ایران خودرو | نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد + جزئیات

قرعه کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو حمایت از خانواده و مرحله ششم جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.

ایران خودرو
ویکی گردی:

نتایج قرعه کشی ایران خوردو اعلام شد! در این مرحله از فروش ایران خودرو متقاضیان مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده شرکت کردند. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو  پس از تایید از سوی نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد و منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این مرحله از فروش فوق العاده سورن پلاس دو گانه سوز و پارس ای ال ایکس با موتور XU۷P با موعد تحویل سه ماه عرضه شد.

کدام بانک‌ها سود سهام عدالت را واریز کردند؟

بر اساس این گزارش هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشد و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

هزینه‌های جانبی شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان ب ه علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد./تجارت نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر