رنگ ابرو | تغییر رنگ ابرو

دلیل عوض شدن رنگ ابروهات بعد هاشور اینه که من میگم! | اصلی تغییر رنگ ابرو بعد میکرو، هاشور و تاتو + راه حل

میکروبلیدینگ ابرو راهی کاربردی برای پرپشت‌تر نشان دادن ابروهایتان است اما مشکلی که بعضی افراد با این روش دارند تغییر رنگ ابرو هاست که علت های مختلفی دارد.

رنگ ابرو
ویکی گردی:

چرا رنگ ابرو بعد از هاشور، فیبروز، تاتو و میکروبلیدینگ تغییر می کند؟ تاثیر ابروهای پر پشت و زیبا بر زیبایی چهره بر کسی پوشیده نیست، به همین خاطر بسیاری از خانم هایی که به دلایل مختلف ابروی کم پشت دارند، از روش های رنگ ابرو مانند تاتو، هاشور، فیبروز و... استفاده می کنند اما یکی از مشکلات ناخوشایند بعد از هاشور، تاتو و... تغییر رنگ ابرو به رنگ های قرمز، طوسی، بنفش و غیره است که ظاهر ناخوشایندی ایجاد میکند. تغییر رنگ تاتو و هاشور ابرو دلایل مختلفی دارد که در این بخش ازویکی گردی به آنها اشاره خواهیم کرد.

رنگ پایه هاشور ابرو

برای ساخت رنگ از رنگ های پایه استفاده می شود. رنگدانه ها در طول زمان جذب بدن شده و رنگ پایه ای که برای ساخت رنگ تاتو استفاده شده، روی پوست باقی می ماند، به همین خاطر بسته به رنگ پایه ای که برای رنگ استفاده شده شما با تغییر رنگ تاتو خود مواجه می شوید. معمولا رنگ مشکی هاشور و فیبروز ابرو به رنگ های آبی و سبز و رنگ قهوه ای هاشور و فیبروز به رنگ طوسی یا بنفش تغییر رنگ پیدا می کند.

کدام رنگ ابرو به رنگ پوست من میاد؟

زیاد و کم بودن اکسید آهن

عوامل گوناگونی در ایجاد تغییر رنگ تاتو و هاشور ابرو تاثیر گذار است که یکی از آنها استفاده از رنگ بی کیفیت است. در رنگ های جدید و باکیفیت مقدار اکسید فلزات بسیار کم شده است.میزان پررنگ و کم رنگ بودن رنگ های مزاحم به میزان اکسید آهن موجود در رنگ بستگی دارد، رنگ های استاندارد و با کیفیت که اکسید آهن کمتری دارند بسیار مناسب می باشند.

مهارت آرایشگر

برای اینکه هاشور ابرو یا فیبروزتان تغییر رنگ ندهد، شما باید نزد فیبروز آرتیست یا تتو کار ماهر بروید. کم بودن فشار دست تاتو کار هنگام زدن هاشور ابرو، زیاد بودن فشار دست تاتو کار، مهارت ناکافی در ترکیب رنگ، سرعت بالای دستگاه میکروپیگمنتیشن، عمق نفوذ بیش از حد سوزن میکروپیگمنتیشن، استفاده از بی حسی بیش از حد یا بی کیفیت، استفاده از رنگ تاتو نامرغوب و غیر استاندارد همگی از علت های تغییر رنگ هاشور و فیبروز ابرو هستند.

رنگ پوست

در صورتی که رنگ پوست شما روشن باشد، رنگدانه قرمز نسبت به افراد با پوست سبزه و تیره بیشتر نمایان می شود. رنگدانه قرمز نسبت به سایر رنگدانه ها دوام بیشتری دارد و دیر جذب بدن می شود، اگر پوست شما روشن بوده و رنگ انتخابی برای هاشور ابرو حاوی رنگدانه قرمز باشد، بعد از مدتی با جذب یا خارج شدن رنگدانه های دیگر رنگدانه قرمز بیشتر خودش را نشان میدهد. چربی پوست هم از عوامل تاثیرگذار بر تغییر رنگ هاشور ابرو است.

مراقبت های بعد از فیبروز و هاشور

عدم مراقبت های بعد از فیبروز ابرو یا هاشور ابرو سبب تغییر رنگ ابرو می شود. اگر در معرض نور خورشید و بخار آب قرار گیرید و قبل از گذشت سه روز از انجام هاشور حمام نمایید و یا اینکه محل هاشور ابرو را خیلی چرب کنید، با تغییر رنگ هاشور ابرو مواجه خواهید شد.

بیماری و استفاده از داروها

بیماری ها و استفاده از داروها در تغییر رنگ تاتو و هاشور تاثیر است. بیماری های غدد و هورمونی، رقیق بودن خون یا مصرف داروهای رقیق کننده خون، بیماریهای دیابت و خاص، استفاده از قرص های ضد بارداری و خواب آور،انجام تاتو در زمان پریودی و یا شیردهی، استفاده از مواد مخدر و الکلی همگی در تغییر رنگ هاشور ابرو تاثیرگذارند.

فوت و فن های رنگ کردن ابرو در خانه + آموزش

زمان تغییر رنگ هاشور

بعد از هاشور و فیبروز ابرو شما خیلی زود متوجه تغییر رنگ نخواهید شد و باید حدود 20 روز صبر کنید تا رنگ واقعی آن روی سطح پوست دیده شود.در روزهای اول ابرو بسیار تیره دیده می شود زیرا روی ابرو زخم های سطحی ایجاد می شوند که باعث تیره‌تر دیده شدن رنگ هاشور ابرو می شود.

بعد از یک هفته پوست آسیب دیده در حال ترمیم و زخم ها به صورت پوسته های خشک در آمده و هاشور ابرو کمرنگ تر می شود، این ریزش تا یک هفته طول می شود. در نهایت بعد از 20 روز می توانید نتیجه کار تاتو کار یا فیبروز آرتیست را مشاهده نمایید.

خنثی کردن رنگ هاشور یا تاتو ابرو

اگر رنگ هاشور ابرو یا فیبروز شما تغییر کرد، به تتو آرتیست مراجعه نمایید تا رنگ هاشور یا تاتو ابرو را خنثی کند. تتو آرتیست برای خنثی کردن رنگ هاشور یا تاتو ابرو از ترکیب 1 واحد رنگ پایه 3 واحد رنگ های ترکیبی یا خنثی کننده استفاده کرده و به روش زیر عمل می کند:

    خنثی کردن رنگ مشکی سرد یا تناژ بنفش آبی:رنگ های گروه گرم + رنگ بژ + رنگ کارامل

    خنثی کردن رنگ مشکی گرم با تناژ بنفش قرمز:رنگ های گروه سرد + بژ و کاراملی

    خنثی کردن ته رنگ آبی یا خاکستری:هاشور ابرو با رنگ نارنجی

    روشن نمودن رنگ تیره تاتو:رنگ کاراملی یا نارنجی

آموزش رنگ کردن مو و ابرو با نسکافه

    خنثی کردن ته رنگ قرمز تاتو:رنگ خردلی

    خنثی کردن رنگ دودی:رنگ نارنجی

    خنثی کردن رنگ صورتی:رنگ سبز

    خنثی کردن رنگ بنفش:رنگ زرد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر