غذای ساده | غذای ساده برای ناهار | غذای ساده و فوری

از الان به فکر ناهار فردا باش! | لیست 4 غذای ساده و فوری مناسب ناهار + طرز تهیه

اگر به دنبال غذای ساده برای ناهار و شام هستید و می خواهید در کمترین زمان ممکن آن را آماده کنید با این مطلب از ویکی گردی همراه باشید.

غذای ساده
ویکی گردی:

تهیه غذای ساده و سریع یکی از دغدغه های مهم این روای همه خانوم های پر مشغله! به همین دلیل برای آسودگی خاطر شما در این مطلب از سایت ویکی گردی برایتان چند نوع غذای ساده و فوری پیشنهاد داده ایم تا در کمترین زمان ممکن بتوانید آماده کنید. پس اگر شما هم یک خانم خانه دار هستید و از همان صبح به محض این که از خواب بیدار می‌شوید این جمله در ذهنتان تکرار می‌شود "امروز ناهار چی درست کنم؟" ادامه این مطلب را بخوانید تا به جای در هم بردن چهرۀ خود برای ابراز خستگی و البته نیاز به رفع گرسنگی، با چند نوع پیشنهاد غذای ساده برای ناهار یا شام آشنا شوید. شاید برخی از آنها کمک خوبی برای آماده کردن سریع سفره غذا باشند.

 نکته : برای مشاهده طرز تهیه کامل هر غذا روی نام آن کلیک کنید.

دو غذای ساده و کم هزینه | سه سوته و با کمترین مواد آشپزی کن

کوکو سیب زمینی

کوکو سیب زمینی

کوکوی سیب زمینی یکی از پرطرفدار ترین انواع غذاهای فوری در میان مردم است و بسیار هم خوشمزه و ساده است. برای تهیه کوکو سیب زمینی باید ابتدا سیب زمینی را پخته و له کنیم و با تخم مرغ هم بزنیم و سپس مایع کوکو به دست آمده را در روغن سرخ کنیم. برای پخت این غذا حداکثر به 30 دقیقه زمان نیاز دارید.

میرزا قاسمی

میرزا قاسمی

میرزاقاسمی یکی از لذیذترین غذاهای شمالی است و جالب است بدانید که طرز تهیه آن نیز فوق العاده ساده است و زمان بسیار کمی می‌برد.

این غذا به راحتی و با یک دستور ساده با موادی مانند بادمجان، گوجه فرنگی، سیر و تخم مرغ درست می‌شود.

پیشنهاد های ویژه و خاص برای غذای تولد

کوکو بادمجان 

کوکو بادمجان

کوکو بادمجان یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه ایرانی است که با دستورها و مواد متنوعی درست می شود، کوکو بادمجان  طرفداران زیادی دارد! 

کوکو عدس 

کوکو عدس

کوکوی عدس و سیب زمینی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و حاضری ایرانی است که با دستورها و مواد بسیار متنوعی تهیه می شود. این غذای خوشمزه را در روزهایی که وقت کافی برای تهیه غذا نداریم می توانیم به راحتی و با سرعت درست کنیم،

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

  • ناشناس

    خیلی آسون بود

  • ناشناس

    بسیار عالی بود واقعاً دست شمادردنکن خداخیرت بده الهی