متولدین هر ماه | میزان کینه متولدین هر ماه

درصد و میزان کینه متولدین هر ماه به چه اندازه است؟ | متولدین کدام ماه کینه ای ترن؟

برای اطلاع از کینه ای بودن افراد میتوانید از ماه تولدشان کمک بگیرید، زیرا میزان کینه توزی افراد، متولدین هر ماه با ماه تولدشان ارتباط زیادی دارد.

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

درصد و میزان کینه متولدین هر ماه!  همه ما در زندگی آسیب‌ هایی دیده ایم و کسانی در حقمان ظلم کرده‌ اند؛ اما بعضی از ما این اتفاقات را زودتر فراموش می‌ کنیم و بعضی دیگر کینه به دل می گیریم و نمی‌ توانیم خودمان را راضی به بخشش کنیم. در این قسمت از ویکی گردی قصد داریم که طبق متولدین هر ماه به شما توضیح دهیم؛ متولدین کدام ماه کینه ای تر هستند یا به عبارت دیگر سختی های زندگی متولدین هر ماه و ظلم‌ های دیگران، دیرتر از یادشان می‌ رود.

آبان

هیچ گاه در حق آبان ماهی ها ظلم نکنید، زیرا هرگز آن را از یاد نمی برند. آبان ماهی ها حافظه بسیار خوبی دارند. هرگز فراموش نمی کنند که با آن ها چه کار کرده اید؛ حتی شاید به فکر انتقام هم باشند. آن ها در بخشش خیلی سخت عمل می کنند و برایشان خیلی دشوار است که بخواهند از اقدامات بد دیگران بی تفاوت عبور کنند.

بزرگترین ضعف متولدین هر ماه چیست؟

اردیبهشت

اگر به یک اردیبهشت ماهی صدمه بزنید، او حتماً برنامه‌ریزی می‌ کند که هر طور شده انتقامش را از شما بگیرد. شاید شبیه به آبان ماهی ها سفت و سخت عمل نکند اما می‌ داند که بالاخره یک روزی می تواند حرفش را بزند یا بالاخره به هر نحوی حال شما را خراب کند‌. اردیبهشت ماهی ها جزئیات را هرگز فراموش نمی کنند. پس زمانی که در کنار آن ها هستید، مراقب رفتارتان باشید.

دی

دی ماهی ها هم در این مورد حافظه بسیار قوی دارند؛‌ اگر در حق آن‌ها ظلم کنید، خیلی دیر از یادشان می‌ رود. شاید بتوانند شما را ببخشند اما در صورتی که دیگر هیچ گاه شما را نبینند‌ یعنی فراموشی شما را با بخشش تان یکسان می‌ دانند و در نتیجه اگر در حق شان بدی کنید، احتمالا آن ها را از دست می‌ دهید.

مرداد

مرداد ماهی ها با افراد زیادی معاشرت دارند. اگر ببینند که در حق شان ظلم می کنید، سریعا شما را کنار می‌ گذارند و به سراغ فرد دیگری می روند. آن ها هرگز نمی توانند اقدامات بد شما را فراموش کنند. در نتیجه اگر این کار را بکنید، کسی که کنار زده می شود، خود شما هستید زیرا نمی توانند شما را ببخشند.

فروردین

نکته خوب در مورد فروردین ماهی ها این است که آن ها خیلی رک، صریح و واضح به شما می گویند که از دست تان عصبانی و ناراحت هستند‌. اگر کار اشتباهی در حق آن ها انجام دهید، شما را نمی بخشند و همین موضوع را به زبان می آورند و هر طور که با آن ها رفتار کنید، همان را به شما نشان می دهند. یعنی اگر خوبی کنید، کاملا با شما خوب هستند و اگر بدی کنید، با شما ارتباط نمی گیرند.

متولدین هر ماه چه خصوصیات بدی دارند؟ 

مهر

مهر ماهی ها اهل تعادل و هارمونی در زندگی هستند. معمولاً حرف های دیگران خوب یادشان می ماند. آن ها کینه به دل می گیرند اما شما هیچ وقت نمی توانید متوجه این موضوع باشید. یعنی این کینه در دلشان باقی می‌ ماند، آن را فراموش نمی‌ کنند اما سعی می‌ کنند که آن را بروز ندهند.

خرداد

خرداد ماهی ها کینه را در دل شان نگه می‌ دارند اما تظاهر می کنند که هیچ کینه ای ندارند و همین همه چیز را خراب می کند و سطح جذابیت آن ها را کم می‌ کند ‌. در واقع از بیان کردن کینه یا ناراحتی می ترسند و جرات مقابله و رویارویی را ندارند.

شهریور

شهریور ماهی ها هم کینه را در دل شان نگه می دارند اما قصد انتقام ندارند. آن ها قلب مهربانی دارند اما اگر موقعیت برایشان فراهم باشد، با عمل یا حرف شان به شما نشان می دهند که کار اشتباهی کرده بودید یا به آن ها ظلم کردید اما خیلی آزارتان نمی دهند.

تیر

تیر ماهی ها خیلی کینه را در خودشان نگه نمی دارند اما خیلی هم زود همه چیز را فراموش نمی کنند‌ البته که آن ها قدرت بخشش دارند و می توانند خودشان را قانع کنند که خطا و اشتباه دیگری را ببخشند.‌ این افراد احساساتی هستند و قلب بسیار مهربانی دارند و اگر در حق آن‌ ها بدی کنید، معمولا به فکر انتقام نمی افتند.

متولدین هر ماه با کدام ماه ها تفاهم ندارند

 

آذر

شاید آذر ماهی ها با زبان نشان دهند که از شما کینه دارند. یعنی اگر در حق آن ها بدی کنید، احتمالاً به شما توهین کنند یا لعن و نفرین کنند اما در دل شان چیزی نیست. فقط این کار را می‌ کنند تا تخلیه روانی شوند و احساس آرامش بگیرند‌. آن ها هرگز به دنبال انتقام واقعی نیستند‌ و فقط شاید با کلام بخواهند خودشان را آرام کنند.

بهمن

بهمن ماهی ها کینه در دل نگه نمی دارند. اگر آن ها را ناراحت کرده باشید، بعد از اینکه یک دیدار با آنها بکنید، خیلی راحت همه چیز از یادشان می‌ رود و در مسائل گذشته و اشتباهات و خطا های شما تمرکز نمی کنند و برای خودشان یادآوری نمی‌ کنند. معمولاً دید مثبتی دارند اما اگر آن ها را آزار بدهید، خیلی راحت شما را از زندگی شان حذف می‌ کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها همیشه به اطرافیان شان فرصت می دهند. آن ها را می بخشند و دوباره درِ قلب شان را به روی آن ها باز می‌ کنند‌. از دیگران آسیب می بینند اما به جای این که روی این آسیب تمرکز کنند، سعی می‌ کنند که خودشان را آرام کنند و هر طور که شده، زندگی را پیش ببرند و می توان گفت که اصلا کینه ای نیستند‌.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    بهمن

  • تارا

    دقیقا همینههه.