سهام عدالت | سود سهام عدالت | سهام عدالت جاماندگان | دریافت سهام عدالت

شگفتانه دولت برای همه مردم | آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت + جزئیات

برای افرادی که فاقد سهام عدالت بودند قانونی در نظر گرفته شد و به هر کدام از این افراد حدود ۱۰ میلیون تومان سهم داده می‌شود که طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند.

جاماندگان سهام عدالت
ویکی گردی:

 سود سهام عدالت قرار است تا پایان سال پرداخت شود این سود به چه تعداد سهامدارا پرداخت می‌شود؟ امسال سود سهام عدالت نسبت به سال قبل حدود دو برابر شده است، قرار بود تا پایان آذر ماه سود سهام عدالت پرداخت شود اما رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که این سود تا اواسط دی ماه پرداخت می‌شود.آخرین اخبار سهام عدالت را با هم در سایت ویکی گردی می خوانیم.

 «پیمان حدادی» مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت امروز (شنبه) اعلام کرد: در بودجه امسال برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و فاقد سهام بودند قانونی در نظر گرفته شد و به هر کدام از این افراد حدود ۱۰ میلیون تومان سهم داده می‌شود که طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند.

مبلغ عیدی حقوق کارگران برای سال 1402 اعلام شد + جدول

خبر مهم برای سهامداران

طبق گزارش ایرنا، پس از آزادسازی سهام عدالت طی ۲ سال گذشته، مساله اختصاص این سهام به جاماندگان از جمله موضوعاتی بود که مورد پیگیری مردم قرار داشت که به منظور اجرای آن اقدامات مختلفی از سوی مسوولان انجام و وعده‌های مختلفی در این زمینه داده شد.

به دنبال پیگیری‌های انجام شده در این زمینه، در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بود که «حسین قربان زاده» رییس سازمان خصوصی‌سازی درباره جاماندگان سهام عدالت اعلام کرد: بند «الف» قانون بودجه، دولت را مکلف کرده تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و افراد واجد شرایط مطابق اجرای قانون اصل ۴۴ قانون اساسی، سهام عدالت تعلق بگیرد.

قربان زاده تاکید کرد: قانون اصل ۴۴ قانون اساسی، سازوکاری را پیش‌بینی کرده که وزارت اقتصاد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری هم افرادی که دارای شرایط دریافت سهام عدالت هستند، تعیین شوند و اصرار ما این است تا ضمن برگزاری جلسات تا پایان خردادماه مشخص شود که چه برنامه‌ای برای جاماندگان سهام عدالت در دستور کار است.

همچنین رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود: مشخص شد که یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۷۵ نفر از کمیته امداد و ۲ میلیون و ۲۵ هزار و ۸۲۵ نفر از سازمان بهزیستی جزو واجدان دریافت سهام عدالت هستند که تاکنون از دریافت این سهام غافل مانده‌اند.

پرداخت مزایای پایه رتبه‌بندی معلمان | معلمان حساب خود را چک کنند

 

اکنون پس از مدت‌ها پیگیری‌های انجام شده در این زمینه، این اقدام به گام نهایی خود نزدیک‌تر شده است.

«پیمان حدادی» مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت امروز (شنبه) به شفاف سازی نسبت به اقدامات انجام شده در این زمینه پرداخت و اعلام کرد: در بودجه امسال برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و فاقد سهام بودند قانونی در نظر گرفته شد و به هر کدام از این افراد حدود ۱۰ میلیون تومان سهم داده می‌شود که طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند./جماران

 «پیمان حدادی» مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت امروز (شنبه) اعلام کرد: در بودجه امسال برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و فاقد سهام بودند قانونی در نظر گرفته شد و به هر کدام از این افراد حدود ۱۰ میلیون تومان سهم داده می‌شود که طی یکی دو ماه آینده تخصیص پیدا می‌کند.

قرار بود مبلغ سود سهام عدالت رقمی بین ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان باشد. این مبلغ به ارزش سهام افراد بستگی داشت. اما حالا بسیاری از مشمولان می‌گویند واریزی آنها کمتر از این رقم بوده و برخی هم هنوز هیچ سودی دریافت نکرده‌اند.

بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده میزان سود دارندگان سهام عدالت به شرح زیر است:

اشتباه رایج در فریز کردن گوشت

سود سهام عدالت یک میلیون تومانی هم یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان است.

البته همه مشمولان ابن میزان سود را دریافت نمی‌کنند و واریز این مبلغ به عواملی از جمله ارزش اولیه سهام هر فرد و اینکه آیا سهامدار در زمانی که فروش سهام عدالت امکان پذیر بود، سهام خود را فروخته بود یا خیر، بستگی دارد.

بر این اساس اعداد اعلام شده برای آن گروهی است که در این مدت هیچ بخشی از سهام عدالت خود را نفروخته‌ و سبد سهام آنها بدون تغییر مانده باشد. اما اگر فردی بخشی از سهام عدالت خود را واگذار کرده باشد، قطعا سودی که دریافت می‌کند معادل این اعداد نیست و رقم کمتری برای وی واریز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • رامین احمدزاده

    گفته شده به افراد تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی سهام عدالت تعلق میگیره بنابراین بقیه افرادی که سهام عدالت ندارند تکلیف چیه؟

  • ناشناس

    سلام برای نوزادانی که متولدشده اندسال ۱۴۰۰ هنوزثبت نام نشده اند پس کی به اینهاسهام میدن

  • ناشناس

    هنوز خیلی از افراد شماره شبا را ارائه نکردند و ثبت نام نکردن و محروم هستند و باید اعلام شود که ناگفته نماند حدود ۲۵۰۰۰۰۰۰ نفر هنوز جا مانده اند

  • ناشناس

    اینسهام عدالت نیست این سهام نا ادلانه هستش من سه فرزند دارم هیچ کدوم سهام ندارند مال خودم هم ۳۰۰ تومانی هستش کجای این سهام عدالته اگرعدالت باشه باید مثل هم باشند نه پولدارها یک میلیونی مردم عادی ۵۰۰ یا ۳۰۰ تومانی

  • ناشناس

    لطفا اگر عدالتی در کار است برای ما افرادی که به ناحق یارانه مان را قطع کردند کمیته ای تشکیل گردد و از نزدیک وضعیت زندگی ما را بررسی نمایند که چرا برای یک گردش حساب حق ما راضایعه نمودند . نه خونه و ملک داریم نه پس انداز که جوابگوی یک بیماری ساده را بدهد این چه عدالنگتی است .

  • علی محمدی

    من یک زندانی هستم فاقدسهام چه کار باید کنم

  • ناشناس

    پس بقیه که سهام ندارن کجا برن ما جزو آدمای مملکت نیستیم .ما هم مثل بقیه باید سهام داشته باشیم .ما هم احتیاج داریم .

  • ،yassi

    بسیارعالی درکشور ما رحمت زیاده سهام عدالتها روهم شب یلدا واریز کردن ممنون

  • میترا معظمی گودرزی

    پسر کوچک من متولد 89 هست سهام ندارم چه جوری ثبت نامش کنم

  • محمد قلیزاده

    مردم عادی که فاقد سهام عدالت هستند باید چکار کنند؟

  • Elena

    مامردم عادی که سهام عدالت ثبت نام نکردیم چیکارکنیم بااین زندکی های سخت وهزینه های سرسام آور😔😔😔هیچ بیمه ای هم نداریم بادوتابچه ومستاجری

  • مسی آبادان

    چرا اعلام نمیکنن کسانی که کلا سهام ندارن برن انجام بدن .

  • ناخدا

    این دولت فکر کنم قشر کارگر رو فراموش کرده.تقریبا هشتاد درصد قشر کارگر فاقد سهام عدالت هستند و این یعنی دولت فعلا برنامه ای برای اونها نداره

  • علیرضا

    چرا فقط بهزیستی مگر دهک های پایین جامعه سهام شامل حالشان نیست من جزو دهک پایین جامعه هستم هنوز 2دخترم خودم سهام نداریم

  • صادق رهروان

    سلام با عرض ادب من خودم شامل
    سهم عدالت هستم ولی همسرم و بچه هایم نیستن بی زحمت یک راه حلی به من بدهید