رابطه جنسی | زمان مناسب رابطه جنسی

در این مواقع حتما رابطه جنسی داشته باشید | دانستنی های مهم رابطه جنسی

بهترین زمان مناسب رابطه جنسی چه زمانی است؟ در ادامه بخوانید

رابطه جنسی
ویکی گردی:

زمان مناسب رابطه جنسی! صبح یکی از زمان های مناسب برای داشتن رابطه جنسی است. در واقع در ساعات آغازین روز، علاوه بر انرژی بیشتر، میزان ترشح هورمون تستسترون (هورمون جنسی مردان) و اکسی توسین (هورمون عاطفی زنان) نیز افزایش می یابد. این سیکل، باعث ترشح بیشتر هورمون اندروفین و شادی می شود. نتیجه این روند، صمیمیت و وابستگی بیش از پیش همسران است. به همین دلیل داشتن رابطه جنسی در این زمان، توصیه مناسبی برای آغاز یک روز خوب به نظر می رسد.

رابطه زناشویی هنگام مریضی و کسالت

رابطه جنسی در زمستان از سرماخوردگی پیش گیری می کند. این رابطه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. با این که در مواقع مریضی و کسالت نمی توانید رابطه پرهیجانی داشته باشید اما در کل مگانیسم دفاعی بدن را مقاوم می کند.

افراط مردان در رابطه جنسی؛ مفید است یا مضر؟

رابطه زناشویی بعد از هیجان و ترس شدید

بعد از کارهای پرهیجان مثل سوار شدن بر ترن هوایی، بندبازی یا دیدن یک فیلم ترسناک رابطه جنسی داشته باشید زیرا را ترشح هورمون هیجان (هورمون آدرنالین ) شهوت شما زیاد می شود و رابطه خوبی خواهید داشت.

رابطه زناشویی در روز چهاردهم دوران قاعدگی

روز چهاردهم زمان خوبی برای برقراری رابطه جنسی است. در حدود دو هفته بعد از عادت ماهانه زنان، دریچه مهبل بازتر می شود و رابطه و ارگاسم راحت تری خواهید داشت. این روز بهترین زمان برای تخمک گذاری و بارداری می باشد.

رابطه زناشویی بعد از ورزش

بعد از ورزش رابطه جنسی خوبی خواهید داشت زیرا در زمان ورزش هورمون تستسترون ترشح می شود و میل زیادی برای رابطه جنسی خواهید داشت. آزمایشاتی روی زنان دوچرخه سوار در دانشگاه تگزاس انجام شده است و نتیجه این بود که بعد از ۲۰ دقیقه دوچرخه سواری جریان خون در اندام تناسلی آنها ۱۶۹ درصد افزایش داشته است.

 رابطه زناشویی در صبح

صبح بهترین زمان برای رابطه جنسی است. در این زمان انرژی زیادی دارید و میزان ترشح هورمون تستسترون (هورمون جنسی مردان ) و اکسی توسین ( هورمون عاطفی زنان) بیشتر می باشد و باعث ترشح هورمون اندروفین می شود. با رابطه جنسی در صبح روز خوبی را آغاز خواهید کرد و صمیمیت با همسرتان تقویت می شود.

رابطه جنسی کافی و دفعات مناسب برای رابطه زناشویی در هفته +توضیحات

 

رابطه زناشویی بعد از بحران روحی

اگر می خواهید ناراحتی های یک روز را فراموش کنید با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید. هیجان ناشی از رابطه جنسی خوب، روحیه تان را تقویت می کند و اضطراب و ناراحتی را از شما دور می کند. هم چنین در زمانی که عصبانی هستید رابطه جنسی خشن می تواند انرژی تان راتخلیه کند و باعث آرامش شما شود.

رابطه زناشویی قبل از کنفرانس و کارهای مهم

قبل از سخنرانی یا کنفرانس هایتان رابطه جنسی داشته باشید. رابطه جنسی باعث آرامش، کاهش اضطراب و فشارخون شما می شود. افرادی که قبل از مصاحبه یا کنفرانس رابطه جنسی داشته اند، کمتر دچار اضطراب می شوند. رابطه جنسی خوب می تواند اضطراب و استرس شخص را کاهش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر