رابطه جنسی | مشکلات رابطه جنسی | دانستنی‌های رابطه جنسی

افراط مردان در رابطه جنسی؛ مفید است یا مضر؟ | مشکلات رابطه جنسی

آیا افراط در رابطه جنسی می تواند برای مردان درد سرآفرین باشد؟

رابطه جنسی
ویکی گردی:

افراط در رابطه جنسی می‌تواند برای مردان درد سرآفرین باشد، دستگاه تناسلی مردان ممکن است دچار خراشیدگی و یا تحریک پوستی گردد، همچنین در رابطه جنسی طولانی مدت بافت دستگاه تناسلی مردان میتواند دچار آسیب گردد. در رابطه جنسی افراط و تفریط نکنید!

وقتی صحبت از افراط و تفریط می‌شود ذهن همه ما سراغ افراط و تفریط در مصرف مواد غذایی و خوراکی‌ها می‌رود. تنها افراط و تفریط در مصرف مواد غذایی نیست که می‌تواند سلامت جسم شما را به خطر بیندازد، افراط و تفریط در برقراری رابطه زناشویی نیز از جمله اشتباه‌هایی است که بسیاری از زوج‌ها ساده از کنار آن می‌گذرند و باور ندارند بی‌توجهی به این موضوع تا چه حد می‌تواند رابطه‌شان را دچار بحران و اختلال کند.

علت درد خانم‌ ها بعد از رابطه جنسی چیست ؟

شاید نخستین مشکلی که با افراط و تفریط در رابطه زناشویی به ذهن‌تان می‌رسد عدم هماهنگی، نارضایتی و ایجاد خلاء عاطفی میان زن و شوهر است اما اینها فقط بخشی از مشکلاتی است که زن و شوهر ر ا به خود درگیر می‌کند. به گفته درمانگران طب سنتی و در متون کهنی که به قلم حکیم جرجانی و ابن‌سینا منتشر شده افراط و تفریط در رابطه زناشویی علاوه بر ایجاد مشکلات و اختلالات روحی می‌تواند سلامت جسم‌ زن و شوهر را نیز به خطر بیندازد. این درمانگران بر این باورند که توجه به آداب و تدابیر رابطه زناشویی، ایجاد تعادل و چگونگی‌ پرداختن به این رابطه و تعدیل مزاج‌ها می‌تواند بهترین قدم برای تجربه یک رابطه موفق و کم‌نظیر باشد.

• رابطه جنسی فواید زیادی دارد

فواید مختلفی برای رابطه جنسی متعادل در کتاب‌ها و منابع رسمی طب سنتی از زبان حکما و درمانگران طب سنتی ایران مطرح شده است. یکی از مهم‌ترین آنها پاکسازی بدن و اندام‌های درونی از اخلاط موذی و مواد زائد است. به اعتقاد بوعلی‌سینا این پاکسازی می‌تواند نتایج بسیار مثبت و قابل ملاحظه‌ای بر سلامت روان و جسم افراد داشته باشد و سلامت زندگی آنها را نیز تضمین کند. احساس سبکی، نشاط و شادابی زن و مرد یکی از این فواید است.

انتظارات خانم ها از همسران خود در رابطه جنسی 

 

کاهش و تسکین درد نیز یکی دیگر از فواید رابطه جنسی موفق است. در بسیاری از متون به این نکته اشاره شده که رابطه جنسی علاوه بر تسکین درد و تنظیم هورمون‌ها برای کاهش دردهای جسمی در  تسهیل روند درمان برخی از بیماری‌ها مانند بیماری‌های کلیوی، برخی سردردها، سرگیجه و بیماری‌های روانی نیز موثر است. از طرفی در منابع طب سنتی که به قلم حکیم جرجانی نوشته شده مردان و زنانی که رابطه زناشویی متعادل و موفقی دارند اشتهای بهتری در طول روز دارند و با میل بیشتری سراغ وعده‌های غذایی می‌روند و روند متابولیسم و سوخت و ساز مواد غذایی در بدن‌شان در مقایسه با سایر افراد بهتر و دقیق‌تر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • کوکب

    عالی بود

  • ناشناس

    خوب

  • ناشناس

    تاروت چییه کییه بجز خداوند هیچکس قادر به تغییر حال ما نیست