رابطه زناشویی | قوانین رابطه زناشویی

چجوری همسرم رو جذب خودم کنم؟ | نکات مهم در رابطه زناشویی که هر زن ومردی باید بدانند!!

ترفند های زنانه و فوت و فن های همسر داری در زندگی زناشویی، یجور هنره، چون همه چیز توی ظاهر و جذب اون ها از راه چشمشون خلاصه نمی شه بلکه اصل کار توی رفتار و دیدگاه شماست.

رابطه زناشویی
ویکی گردی:

نکته های زندگی زناشویی سالم! « چجوری همسرم رو جذب خودم کنم؟ » و « چجوری رابطه زناشویی سرد شده با همسرم رو احیا کنم؟ » و این قبیل سوالات رو اگه دارید حتما تا انتها بخونید، بکار بردن ترفند های زنانه ای که در ادامه می خوایم بررسی کنیم، در زندگی زناشویی و همسر داری می تونن همسر شما رو به یک مرد ایده آل و عاشق تبدیل کنن.

داشتن ترفند های زنانه و فوت و فن های همسر داری، یجور هنره، چون همه چیز توی ظاهر و جذب اون ها از راه چشمشون خلاصه نمی شه بلکه اصل کار توی رفتار و دیدگاه شماست.

این رفتار آقایان قطعا خانم ها را عصبانی می کند!

 

پس همین الان از خودت بپرس می خوای جزو کدوم دسته از خانوما باشی!

کسایی که این مطالب رو دنبال کردن و با سیاست راه های به دست آوردن دل همسرشونو یاد گرفتن یا نه، کسایی که هنوز اندر خم یک کوچه ان و هیچ تلاشی برای جذب مرد خودشون نمی کنن؟

چجوری همسرم رو جذب خودم کنم؟

۱- از بیدار شدن صبح با همسرت گله نکن

خیلی از خانم ها ازینکه همسرشون اون ها رو صبح زود قبل رفتن به سرکار بیدار می کنه شاکی می شن.

اما یادتون باشه که یک خانم با سیاست، با عشق صبح ها با همسرش بیدار می شه و به همسرش دلگرمی می بخشه و اون رو به این درک می رسونه که “تنها نیستی مرد من!”

مثلا مرد ها دوست دارن که مسعولیت انتخاب پوششون برای بیرون رفتن رو به عهده سلیقه همسرشون بزارن. شما با همین عمل به تنهایی می تونین کلی دل همسرتون رو به دست بیارین.

۲- به همسرتون اعتماد به نفس بدید

جالبه بدونین مردان بر خلاف تصویری که از خودشون نشون می دن، کودکانی هستن که به تمجید و تعریف و عشق احتیاج دارند، بنابراین سعی کنید به طور مستقیم یا غیر مستقیم، چیزایی که توی همسرتون قابل تحسین و تعریفه و نکات مثبتش رو بگید.

با این کار نیاز همسرتون به تعریف و تمجید براورده شده و اعتماد به نفسشون زیاد می شه و حس ارزشمند بودن در اون ها تقویت می شه، حتی اگه روزی فقط یک بار از اعماق قلبتون به همسرتون بگید دوستت دارم، تاثیرش رو توی جذب شدنش به سمت خودتون می بینید.

این اخلاق خانم ها مثل سم تو رابطست!

۳- طبیعت زن و مرد بودن رو به یاد داشته باشید

یک سری تفاوت ها توی خلقت مرد ها با زن ها وجود داره که باید این تفاوت ها رو بدونید تا بهتر بتونید همسر خودتون رو درک و جذب کنید، مثلا اکثر مرد ها دوست دارن همسرشون از حرف اون ها پیروی کنه و به اصطلاح مطیع درخواست اون ها باشه.

شما هم نیازه که گاهی فروتنی به خرج بدید و این رو بهش یاداوری کنید که مطیع حرفش هستین.

یا مثلا مردان دوست دارن که همسرشون از اون ها کمک بخواد، حالا این کمک می تونه باز کردن درب مربا باشه یا مشاوره خواستن توی یک کار خاص.

۴- باعث رشد همسرتون باشید

به همسرتون کمک کنید به اهدافش برسه. از طرفی اگر هم عادت های بدی که داره، پشتش باشید تا اونا رو ترک کنه، این کار باعث می شه همسر شما متوجه بشه رشد اون برای شما مایه افتخاره و خیلی جذب شما می شه.

۵- سطحی نباشید

در نگاه مرد ها، وقتی بتونید معقولانه فکر کنید و معقولانه تصمیم بگیرید، منطقی رفتار کنید، برای اون ها پیشنهادات کارساز و خلاقانه داشته باشید و زندگی رو پر مفهوم و عمیق نگاه کنید، به شدت جذاب و دوست داشتنی ‌تر به نظر می رسید.

اشتیاق، حرفه‌ای بودن و داشتن هدف و آرزو برای رسیدن به خواسته هاتون مثل یک آهنربا مرد هارو جذب شما می کنه.

۶- ارتباطتون با خانواده همسرتون خوب باشه

این هم یکی از راه های خوب جذب کردن همسرتون هست.

چگونه می‌توانیم در زندگی زناشویی شریک کامل و خوبی برای همسرمان باشیم؟

برای این منظور می تونید خانواده همسرتون رو شام به خونتون دعوت کنید یا قرار پیکنیک در آخر هفته بزارید یا حتی برای اون ها هدیه تهیه کنید.

این رو به یاد داشته باشید که خوبی، خوبی میاره و بدی، بدی به همراه داره.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • مسلم

    ممنونم واقعا یادآوری خوبی بود

  • شروین حبیبی

    بسیار عالی و دلچسب

  • سوتیا

    وواقعا مطالب در باره همسر همسرداری بسیار آموزنده هست و عمل به آن خیلی از زندگی ها رو نجات میده