زناشویی | نکات مهم رابطه زناشویی

رابطه زناشویی | راز نزدیک شدن به همسر، همیناست که میگم! | همسرتو جذب خودت کن

اگر در زندگی زناشویی هر کدام از زوجین مشغول روتین کاری هستند باید کمی هم برای همسرشان وقت بگذارند و به او نزدیک تر شوند تا آسیبی به روابط عاطفی آنها وارد نشود.

رابطه زناشویی
ویکی گردی:

بهترین نکات زناشویی و راه و روش های مؤثر برای نزدیک شدن به همسر! این اتفاق کاملا طبیعی است که در شلوغی ها و هرج و مرج های زندگی؛ غرق در روتین کاری خود شوید و از رابطه عاطفی در زندگی زناشویی با همسرتان دور بمانید و در نتیجه ممکن است مشکلاتی در رابطه تان ایجاد گردد. در این قسمت از ویکی گردی راهکارهایی را به شما معرفی خواهیم کرد که از طریق آن ها بتوانید زندگی زناشویی بهتری داشته باشید!

به اشتراک گذاشتن خبرهای خوب

برای ایجاد یک ارتباط مثبت بین خود و همسرتان سعی کنید یک خبر خوشحال‌کننده را با او اشتراک بگذارید تا در کنار هم حس مثبتی را تجربه کنید؛ در واقع به اشتراک گذاشتن افکار و تجربیات مثبت با شریک زندگی ‌تان، خلق و خوی هر دوی شما را به طور مشترک بهبود می بخشد.

 نکات مهم در رابطه زناشویی که هر زن ومردی باید بدانند!!

ارسال پیام عاشقانه

وقتی که در طول روز به همسرتان فکر می کنید، حتما به او پیام بدهید تا بداند که در ذهنش هستید و از حال او بی خبر نیستید؛ این کار قطعا حال همسرتان را عالی خواهد کرد.

انجام کارهای لازم و مورد علاقه اش

تعریف کردن از همسرتان باعث می ‌شود که حس نزدیکتری به هم پیدا کنید‌؛ حتی انجام کاری متفکرانه که کار همسرتان را آسان ‌تر می‌کند؛ مانند بررسی کردن فهرست کارهایش و پیش بردن آن ها می ‌تواند راهی عالی برای احساس ارتباط بیشتر با او باشد، به خصوص اگر بدانید که او اهل قدردانی کردن است.

صحبت کردن در مورد اختلاف نظرها

بدونِ شک هر زوجی هر از گاهی با هم دعوا می کنند؛ اگر شما متوجه شدید یک دعوایی وجود دارد که بارها و بارها تکرار می شود، حتما در این باره با همسرتان صحبت کنید و به بهترین شکل ممکن؛ یکبار برای همیشه حلش کنید.

قدم زدن با هم

صبح قبل از رفتن به محل کار یا عصر که بعد از یک روز پرمشغله به خانه بر می گردید، با همسرتان قدم بزنید. اگر چیزی در ذهن شماست و می خواهید آن را با او مطرح کنید، زمان بسیار خوبی برای انجامش خواهد بود.

به اشتراک گذاشتن اتفاقات روزانه

بعد از یک روز شلوغ کاری بسیار مهم است که در کنار همسرتان بنشینید، در مورد اتفاقات خوب و بدی که داشتید، با هم صحبت کنید و حس صمیمیت را در خودتان دوباره به وجود بیاورید؛ در واقع ایجاد همدلی و همدردی به شدت به روابط کمک خواهد کرد.

این رفتار آقایان قطعا خانم ها را عصبانی می کند!!

انجامِ کارهای هنری

انجام کارهای هنری؛ مثلِ کشیدن نقاشی در کنار هم باعث می شود که احساس کنید یک تیم هستید و ارتباط بهتر و بیشتری برقرار کنید؛ حتی می توانید با هم برای منزل تان یک نقاشی زیبا بکشید.

بیرون از منزل غذاخوردن

حتما یک روز در هفته یا ماه را مشخص کنید و بیرون از منزل با هم غذا بخورید؛ حتی شده به یک کافی شاپ بروید و وقت بگذرانید. اگر هم اهل غذای بیرون نیستید؛ در کنار هم آشپری کنید.

غذا پختن در کنار یکدیگر

به جای اینکه یک نفر فقط وظیفه پختن غذا را داشته باشد، می‌ توانید در کنار هم غذا درست کنید تا فشار از روی یک فرد برداشته شود و مهمتر از اینکه در طول پروسه درست کردن غذا به یکدیگر احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید.

یادآوریِ نکات مثبت

صبح ها هنگام بیدار شدن و شب ها قبل از خواب، حتما از یکی از ویژگی های همسرتان تعریف و تمجید کنید و روز و شب او را بسازید تا حس خوبی را در روابط تان ایجاد کنید. فراموش نکنید که بابت خوبی هایش از او قدردانی نمایید.

ساختنِ لیست آهنگ های عاشقانه

اگر همسرتان عادت دارد که صبح ها در مسیر کار به اهنگ گوش دهد؛ حتما برای او لیستی از آهنگ هایی تهیه کنید که یادآور عشق بین تان باشد که قطعا این کار روز او را به بهترین شکل ممکن خواهد ساخت.

این اخلاق خانم ها مثل سم تو رابطست!

اشاره کردن به نقاط قوت

قطعاً همسر شما هم مانند هر انسان دیگری معایب و ضعف هایی دارد؛ اما باید به یاد داشته باشید که قانون 5 به 1 را اجرا کنید؛ یعنی همیشه پنج برابر بیشتر از او تعریف کنید و فقط یک بار از او انتقاد داشته باشید.

پرسیدن سوالات معنادار از یکدیگر

یکی از آسان ترین راه ها این است که از یکدیگر سوالات معنادار بپرسید؛ مثلاً در مورد اتفاقاتی که در طول روز تجربه کردید، با او صحبت کنید و اشتراک نظر داشته باشید. این صحبت به همسرتان نشان می دهد که سلامتی و کارهای او تا چه اندازه برای شما مهم هستند.

فرستادن پیام و نامه

حتی اگر هر روز در کنار همسرتان هستید، باز هم می توانید زمانی که او به سر کار می رود برایش نامه بفرستید یا اگر کارش در منزل است، می توانید از طریق ایمیل یا یک نامه الکترونیکی با او ارتباط بگیرید که قطعا حس بسیار عالی را منتقل می کند.

برنامه ریزی درباره روزهای پیشِ رو

در اولین فرصت کنار هم بنشینید و برای هفته پیشِ رو، روابط و احساسات تان برنامه بریزید که قطعا با انجام این کار به هم نزدیک تر خواهید شد؛ در واقع همکاری و راهبردهای مؤثر؛ حل مشکل را آسان تر می کند و درگیری ها را به حداقل می رساند.

به این دلایل زن و شوهر ها به هم خیانت می کنند 

درست کردن تخته آرزوها

اگر به دنبال یک آینده قوی با همسرتان هستید، بهتر است که یک تخته آرزوها درست کنید و برنامه ریزی ها و خواسته های مربوط به آینده را روی این تخته بچسبانید تا هر دو حس بهتری از این اهداف مشترک داشته باشید و برایش تلاش کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • حسین امیری سلام

    سلام راننده ماشین سنگین هستم تا آنجایی که من مطالعه کردم خوب بود عالی ممنون

  • ناشناس

    کو گوش شنوا