تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس 3 بهمن | تعطیلی مدارس و دانشگاه ها

اطلاعیه تعطیلی مدارس دوشنبه 3 بهمن | مدارس تهران و شهرستان ها تا آخر هفته تعطیل شد؟

جدیدترین جزئیات تعطیلات و مدارس کشور فردا 3 بهمن 1401 را در این مطلب از ویکی گردی بخوانید

تعطیلی مدارس
ویکی گردی:

برنامه تعطیلی مدارس دوشنبه 3 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که 3 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. در ادامه این مطلب جزئیات تعطیلی مدارس فردا 3 بهمن ماه 1401 را بخوانید. آخرین خبر از تعطیلی مدارس فردا در ادامه...

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 3 بهمن ماه

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی از آلودگی هوا در استان تهران طی جمعه ۳۰ دی تا دوشنبه ۳ بهمن خبر داد.

 قیمت سمند یکشنبه 2 بهمن 1401​

اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی از پایداری هوا و ماندگاری هوای سرد، انباشت آلاینده‌ها و افزایش غلظت آلاینده‌ها به ویژه ذرات PM۲.۵ خبر داد.

بر اساس هشدار صادر شده، این شرایط از جمعه ۳۰ دی آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۳ بهمن ادامه خواهد داشت.

احتمال تعطیلی مدارس تهران و کرج تا پایان هفته

منطقه اثر آن نیز تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، ژئوفیزیک، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان شمیرانات خواهد بود.

از این رو کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها به ویژه در مناطق صنعتی، پر تردد شهری و پرجمعیت در بازه زمانی یاد شده پیش بینی می‌شود که در صورت مهار و کنترل منابع آلاینده ثابت و متحرک، کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس کاهش خواهد یافت.

در همین راستا اداره کل هواشناسی استان تهران به مردم توصیه کرده است تا دربازه زمانی یاد شده از تردد غیر ضروری و فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز پرهیز کنند و بر مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک و آمادگی ارگان‌های ذیربط و امدادرسان برای مقابله با شرایط یاد شده تاکید کرده است.

اعمال شرط جدید برای شرکت در قرعه‌کشی ایران‌خودرو + جزئیات

در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۹۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    چه فرقی داره تو خونه مگه هوا خوبه جریان یه چی دیگس

  • به تو چه

    تعطیل کنیددددددددددددددددددددددد

  • امیر علی

    سلام. فردا ۴ بهمن رو لطفا جون هرکی تعطیل کنید . هوا خیلی آلوده است . پسرم امروز رفته مدرسه و همش داره الان سرفه می کنه . کمی به فکر سلامتی بچه ها هم باشید ضرری نداره.