سحرقریشی و تتلو، پول پارو کردن تتلو و سحر قریشی، بیزینس جدید تتلو و سحر قریشی

پول پارو کردن پدر رپ ایران و سحر قریشی | بیزینس جدید زوج جنجالی

پول پارو کردن پدر رپ ایران و سحر قریشی و خبر بیزینس جدید زوج جنجالی اونم از جیب مبارک طرفدارا!!!

پول پارو کردن خواننده معروف
ویکی گردی:

پول پارو کردن پدر رپ ایران امیر تتلو و همسرش سحر قریشی در ترکیه. تتلو بیکار ننشسته و کارش رو انجام داده. او که چند روز پیش در اینستاگرام صفحه جدیدش رو باز کرد اون هم بعد از کلییی مدت، به سرعت به نیم میلیون فالوور رسید و حالا در این پیج تبلیغات بسیار زیادی در رابطه با خرید ارز  tnt داره و براش کانال هم ساخته. جالبه بدونید تتلو در حال طراحی و ساخت یک ارز جدید به نام تتل کوین هستش که به عنوان اولین رمز ارز غیر متمرکز ایرانی تلقی میشه قراره در آینده به بازار عرضه شه!! به گفته تتلو قراره باعث پول پارو کردن پدر رپ ایران و همسرش سحر قریشی شود. این خبر با تعجب بسیار زیاد مخاطبین و هواداران تتلو همراه بود که نشون میده تتلو آروم نمیگیره و از هر راهی میخواد جیب مردم رو خالی کنه.

دفعه پیش با سایت شرط بندی شروع کرد که خیلی زود بسته شد و حالا با فروش توکنی که هیچ پشتوانه و اعتبار علمی نداره روشی دیگر برای خالی کردن جیب مردم متوسل شده. بنابراین این طور به نظر می ‌رسه که شت کوین امیرتتلو از اعتبار چندانی برخوردار نیست و نمی توان با خیالی آسوده به آن به عنوان یک ارز برای سرمایه گذاری اعتماد کرد.

سحر قریشی نیز تند تند در حال تبلیغ صفحه اینستاگرامی تتلو هستش و مشخصه که این زوج حالا حالا ها با هم کار دارن و تازه میخوان 

امیر تتلو و سحر قریشی چند وقتیه که انگاری رابطشون با فراز و فرود های بسیار زیادی همراه شده و یک روز کشته مرده هم هستند و دقیقا فرداش متنفر از هم!! شاید بگین کجا متنفرن یعنی چی! خب از نظر شما مردی که میاد جلوی میلیون ها تتلیتی و مخاطب کاری میکنه که زنش به ... خوردن بیوفته تا ببخشتش و یا بار ها و بار ها خرابش میکنه تو جمع این یعنی چی؟ 

از این حرف ها که بگذریم تتلو چند روزیه که ویلای قبلیش رو پس داد و حالا در ویلایی لوکس تر و جذاب در حال زندگیه. او که تا همین دو سه روز پیش دوباره قاطی کرده بود و میخواست فاتحه رابطش با سحر رو بخونه انگاری دوباره گل و بلبل شدن و حالا سحر خانوم قریشی استوری هایی هنری از همسرشون تتل خان و ویوی جذابی که روبروش داره تو خونه منتشر کرد!

البته که سحر قریشی انگاری شبانه روز تو حیاط نشسته و داره لذت دنیارو میبره چرا که نه تلاش خاصی داره و نه فعالیت خاصی! تنها کاری که از او بعد از ازدواجی که گفت ازدواج کردم این بود که در خانه های لوکس تتلو بخوره و بخوابه و تتو کنه و...!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    خدایی به تتلو نگید پدر رپ ایران تو رو خدا نگید

  • سمهر

    از اولشم معلوم بود همه این داستان عشق وعاشقی فریبی بیش نیست فقط برای خالی کردن جیب مردم وطرفدارایی که عاشق این هیولا یعنی آقای تتلو هستن جالبه نه صدای گیرایی داره نه آهنگای خوبی داره نمیدونم این همه کشته مرده برای چیه