عکس لباس عروس جورجینا، ازدواج کریستیانو رونالدو و نامزدش قطعی شد

عکس لباس عروس جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو لو رفت

کریستیانو رونالدو و نامزدش پس از تولد دخترشان تصمیم گرفتند ازدواج کنند. چندی پیش عکس لباس عروس جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو در فضای مجازی منتشر شد

عکس لباس عروس جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو
ویکی گردی:

کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس امسال صاحب فرزند دختر شدند و حالا قرار است رسماً ازدواج کنند این بدان معنی است که خبر ازدواج این زوج معروف قطعی شده است.حال به تازگی عکسی در فضای مجازی  منتشر شده است که گویا عکس لباس عروس جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو لو رفته است. طوری که از عکس پیداست لباس عروس جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو لباسی با تور بسیار بلند و دنباله دار است.

عکس لو رفته از لباس عروس جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو

عکس لباس عروس جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد است. کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار فوتبال است. کریستیانو رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا در کارنامه ورزشی خود دارد. کریستیانو رونالدو در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۷۸۰ گل برای باشگاه و تیم ملی‌اش به ثمر رسانده است.کریستیانو رونالدو با بیش از ۱۱۰ گل ملی، عنوان برترین گلزن ملی پرتغال را نیز در اختیار دارد. کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرامش تصویری زیبا از خودش به مناسبت تولد فرزندش در کنار نامزدش، فرزندانش منتشر کرد.

فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که از سال ۲۰۱۷ با جورجینا رودریگس نامزد کرده، ۵ فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور (متولد ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰)، ایوا و متئو (متولد ۸ ژوئن ۲۰۱۷)، آلانا مارتینا (متولد ۱۲ نوامبر ۲۰۱۷) و بلا اسمرالدا (متولد ۱۸ آوریل ۲۰۲۲) دارند. آلانا مارتینا و بلا اسمرالدا از جورجینا هستند، مادر کریستیانو جونیور مشخص نیست و ایوا و متئو از طریق لقاح مصنوعی متولد شده‌اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • امیرارسلان قهرمانی

    سلام من طرف دار پرو پاقزص رونالدو هستم وخیلی لباسش خوبه