لاغر کردن صورت | روش های خانگی لاغر کردن صورت

روش های خانگی لاغر کردن صورت | با این روش های ساده صورتت رو خوش فرم کن!

از چاقی صورت رنج می‌برید ؟ در این مطلب از ویکی گردی در خصوص روش های خانگی لاغر کردن صورت با شما صحبت کرده ایم

لاغر کردن صورت
ویکی گردی:

تنها راه لاغر کردن صورت و گونه‌ها ، کاهش وزن کلی بدن است . ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی سالم می‌تواند شما را در لاغر کردن صورت تان کمک کند . درست است که کاهش وزن نقطه مشخصی از صورت امکان‌پذیر نیست ، اما بعضی از تمرینات صورت وجود دارند که می‌توانند به افزایش ماهیچه‌های صورت لاغر کردن صورت و رسیدن به هدفتان کمک کند . همگی موارد گفته شده را گام به گام بررسی خواهیم کرد ، با ما همراه باشید !!!

رژیم غذایی مناسب

آب فراوان بنوشید . ممکن است چاقی صورت شما به دلیل ماندن بیش‌ازحد آب در بدن باشد ، اما دلیل این امر مصرف کم آب است ( البته کمی عجیب است !! ) .

روش های کم نشان دادن سن! | چی کار کنم سنم کمتر دیده بشه؟

زمانی که بدن شما نگران مصرف نکردن آب کافی است ، آب اضافی را گونه و چشم‌ها ذخیره می‌کند ، که نتیجه آن پف کردن صورت است .

با توجه به نکات گفته‌شده ، برای داشتن صورتی لاغر ، حداقل روزی ۸ لیوان آب بنوشید تا بدن شما در طول روز پر آب بوده و صورت شما کمتر چاق‌وچله دیده شود .

حواستان به شکر و نمک باشد . مصرف بالای نمک و شکر تصفیه‌شده باعث می‌شود که بدن تمایل بیشتری به نگه‌داشتن آب داشته باشد . همانند مصرف کم آب ، مصرف این ۲ ماده نیز باعث چاق نشان داده صورت و گونه خواهد شد که دلیل آن نگه‌داشتن آب اضافی است .

با توجه به اینکه نمی‌توان این ۲ ماده را از رژیم غذایی به‌صورت کلی حذف کرد ، سعی کنید کمتر از شکر و نمک استفاده کنید تا صورتی لاغرتر داشته باشید . مثلاً : اگر به شیرینی علاقه دارید ، به‌جای مصرف کیک و شکلات از میوه‌های شیرین استفاده کنید .

الکل مصرف نکنید . الکل آسیب‌های زیادی که به بدن وارد می‌کند و در صورت عدم مصرف ، باعث کمک به لاغر کردن صورت نیز می‌شود .

مصرف میوه و سبزی را افزایش دهید . بیشتر کردن میوه و سبزی در رژیم غذایی نه‌تنها باعث سلامتی بیشتر شما می‌شود ، بلکه باعث لاغرتر کردن صورت نیز خواهد شد .

میوه‌ها و سبزی‌ها دارای آب زیادی هستند که به معنی کمک به پر آب نگه‌داشتن بدن و جلوگیری از ماندن آب اضافی در صورت می‌باشد . همچنین دارای فیبر بالایی هستند که به همین دلیل شما را از مصرف میان وعده‌های ناسالم بازمی‌دارد .

خودت تو خونه حرفه‌ای صورتتو کانتور کن!

مواد غذایی با کلسیم بالا مصرف کنید . مصرف کلسیم بیشتر با استفاده از لبنیات مانند : شیر و ماست می‌تواند به کاهش وزش کمک کند . همچنین مصرف کلسیم بیشتر می‌تواند به کاهش آب نگهداری شده در صورت کمک کرده و صورت شمارا لاغرتر کند .

به‌جای مصرف مواد غذایی با کربوهیدرات بالا مانند پیتزا و پاستا ، از پنیر کتاژ استفاده کنید .

ورزش برای لاغری صورت

آدامس بجوید . جویدن پی‌درپی می‌تواند به تقویت فک کمک کند . همچنین با آدامس جویدن شما احساس نمی‌کنید که در حال ورزش کردن هستید .

چند دقیقه بعد از هر وعده غذایی آدامس بجوید . از آدامس جویدن زیاد خودداری کنید تا باعث آسیب زدن به فک خود نشوید .

تمرین X – O را شروع کنید . حداقل ۱۵ بار حروف X – O را به‌صورت عمیق بگویید ، مقداری استراحت کنید و این تمرین را ۳ بار انجام دهید .

این‌ یک تمرین آسان است که به شما کمک می‌کند تا به ۲ روش مختلف باعث تقویت فک خود شوید . این تمرین را می‌توانید در هرزمانی ( مانند : سرکار بودن ) نیز انجام دهید .

فک خود را بازکنید . دهان خود را کاملاً بازکنید و به مدت چند ثانیه دهان را در همان حالت نگه دارید ، سپس به فک خود استراحت دهید و ۹ بار دیگر این کار را تکرار کنید تا در کل ۱۰ بار این کار را انجام داده باشید .

روزی ۳ مرتبه می‌توانید این کار را تکرار کنید . اگر زیاد این کار را انجام دهید فک شما شروع به سوزش می‌کند .

گونه‌های خود را بالا ببرید . تا جایی که می‌توانید گونه‌های خود را به سمت چشمان خود ببرید . از گوشه‌های دهان خود استفاده کنید تا گونه‌های خود را بالا ببرید .

شما باید احساس کنید که دارید با دهان بسته می‌خندید ، حتی کمی بستن چشم نیز می‌تواند به شما کمک کند .

بعد از بالا کشیدن گونه‌ها ، ۱۰ ثانیه در همان حالت باشید و این کار را چند بار تکرار کنید .

لب‌های خود را مانند ماهی کنید . با در هم کشیدن لب‌ها ، لب‌های خود را مانند ماهی کنید . درحالی‌که این حالت را حفظ می‌کنید ، سعی کنید بخندید . خنده را به مدت ۱۰ ثانیه انجام داده و این کار را ۱۰ مرتبه انجام دهید .

لپ‌های خود را باد کنید . دهان خود را ببندید ، دهان و لپ‌های خود را پر از هوا کنید ، سپس به‌آرامی هوا رابین لپ‌های خود جابه‌جا کنید . حداقل ۱۰ بار هوا را بین لپ‌های خود را جابجا کنید و در صورت نیاز دوباره لپ‌ها را با هوا پرکنید . این تمرین را ۳ بار در روز انجام دهید .

لب خود را جمع کنید و لپ‌های خود را به داخل بکشید . برای انجام این تمرین ، لب‌های خود را جمع کنید و لپ‌های خود را به سمت داخل بمکید . این حالت را به مدت چند ثانیه حفظ کنید ، سپس لپ‌های خود را تا جایی که می‌شود باد کنید . لپ‌های باد شده را به مدت چند ثانیه نگه‌دارید ، سپس آن‌ها را به داخل بکشید . این کار را ۱۰ بار تکرار کنید .

10 روش ماندگاری آرایش | آرایشت رو ایجوری فیکس کن!

روزی ۳ مرتبه این تمرین را انجام دهید .

بخندید !! خندیدن نیز یکی از ورزش‌های ماهیچه صورت است که می‌تواند لاغری صورت را به شما هدید دهد . هرکدام از خنده‌های خود را ۱۰ ثانیه‌ طول دهید و ۱۰ بار این کار را در روز تکرار کنید .

همچنین می‌توانید به‌صورت طبیعی بخندید و میزان خنده خود را در زندگی طبیعی خود افزایش دهید . این کار به شما برای داشتن احساس مثبت و اعتمادبه‌نفس بیشتر در طول روز کمک می‌کند .

بعد از تمرین‌ گونه‌های خود را ماساژ دهید . بعد از انجام دادن ورزش‌های صورت ، به‌آرامی به‌وسیله انگشتان و با حرکات چرخشی گونه و فک خود را ماساژ دهید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر