متولدین هر ماه | ویژگی های متولدین هر ماه بر اساسی روز تولد

تاریخ تولدت رو بگو تا بگم چه خصوصیاتی داری؟ | خصوصیات متولدین هر ماه بر اساس تاریخ تولدشان

اگه می خوای شخصیت و ویژگی های متولدین هر ماه رو بر اساس ماه تولدشون بدونی پس این مطلب رو از دست نده

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

متولدین هر ماه چه خصوصیاتی دارند؟  شخصیت برای توصیف بارزترین ویژگی شخص به کار می رود. در اینترنت آزمون های شخصیت شناسی زیادی وجود دارد که می توانید شخصیت متولدین هر ماه را تشخیص دهید. در ادامه با ناه همراه باشید تا بر اساس تاریخ تولد متولدین هر ماه شخصیت آن ها را بازگو کنیم.

یکی از جالب ترین روش های شخصیت شناسی ، شخصیت شناسی از روی پرنده ماه می باشد زیرا پرندگان می توانند بسیاری از حقایق در مورد شخصیت افراد را بازگو کنند . در این بخش شخصیت شناسی خود را با توجه به تاریخ تولدتان با پرنده آن ماه مشاهده کنید .

درصد و میزان کینه توزی در متولدین هر ماه به چه اندازه است؟

اول فروردین تا 25 فروردین "شاهین"

اگرتاریخ تولد شما از اول فروردین تا 25 فروردین می باشد پرنده مورد نظر شما شاهین است . شما فردی مقتدر و توانا و با مهارت می باشید و می توانید از موانع سخت عبور کنید اما باید برای عبور از موانع ، مراقب باشید تا انرژی شما هدر نرود.

26 فروردین تا 22 اردیبهشت "مرغابی"

اگر از فروردین تا 22 اردیبهشت به دنیا آمده اید، پرنده ماه تولد شما مرغابی است . شما فردی با هدف اما بی دقت هستید که این بی دقتی هابه ضرر تان خواهد بود . شما برای رسیدن به هدف مود نظرتان همیشه هر نوع رنجی را به جان می خرید.

23 اردیبهشت تا 19 خرداد "قمری"

اگر شما از 23 اردیبهشت تا 19 خرداد به دنیا آمده اید ، پرنده ماه تولدتان قمری است . شما فردی آرام ، بردبار، سازگار وبا شخصیت جالب می باشید که همیشه از زندگی عاشقانه لذت می برید و خیلی کم خسته می شوید.

20 خرداد تا16 تیر "عقاب"

اگر شما از 20 خرداد تا16 تیر به دنیا آمده اید ،پرنده ماه تولدتان عقاب است . دارای شخصیتی قابل احترام و سرسخت هستید ، کارهای بیهوده انجام نمی دهید و با نفوذ خودتان مخالفان را سرکوب می کنید .

17 تیر تا 13 مرداد "بلبل"

اگر متولد 17 تیر تا 13 مرداد هستید ، پرنده ماه تولد شما بلبل است . شما قبل از دیده شدن ، حرف هایی برای گفتن دارید و صدایتان به گوش می رسد اما برخی از افراد معتقدند صحبت های شما به عمل نمی رسد .

متولدین هر ماه چه خصوصیات بدی دارند؟ 

14 مرداد تا 10 شهریور "مرغ ماهیخوار"

اگر 14 مرداد تا 10 شهریور متولد شده اید ، پرنده ماه تولد شما مرغ ماهیخوار است . شما دارای شخصیتی رویایی و حساس و پرزرق و برق هستید و از هوش زیادی برخوردار هستید . شما می توانید با خونسردی و به مرور زمان مشکلات تان را حل کنید .

11 شهریور تا 7 مهر "قو"

اگرشما متولد 11 شهریور تا 7 مهر هستید ، پرنده ماه تولد شما قو است . شما مانند قو ، فردی مغرور و دارای شخصیت پیچیده ای هستید . شما خیلی کم و در برخی از مواقع عصبی می شوید و سعی می کنید با همه با کمال آرامش برخورد نموده و دوست ندارید ، درگیر شوید .

8 مهر تا 5 آبان "دارکوب"

اگر زمان تولد شما 8 مهر تا 5 آبان است ، شما دارای شخصیتی سختگیر و سختکوش می باشید که تحمل بالایی دارید اما در عین حال گاهی اوقات حواس پرت می باشید .

6 آبان تا 3 آذر "باز کوچک"

اگر شما متولد 6 آبان تا 3 آذرهستید ، پرنده ماه تولدتان باز کوچک است . شما فردی هستید که گاهی اوقات مضطرب هستید و تمرکز خود را از دست می دهید اما ذهن فعالی دارید که موجب می شود بدون اینکه مضطرب شوید ، از یک موضوع به موضوع دیگری بپردازید.

4 آذر تا 2 دی "کلاغ"

اگر در روزهای 4 آذر تا 2 دی به دنیا آمده اید ، فردی با هوش ، دارای انرژی مثبت هستید و بسیار مقاوم می باشید . شما می توانید مشکلات خود را خیلی راحت حل کنید . عاشق طبیعت و عاشق تعامل با افراد دیگر می باشید .

3 دی تا30 دی "حواصیل"

پرنده افراد متولد 3 دی تا30 دی ، حواصیل می باشد که پرنده ای بسیار زیباست . این افراد دارای شخصیتی محکم و استوار هستند که از پس هر مشکلی به راحتی بر می آیند و مشکلات را به راحتی حل خواهند نمود . این افراد به دلیل اینکه افرادی متفکر هستند ، تنها و منزوی به نظر می رسند .

متولدین هر ماه با کدام ماه ها تفاهم ندارند

اول بهمن تا 28 بهمن "سینه سرخ"

پرنده متولدین ماه بهمن تا روز 28 ، سینه سرخ است که پرنده ای کوچک و بسیار زیبا می باشد . افراد متولد این ماه دارای شخصیتی برون گرا هستند و بسیار خانواده دوستند و طبع گرمی دارند . اما این افراد خونگرم گاهی از اوقات خودرای، خودخواه و ستیزه جو می شوند .

29 بهمن تا آخر اسفند "سهره"

سهره نام پرنده متولدین 29 بهمن تا آخر اسفند ماه است . این افراد حساس و اجتماعی هستند که به علت خونگرم بودن تعامل زیادی با دیگران دارند . این افراد به ورزش علاقه فراوانی دارند و از طرفداران پر و پا قرص ورزش هایی مانند فوتبال و والیبال و... هستند .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ن

    جالب بود ممنون 🌹