رابطه جنسی سالم | نکات بعد از رابطه جنسی | مشکلات رابطه جنسی

آسیب‌های عجیب ناشی از رابطه‌ جنسی! | نکات مهمی که باید بدانید

با آسیب‌های ناشی از رابطه جنسی بیشتر آشنا شویم و مضرات فعالیت جنسی بیش از حد را بدانیم.

رابطه جنسی
ویکی گردی:

زیاده روی در رابطه جنسی هم برای خانم ها و هم آقایان عوارض زیادی می تواند داشته باشد، به همین دلیل در جلسات مشاوره روانشناسی جنسی مشاورین هشدارهای زیادی درباره عوارض رابطه جنسی زیاد به افراد می دهند. در ادامه این از سایت ویکی گردی به بررسی همه جانبه عوارض رابطه جنسی زیاد از دید علمی می پردازیم.

مهم ترین عوارض رابطه زناشویی زیاد

هیچ میزان دقیقی برای تعداد رابطه جنسی سالم و بدون عوارض جانبی منفی وجود ندارد. پس شما خودتان باید ببینید که برای شما و همسرتان چه میزان ارتباط جنسی آسیب زا نیست و باعث رنجش شما نخواهد شد. اما با این وجود، نمی توان عوارض رابطه زناشویی زیاد را انکار کرد.

حقایق جالب و باورنکردنی رابطه جنسی! 

روابط زناشویی لذت بخش ترین فعالیت در زندگی انسان است، اما اگر زیاد انجام شود می تواند برای شما زیان داشته باشد.

اگر عوارض رابطه زناشویی زیاد برایتان اهمیتی ندارد، می توانید هر چقدر که دوست دارید رابطه جنسی داشته باشید، اما شما به عنوان یک زن یا مرد با دیدن این علائم باید اندکی تامل کنید.

در ادامه به مهم ترین عوارض رابطه جنسی زیاد می پردازیم:

۱- خستگی و کوفتگی اولین عوارض رابطه جنسی زیاد هستند

رابطه جنسی بیش از حد بر روی کیفیت زندگی شما تاثیر می گذارد، جای هیچ شکی نیست!

رابطه جنسی فعالیتی است که انرژی زیادی را از شما می گیرد و در حین این رابطه کالری زیادی می سوزانید.

در حین رابطه جنسی بدن تان هورون های نوراپی نفرین، اپی نفرین (آدرنالین) و کورتیزول را وارد جریان خون می کند و در نتیجه، ضربان قلب، فشار خون، قدرت ماهیچه ها و متابولیزم گلوکز افزایش پیدا می کنند.

اگر شما به عنوان یک زن یا مرد پس از داشتن شبی عاشقانه نمی توانید از تخت بلند شوید، بهتر است رابطه جنسی تان را کم تر کرده و در عوض دنبال استفاده از راه های بالا بردن کیفیت ارتباط جنسی خود باشید.

رفتار صحیح آقایان بعد از رابطه جنسی باید چگونه باشد؟! 

زیرا شما این خستگی تان را به محل کار برده و در ادامه روز نیز خسته و بی حال هستید و همین مسیر را در تمام لحظات روزانه خود به همراه خواهید داشت.

۲- التهاب و ورم از عوارض رابطه زناشویی زیاد است

داشتن رابطه جنسی زیاد (گاهی خشن و سرعتی) باعث درد و ورم اندام جنسی تان می شود، این اتفاق معمولا در زنانی که رابطه جنسی زیادی دارند پس از انجام زیاد دخول جنسی بیشتر دیده می شود.

این شرایط زمانی بوجود می آید که دیواره واژن در حین رابطه جنسی اصطحکاک زیادی را تحمل کرده باشد، این اتفاق باعث سوزش واژن در حین ادرار و راه رفتن می شود و تورم و درد آن را در پی خواهد داشت.

درد در واژن بعد رابطه جنسی زیاد از شایع ترین عوارض رابطه زناشویی زیاد در زنان می باشد و بعد از مدتی دیگر واژن آنها یک واژن ایده آل برای رابطه نمی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر