هواشناسی | هواشناسی امروز 26 دی

هواشناسی امروز 2 دی | وضعیت آب و هوای تهران امروز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱

پیش‌بینی هواشناسی تهران امروز ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما یک درجه سانتیگراد خواهد بود.

هواشناسی تهران
ویکی گردی:

هواشناسی امروز دوشنبه 26 دی 1401. به گزارش سازمان هواشناسی آسمان تهران امروز برفی است و دما در طول شب از منفی دو درجه به مرور و در طول روز به سه درجه می‌رسد. بر اساس داده‌های شرکت هواشناسی و کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای دیروز ۲۵ دی ماه پایتخت در شرایط سالم قرار داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور ابراز کرد: پس از بارش‌های این هفته، دیگر بارش چندانی در کشور نخواهیم داشت.

سن بازنشستگی در چه صورت افزایش پیدا می‌کند؟

ضیائیان گفت‌: هفته اول بهمن‌ماه کشور بارش‌های کمی را تجربه خواهد کرد.

به نقل از تسنیم،‌ وی دیروز نیز در خصوص اخباری مبنی بر بارش 5متری برف در برخی از نقاط کشور اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد این احتمال وجود دارد در زمانی که جاده‌ها از برف بازگشایی می‌شود برفی که کنار جاده جمع‌آوری می‌شود ارتفاع چندمتری داشته باشد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان بارش برف 5متری در کشور نداشته‌ایم، یک متر نیز معادل 100 میلی‌متر بارش است که چنین بارشی را نیز هیچ جای ایران نداشته‌ایم.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه "عمدتاً در محورهای کوهستانی شاهد چنین ارتفاعی از برف هستیم" به ورود سامانه بارشی به کشور اشاره کرد و گفت: سامانه بارشی در زمان حاضر به استان مرکزی رسیده است، این سامانه در خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و جنوب زنجان فعال است که این بارش‌ها در کرمانشاه و لرستان به‌صورت برف و حجیم خواهد بود.

روغن ماشین رو کی باید عوض کنم؟

ضیائیان با یادآور بارش‌های شدید باران در لرستان، گفت: فردا علاوه بر استان‌های مذکور، بارش برف در تهران، البرز، قزوین، زنجان، قم و همدان آغاز می‌شود که در شهر تهران بارش برف بیشتر از بارش‌ برف قبلی خواهد بود و باعث بروز مشکلاتی برای تردد وسایل نقلیه خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین فردا در استان گیلان، خراسان شمالی، نیمه شمالی سمنان و خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر