لیفت ابرو | شیوه لیفت رو در خانه

فوت و فن لیفت ابرو بدون هزینه در خانه! | مراحل قدم به قدم لیفت ابرو

در این مطلب با ما همراه باشید تا مراحل لیفت ابرو در خانه را بیاموزید.

لیفت ابرو
ویکی گردی:

لیفت ابرو نیز یکی از اقداماتی است که به راحتی می‌توانید در منزل انجام دهید.! لیفت ابرو تکنیکی زیبایی است که در سالن‌های زیبایی به عنوان خدمتی برای پرپشت نشان دادن ابروها ارائه می‌شود. لیفت ابرو که این روزها طرفداران زیادی دارد به طور متعددی در جدیدترین میکاپ‌ها به چشم می‌خورد.

در این تکنیک با استفاده از مواد مغذی برای مو مانند کراتین، ابروها را به سمت بالا جهت می‌دهند. ماندگاری این روش بین ۳ تا ۶ هفته است که با مراقبت از آن می‌توانید تا ۸ هفته نیز از اثرات آن لذت ببرید.

روشی ساده و سریع برای پرپشت شدن مژه

روش‌های لیفت ابرو در خانه

ممکن است از نظر بعضی افراد هزینه یا مدت زمان سپری شده در سالن‌های زیبایی برای انجام این روش، قابل قبول نباشد. به همین خاطر به روش‌های کم‌هزینه‌تر رجوع می‌کنند. در ادامه چند روش لیفت ابرو خانگی به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید به راحتی و در منزل این تکنیک را پیاده کنید.

۱. لیفت با ژل ابرو

با افزایش طرفداران این ترند آرایشی، برندهای مختلفی به تولید محصولی برای انجام این تکنیک اقدام نمودند. تا این که محصولی با عنوان ژل ابرو به بازار معرفی شد. این محصول توانست تا حد زیادی توجه‌ها را به خود جلب کند. به طوری که امروزه به عنوان یکی از محصولات مهم در آرایش به کار می‌رود.

طرز استفاده

برای استفاده از این محصول باید ابتدا فرم ابروهای خود را تعیین کنید. در این مرحله اگر ابروهای شما نیاز به اصلاح فرم دارد، می‌توانید آن را با مدادهای ابرو تصحیح کنید.

بعد از تعیین فرم ابرو، برس ژل را آغشته به مواد داخل ظرف کنید. سعی کنید میزان مایعی که برمی‌دارید به قدری زیاد نباشد که هدایت آن از کنترل خارج شود.

مقدار کمی از مواد را به وسیله برس روی ابروها بکشید و در جهت بالا آن‌ها را حالت دهید.

چند لحظه اجازه دهید مواد خشک شود.

ترفند کشیدن خط چشم برای هر مدل چشم

۲. لیفت ابرو با کتیرا

در سریع‌ترین حالت می‌توانید از لیفت ابرو با کتیرا استفاده کنید. این روش را می‌توانید در زمانی که برای آماده شدن عجله دارید به کار بگیرید و در نهایت ابروهای زیبایی داشته باشید.

مواد لازم

کتیرا: ۱ بند انگشت

براش ریمل

آب

مراحل ساخت

برای این کار کافیست مقداری کتیرا را با میزان کمی آب مخلوط کنید. در این حالت کمی از غلظت کتیرا کاهش می‌یابد و می‌توانید به سادگی آن را روی موها حرکت دهید.

از یک برس ریمل ساده استفاده کنید. مقداری از ترکیب کتیرا را با آن بردارید و به ابروهای خود بزنید. ابروها را در جهت بالا شانه کنید تا در نهایت بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.

توجه کنید که سرعت عمل در این روش بسیار مهم است و شما باید تا قبل از خشک شدن مواد، ابروها را حالت دهید.

در نهایت می‌توانید تا چند ساعت از ابروهای لیفت شده خود لذت ببرید.

۳. ساخت ترکیب با ژلاتین

اگر به دنبال روشی هستید که علاوه بر تضمین زیبایی ابروها به شما در تقویت آن‌ها نیز کمک کند، این روش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما در این روش می‌توانید از انواع عصاره‌های گیاهی متناسب با نیاز موها استفاده کنید و به مرور تاثیر مثبت آن را مشاهده نمایید.

با این روش هایی که می گم می تونی سه سوته خط چشم بکشی

مواد لازم

پودر ژلاتین: ۱/۲ قاشق

عصاره اسطوخودوس: ۴ قطره

آب: ۱/۴ فنجان

ظرف حاوی آب جوش

مراحل ساخت

۱. مقدار ی آب گرم و پودر ژلاتین را در ظرفی بریزید. باید به آرامی آن‌ها را مخلوط کنید تا ژلاتین به طور کامل شفاف شود یا به اصطلاح، آب شود. همچنین اگر می‌خواهید سریع‌تر این کار را انجام دهید باید ظرف حاوی ژلاتین و آب را روی بخار کتری قرار دهید.

۲. بعد از حل شدن تمام پودر در آب، مقداری روغن یا عصاره گیاهی مورد نظر خود را به ترکیب اضافه کنید. پیشنهاد می‌کنیم از عصاره اسطوخودوس استفاده کنید و از رایحه آن لذت ببرید. این ماده در کنار عطر خوش، فواید دیگری از قبیل تقویت ابروها و افزایش رشد آن‌ها نیز دارد.

البته شما می‌توانید از هر عصاره یا روغن گیاهی در این ترکیب استفاده کنید و انتخاب این مورد کاملا سلیقه‌ای و با توجه به نیازهای شماست. به عنوان مثال می‌توانید روغن رزماری، روغن مریم گلی، روغن نارگیل یا روغن هسته انگور را جایگزین کنید.

۳. پس از ساخت ترکیب به مدت 12 ساعت آن را در دمای اتاق قرار دهید تا حالت ژله ای و سفت پیدا کند. همچنین می‌توانید برای سرعت بخشیدن به کار آن را در یخچال قرار دهید.

۴. بعد از این که ترکیب سفت شد، می‌توانید آن را روی ابروهای خود بکشید. می‌توانید این کار را به کمک یک فرچه ریمل تمیز انجام دهید. سعی کنید ابروها را به سمت بالا و خارج بکشید تا به فرم دلخواه برسید.

شما می‌توانید این ترکیب را در حالت سفت شده تا یک ماه در دمای اتاق نگهداری و استفاده کنید.

۴. لیفت ابرو با صابون

اگر وقت کافی در ساخت ترکیب مناسب برای لیفت ندارید، می‌توانید از صابون برای لیفت ابرو در خانه استفاده کنید. در این روش تنها به یک صابون و قلم مو احتیاج دارید.

مدل چشمتو بگو، تا بهت بگم چه آرایشی بهت میاد

برای این کار به مقدار کمی، صابون را خیس کنید. قلم مو را روی آن بکشید تا کمی کف کند. شما می‌توانید از انواع براش ابرو استفاده کنید و آن را روی ابروها بکشید و در همین حین آن‌ها را حالت دهید.

اجازه دهید ابروها خشک شوند. سپس بخش‌های اطراف ابرو را به کمک پنبه تمیز کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از آن را به حداقل برسانید و تا حد امکان استفاده نکنید. زیرا در طولانی مدت ممکن است باعث ریزش ابروهای شما شود. پس استفاده از آن را به مواقع ضروری موکول کنید.

5. لیفت با وازلین

وازلین ماده‌ای است که در اکثر خانه‌ها وجود دارد و در بسیاری از موارد می‌توانید از آن استفاده کنید. برای لیفت ابرو در خانه نیز می‌توانید از این ماده استفاده کنید.

برای این کار کافیست مقداری از آن را به کمک برس ریمل بردارید و بر روی ابروها بکشید و آن‌ها را حالت دهید. همچنین می‌توانید از مقداری روغن کرچک برای تقویت ابروها در این مرحله نیز استفاده کنید.

تنها نکته در این استفاده متعادل از وازلین است. سعی کنید به مقدار کمی از آن استفاده نمایید. در صورتی که مقدار مصرفی شما زیاد باشد ممکن است با چند بار تکرار این روش دچار ریزش ابرو شوید.

لیفت ابرو در خانه مناسب چه افرادی است؟

بعد از توضیحات درباره روش‌های ساخت ترکیبات، نوبت به این رسیده که بدانید این روش برای چه افرادی مناسب است. اگر شما نیز در لیست زیر قرار دارید، بهتر است از این روش استقاده نمایید.

افراد علاقه‌مند به ابروهای پهن

آن‌هایی که به هر دلیلی مایل به پرداخت هزینه و صرف زمان در سالن‌های زیبایی نیستند

افرادی که از فاصله کم میان ابرو و چشمشان ناراحت هستند

افرادی که پلک افتاده دارند

خودت تو خونه حرفه‌ای صورتتو کانتور کن! 

آن‌هایی که تمایل به روش‌هایی مانند هاشور ابرو ندارند

در زمان‌هایی که فرصت کمی برای آرایش کردن دارید

افرادی که ابروهایی با تارهای نازک دارند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر