پرپشت شدن مژه | روش های طبیعی پرپشت شدن مژه

روشی ساده و سریع برای پرپشت شدن مژه | 3 روز مژه هاتو پرپشت کن! + آموزش

برای داشتن مژه های بلند نیازی به انجام کاشت و اکستنشن نیست شما می توانید برای پرپشت شدن مژه ها و زیباتر شدن چشم ها از یک روش بسیار موثر و بدون ضرر استفاده کنید.

پرپشت شدن مژه
ویکی گردی:

پرپشت شدن مژه با این روش ها! چگونه میتوان فقط در عرض 3 روز ،رشد مژه ها و ابرو ها را افزایش داد؟هرچند که هیچ کس نمیتواند به خاطر بسیاری از علل و بدون در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند:ژنتیک،شرایط پزشکی خاص،سن،هرگونه کمبود،عفونت چشمی یا هر بیماری هورمونی،ابرو ها و مژه های زیبا و بی نظیری داشته باشد.ما نمیتوانیم در این باره از چیز هایی جلوگیری کنیم اما میتوانیم درمان های را انجام دهیم که باعث رشد و پرپشت شدن مژه ها و ابرو هایتان شود. در این بخش از ویکی گردی نسخه ای مخصوص برای بلند و پرپشت شدن مژه در عرض 3 روز را به شما معرفی خواهیم کرد که طبق نظرات کاربران بعد از استفاده از این روش نتیجه کاملا مثبت بوده است پس پیشنهاد می کنیم امتحان کنید.

این روش برگرفته از ویدئویی پربازدید در یوتیوب است که مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه ی آن توسط افراد بسیاری به اشتراک گذاشته شده است.

مدل چشمتو بگو، تا بهت بگم چه آرایشی بهت میاد

روش مخصوص گیاهی برای پرپشت شدن سریع مژه

مواد لازم :

یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا

2 قاشق غذا خوری روغن کرچک

2 عدد ویتامین E

نکته:

شما میتوانید ژل آلوئه ورا را از گیاه آن استخراج کنید و هم میتوانید آن را از فروشگاه ها تهیه کنید ، در کل ژل آلوئه ورا برای پوست شما بسیار مناسب و مفید است.

ترکیب فوق العاده آلوئه ورا، روغن کرچک و قرص ویتامین E برای بلندی مژه ها

نکته:

اگر روغن کرچک در دسترس نبود، میتوانید از روغن بادام یا زیتون استفاده نمایید.روغن کرچک حاوی اسید های چرب ضروری است که به افزایش رشد مو کمک میکند.

نکته:

ویتامین E در مرطوب کردن پوست بسیار مفید است و شما به راحتی میتوانید آن را از داروخانه ها تهیه بفرمایید. ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل میکند که به ترمیم سلول های مرده و ایجاد بافت جدید کمک میکند.

سه سوته خط چشم بکش+ فیلم

طرز استفاده:

ابتدا یک کاسه تمیز تهیه کنید و تمام موارد بالا را درون آن بریزید و به خوبی هم بزنید سپس آن را درون یک بطری یا شیشه تمیز بریزید و نگهداری کنید.

سپس با استفاده از یک برس یا مسواک تمیز ترکیب بدست آمده را روی مژه هاو ابروهایتان اعمال کنید.

اجازه دهید تا صبح بماند و سپس با آب بشویید.

بهترین راه برای بلند و پرپشت شدن مژه و ابروها

بهترین بخش این درمان ، این است که 100 درصد خالص و ارگانیک میباشد و خوبی دیگر این است که میتوانید بدون هزینه های کزاف در تخت خود بخوابید و پس از 3 روز شاهد نتایج دلخواه بدست آمده باشید. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • آرام

    روغن پوست مرغ هم میتونه ب پر پشت شدن مو ومژه و ابرو کمک کنه؟

  • رضا

    سلام آیا میشه این ترکیب را برای موی سر هم استفاده کرد

  • ناشناس

    کسی میشناسم با یک تار مو آدم ۱۰۰ کیلویی از زمین بلند می کند

  • سوگند

    چشم رو خیلی میسوزونه من امتحان کردم جواب نگرفتم

  • پری 💐

    سلام سایت خوبی گذاشتید ممنون

  • فاطمه

    برای پر پشت شدن مژه روغن کرچک و زیتون و بادام و نارگیل عالیه همه با هم به یک اندازه ترکیب کنید و به صورت بسیار کم که داخل چشم نرود به مژه بزنید بعد دو هفته نتیجه ببینید.اکستنشن نکنید و ریمل گیاهی بزنید‌

  • مهدیه شامحمدی

    سلام
    یعنی با این روش واقعا ۳ روزه مژه ها و ابروها بلند و پرپشت میشه یا...؟
    والله من راضی هستم با همین روش یا هر روش دیگه ای حتی ۳۰ روز طول بکشه ولی در نهایت مژه ها و ابروها به معنای واقعی بلند و پرپشت بشه...!
    سپاس

  • مهناز

    سلام به همگی من 45سالمه مدت چندماهی هست که ازوازلین که عطری نیست برای پوست صورتم وابروها ومژه ها استفاده میکنم باورکنیدخیلی نتیجه گرفتم شماهم مدتی استفاده کنیدانشالله نتیجه میگیرید