نیاز است تا با استفاده از مواد شوینده قوی آن ها را تمیز کنید.

بهتر است بعد از این که از آب استفاده کردید و بالکن خود را تمیز کردید حتما آن را خشک کنید. این کار را می توانید با استفاده از طی و یا حوله های قدیمی انجام دهید. این امر به شما کمک می کند تا تراس شما بیشتر تمیز بماند و به این زودی ها دوباره دچار کثیفی و گرد و خاک نشود.

میخوای مبل خونت مثل روز اولش برق بزنه؟

تمیز کردن باربیکیو

تراس های امروزی دارای باربیکیو می باشند از این رو نباید تمیز کردن آن ها را از یاد برد. برای این کار بهتر است از جوش شیرین استفاده کنید تا بتوانید تمامی چربی باربیکیو را تمیز کنید. جوش شیرین ساده ترین ماده و لکه زدای بسیار خوبی برای این کار می باشد. برای این که این روش کامل و موثر واقع شود باید مقدار جوش شیرین را با آب ترکیب کرده و روی باربیکیو بریزید و بگذارید یک روز کامل بماند تا لکه ها و چربی ها به راحتی از روی باربیکیو تراس شما تمیز شود و شما امکان استفاده مجدد از آن را خواهید یافت.

تمیز کردن شیشه ها

اگر تراس شما شیشه دارد در مرحله آخر باید آن ها را تمیز کنید. این کار بسیار مهم می باشد و اگر شیشه ها را تمیز نکنید انگار هیچ کاری برای تمیز کردن تراس نکرده اید. برای تمیز کردن شیشه ها می توانید از ترکیب آب و سرکه استفاده کنید. البته شیشه پاک کن ها نیز در این زمینه بسیار مفید اند.

برای تمیز کردن شیشه ها می تواند از روش S استفاده کنید. استفاده از این روش بدین صورت می باشد که دستمال را به شکل حرف S روی شیشه می کشید. این روش بهترین روش تمیز کردن شیشه ها می باشد و باعث می شود که لکه روی آن ها نماند.

برای این که یک بالکن تمیز داشته باشید نیاز است تا از گذاشتن وسایل اضافی در آن خود داری نماید زیرا این کار می تواند منجر به انباشتگی بالا شده و حتی مکانی مناسب برای زندگی یک سری از جوندگان مانند موش ها را فراهم می کند. بهترین راه این است که بالکن خانه خود را تمیز نگه داشته و تنها برای گذراندن زمان در فضای خوب و دارای حریم خصوصی از آن استفاده کنید. در ادامه می توانید شستن پرده های زبرا و شستن مبل را نیز مشاهده کنید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده کمک بگیرید و به صفحات مربوطه وارد شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر