آخرین اخبار جاماندگان سهام عدالت، ثبت نام سهام عدالت

جاماندگان سهام عدالت بخوانند | آخرین اخبار سهام عدالت

آخرین اخبار در رابطه با جاماندگان سهام عدالت منتشر شد و سید مرتضی حسینی بیانیه ای در این خصوص داد.

جاماندگان سهام عدالت
ویکی گردی:

سید مرتضی حسینی بیانیه ای در خصوص جاماندگان از سهام عدالت داده است و در رابطه با جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی داده است. پس از واریز سود سهام عدالت، شایعاتی در خصوص جاماندگان از سهام عدالت پخش شد و اکنون  با این بیانیه این شایعات پایان یافتند.

سید مرتضی حسینی با بیان اینکه همه مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی دارای سهام عدالت خواهند شد، گفت: طبق قانون سهام عدالت باید با اولویت اقشار ضعیف و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به افراد تعلق گیرد، در این مورد سازمان بهزیستی جلسه‌ای را با سازمان خصوصی برگزار و آمارها را در این زمینه به روز رسانی کرد و بر این اساس همه مددجویان سازمان بهزیستی سهام عدالت می‌گیرند.

به نقل از مشرق، وی با بیان اینکه ۶ میلیون و ۹۲۸ هزار مددجو زیر پوشش سازمان بهزیستی قرار دارد، افزود: این درحالیست که حدود ۷۰ درصد از این افراد (چهار میلیون و ۸۰۶ هزار نفر) در حال حاضر سهام عدالت دارند و حدود ۲ میلیون و ۲۵ هزار نفر، جزو جاماندگان سهام عدالت هستند یا قبلا زیر پوشش سازمان بهزیستی نبوده‌اند که باتوجه به پیگیری‌های انجام شده همه این افراد سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

حسینی با بیان اینکه مقرر است مرجع اعلام اخبار در مورد سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی باشد، بیان کرد: مطالبه سازمان بهزیستی این است که افرادی که سهام عدالت نگرفته‌اند و قرار است از این پس به آنها سهام تخصیص یابد، برمبنای ارزش روز به آنها سهام داده شود.

وی تاکید کرد: گاهی افراد سودجویی هستند که به جاماندگان سهام عدالت مراجعه می‌کنند و به آنها پیامک می‌زنند که برای ثبت‌نام سهام عدالت باید مبلغی را به حساب‌شان واریز کنند، این درحالیست که هیچ ثبت‌نامی صورت نمی‌گیرد، زیرا سازمان بهزیستی به صورت متمرکز همه اقدامات در این زمینه را انجام داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: قرار نیست جاماندگان سهام عدالت به هیچ عنوان به جایی مراجعه کنند، زیرا سازمان بهزیستی اسامی افراد را با اطلاعات دقیق در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار داده و به محض اینکه سازمان خصوصی‌سازی کارهای قانونی و اداری آن را انجام دهد مستقیما برای افراد جامانده سهام عدالت برقرار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ابراهیم رجبی

    ما6 نفر هستیم سهام عدالت نداریم. خودمم کارگر ساختمان هستم.. لطفا به ماهم بگید کی وقت ثبت نامه

  • حسین امامی

    نظر دادن چه سودی دارد؟ مستمری بگیر با دریافتی یک میلیون و سیصد تومان با 69 سال سن. شرعا. عرفا. وجدانا. شامل دریافت سهام عدالت هستم یا خیر
    همین .

  • کامران.نعمانزداه

    سلام..من قرداداد۲۳هستیم.وسهم.عدالت.نداریم.و۵نفر.هستیم.واچاره.نشینسم.هستیم.

  • ناشناس

    خوبه دسته همه درد نکنه خصوصا دولت محترم

  • علی اکبرمهمدی کرتلایی

    تکلیف کسانی که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستن وهیچ درامد ویامستمری نیستند چیست انان فراموش شدگان جامعه اند

  • فرخی

    لطفابرای جاماندگان عادی سهام عدالت هم شرایط ثبت‌نام فراهم کنیدماکه اتباع خارجی نیستیم انصاف داشته باشید

  • ناشناس

    سلام مددجوهستم من ازسال ۸۵که ثبت نام کرده ام هنوزمنتظرسهام هستم هم

  • اردشیر ذوالفقاری

    بنده یک کارگر فصلی هستم یک خانواده پنج نفره هستیم باید برای ثبت نام سهام عدالت چکارکنم ممنون

  • ناشناس

    ما سهام عدالت نداریم کجا ثبت نام کنیم؟؟ممنون

  • احمد

    بازنشسته و مستآجر هستم‌ دارای همسر و دو فرزند،چند سال است بدنبال ثبت نام سهام عدالت هستم تا کنون ميسر نشده‌، مشابه شرایط من بسیارند، تصورم اینست ک تعداد کثیری از دریافت کنندگان سهام عدالت اسامی شان بصورت صوری ثبت شده و عده‌یی از خدا بی خبر ماهیانه سود سهام دریافت می‌کنند با این تورم تکليف کسانی امثال من چیست پس عدالت اجتماعی چه میشود؟؟

  • شیرین

    من اصلاسهام عدالت نگرفتم۳دختربزرگ مجرددارم اجاره نشین هستیم الان هم صاحبخانه کرایه وپول پیش بالابرده ازکجابیارم مستمربگیرهستیم بخوردوخوراک وپوشاکهم نمیتوانیم بدیم توردخداسهام عدالت ماراثبت نام کنیدسجام ثبت کردم

  • ناشناس

    بنده مستمر بگیر تامین اجتماعی هستم با حداقل حقوق 5نفر هستیم سهام عدالت نداریم درضمن ایثارگری هم دارم لطفاً راهنمایی بفرماییدکه سهام بگیرم