رنگ مو | رنگ مو ترند سال 1402

برای سال 1402 موهاتو این رنگی رنگ کن | می دونستی کدوم رنگ مو ها امسال مد میشن؟ | اسم رنگ + توضیحات کامل

در آستانه سال نو همه خانم ها دوست دارند تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنند یکی از بزرگترین تغییراتی که میتوانید ایجاد کنید تغییر در رنگ مو هایتان به رنگ سال است.

رنگ مو
ویکی گردی:

رنگ مو ی عید 1402! در آستانه فرا رسیدن عید و سال نو بسیاری از خانم ها به فکر زیبایی و تغییر چهره خود هستند. رنگ مو تاثیر قابل توجهر در زیبایی چهره دارد و باعث افزایش جذابیت خواهد شد. به دنبال اعلام شدن رنگ قرمز پرشین Viva Magenta به عنوان رنگ سال 2023 – 1402، بسیاری از خانم ها این سوال برایشان پیش می آید که چه رنگ مو هایی در سال 2023 و 1402 ترند هستند.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال تنوع در چهره خود هستند و می خواهید برای سال نو موهایتان را رنگ کنید، با این بخش از دنیای مد و معرفی رنگ موی جدید در نمناک همراه شوید تا با رنگ موهای ترند سال 1402 آشنا شوید.

ماندگاری رنگ موهات رو با این راهکارها افزایش بده؟

رنگ موی ماهگونی

رنگ موی ماهگونی

رنگ مو ماهگونی از انواع رنگ موهای قهوه ای مایل به قرمز می باشد که سایه های مختلفی از رنگ های قهوه ای و قرمز و بنفش تیره و ارغوانی را شامل می شود، اگر شما تمایل دارید، در سال جدید تغییرات و تحولاتی را در رنگ موهای خود ایجاد کنید بهتر است این مدل رنگ را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید.

رنگ موی بنفش

رنگ موی فانتزی بنفش

رنگ موی بنفش در میان همه رنگ موهای فانتزی از محبوبیت بیشتری برخوردار است که به چهره جذابیت خاصی می بخشد، رنگ موی بنفش را با رنگ‌های شرابی یا ماهاگونی اشتباه نگیرید، این دو رنگ از خانواده رنگ‌های قرمز هستند. برای بنفش کردن موها می توانید موهایتان را دکلره کنید، البته یکی از بهترین روش‌های استفاده از رنگ بنفش در مو،‌ هایلایت کردن است.

رنگ مو  بلوند شنی

رنگ موی بلوند شنی

بلوند شنی به سایه روشنی از تناژ متوسط تا روشن بژ با ته رنگ طلایی می گویند، بلوند شنی از سایه رنگ‌های بسیاری ایجاد می‌شود که این ترکیب از بلوند بسیار روشن تا خاکستری تیره و بژ را در بر می‌گیرد. برای بهار 1402 رنگ موهای خود را بلوند شنی کنید تا در سال جدید تغییرات چهره تان مشهود باشد.

رنگ مو بژ عسلی

رنگ موی بژعسلی

رنگ موی بژ یکی از محبوب ترین رنگ موها در میان خانم های خوش سلیقه و حتی ستارگان سینما و موسیقی است. نه تنها در سال 1402 رنگ موی بژ عسلی پرطرفدار است بلکه رنگ مو بژ ماسه ای، رنگ موی بژ شامپاینی، رنگ موی بژ صدفی، رنگ موی بژ نسکافه ای، رنگ موی بژ تنباکویی، رنگ مو بلوند بژ پلاتینه، ترکیب رنگ مو کرم بژ از جذابیت بالایی برخوردار هستند.

رنگ موی مسی

رنگ موی مسی

مسی جزو رنگ های بسیار پرطرفداری است که هر ساله یک سایه از آن جزو رنگ های سال انتخاب می شود. در سال 2023 نیز از این رنگ جذاب و پرانرژی بی نصیب نمانده و رنگ موی مسی طلایی و بلوند مسی که سایه روشن این رنگ محسوب می شود، برای عید سال 1402 انتخاب شده است.

رنگ مو رز گلد

رنگ موی رزگلد

رنگ موی رزگلد یکی از رنگ های خاص و فانتزی است که در سال 1402 بسیار ترند شده است، این رنگ که مناسب خانم های جوان است، از ترکیب تناژهای نارنجی، صورتی با طلایی، روی پایه های مختلف مو ایجاد می شود.

خیلی راحت و بدون هزینه تو خونه موهاتو رنگ کن

رنگ مو پلاتینه

رنگ موی بلوند پلاتینه

رنگ موی بلوند پلاتینه با الهام از رنگ فلز یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی در حال حاضر است. رنگ مو پلاتینه روشن‌ترین نوع بلوند و در واقع ترکیبی از رنگ‌های نقره‌ای و سفید است که با دکلره کردن مو تا پایه 10 بدست می‌آید.

رنگ مو دارچینی

رنگ موی قهوه ای دارچینی

رنگ مو دارچینی از جمله رنگ موهای بانشاط و جذاب است که به رنگ دارچین بوده و رگه هایی از رنگ مو قرمز و رنگ مو مسی نیز در آن دیده می شود، این رنگ مو دارای طیف رنگی وسیع و زیبایی است که هم می تواند به صورت تکی و یکدست برای انواع مدل موها استفاده شود و هم قابلیت ترکیب با رنگهای دیگر را دارد.

رنگ مو

رنگ موی بلوند فولیاژ

تکنیک فولیاژ یکی از تکنیک های جدید رنگ مو است که نسخه کامل شده ی بالیاژ بوده که برای ایجاد سایه روشن های طبیعی روی موها بدون اینکه مرزی مشخص شود (برخلاف هایلایت) استفاده می شود. این رنگ موی 2023 ترکیبی مینیمال را از قسمت های دکلره شده و بخش های دکلره نشده ایجاد می کند.

رنگ موی آمبره طلایی

آمبره مو محبوبیت زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است و یک رنگ موی جذاب را می توانید با آن تجربه کنید. آمبره مو به رنگ مویی گفته می شود که از یک طیف رنگی پیروی می کند. از تیره تا روشن. این رنگ مو در بالای موهای شما و در قسمت ریشه تیره است و هرچه پایین تر می آید روشن تر می شود تا قسمت های انتهایی مو که کاملا روشن است. برای تغییر چهره در سال 1402 رنگ موهای خود را آمبره طلایی کنید.

رنگ موی هایلایت شرابی

هایلایت شرابی یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم هایی است که موهای مشکی و پوست سفید دارند. هایلایت شرابی انواع مختلفی دارد از جمله هایلایت شرابی تیره، شرابی روشن، هایلایت شرابی بادمجانی، شرابی صورتی و... که انتخاب آن ها سلیقه ای است.

رنگ موی خاکستری دودی

رنگ موی دودی خاکستری از ترکیب رنگ‌های فوق العاده زیبا و جذاب است. رنگ مو دودی خاکستری در انواع طیف تیره و روشن وجود دارد. این رنگ در سال های اخیر بسیار ترند شده است و برای به دست آوردن آن ابتدا باید موهایتان را به پایه 10 دکلره برسانید.

با این روش تو خونه موها و ابروهات رو رنگ کن!

رنگ موی روشن بلوند استخوانی

رنگ موی استخوانی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین ترندهای امسال است که برخلاف سایر طیف‌های رنگ بلوند، زردی و حالت طلایی را ندارد. شما می توانید هم موهای خود را به صورت یکدست به رنگ مو استخوانی تغییر دهید و هم از طریق تکنیک های مختلف مختلف رنگ مو مثل هایلایت، مش، امبره و بالیاژ، از رنگ مو استخوانی استفاده کنید و ظاهری فوق العاده مدرن و شیک برای موهای خود به وجود آورید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    یکی از اشتباهات امروز زنان و دختران جامعه ما رنگ کردن مو ها است این ماده شیمیای کمترین ضررش اینه که خیلی سریع موهات را سفید می کنه .رنگ کردن برای سن بالا و موقه ای که موهات سفید شدند ولا همان وقت هم حنا بهتر از رنگ شیمیائی است التماس تفکر

  • ناشناس

    همه رنگها رو گفتی