غذای تولد | میز غذای تولد | غذای تولد ارزان و شیک

شام تولد چی بپزم؟ | پیشنهاد های ویژه و خاص برای غذای تولد

در این مطلب از سایت ویکی گردی برترین غذای تولد با بهترین کیفیت را معرفی کرده ایم تا کسانی که هنوز ایده خاصی برای انتخاب غذای مناسب جشن تولد در سر ندارند بتوانند انتخابی مناسب را از میان آن ها برگزینند.

غذاهای تولد
ویکی گردی:

غذای تولد برا شام بزرگترین دغدغه همه!!! شاید یکی از دغدغه‌های هر کسی برای برگزاری جشن تولدی ایده‌آل و به یادماندنی انتخاب و برگزیدن غذای تولد و فینگرفودهایی برای جشن باشد که می‌توان گفت همانطور که به آن اشاره شده بود هر دو موارد جدای از کیک تولد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. خب رسیدیم به این سوال که تولد چی بپزم ؟ در ادامه مقاله قصد داریم بهترین غذای تولد و فینگرفودهایی که با کمی صرف زمان می‌توان با بهترین کیفیت آن ها را برای جشن تولد تهیه و تدارک دید معرفی کنیم و کسانی که هنوز ایده خاصی برای انتخاب غذای مناسب جشن تولد در سر ندارند بتوانند انتخابی مناسب را از میان آن ها برگزینند.

لازانیا غذایی خوشمزه مخصوص جشن تولد

لازانیا را می‌توان از از جمله غذاهایی دانست که سال‌هاست در جشن‌های تولد سرو می‌شود و می‌توان از تمامی سنین طرفداران زیاد خود را دارد اما باید در نظر داشته باشید با یک دیزاین خوب و زیبا می‌توانید جلوه خیلی خاص‌تری به این غذای خوشمزه بدهید.

ناهار چی درست کنم ساده باشه؟ 

مرغ سوخاری غذای مناسب برای تولد

شاید در نگاه اول سرخ کردن مرغ سوخاری برای جشن تود بوی نامطبوعی را برای میهمانانتان رقم بزند اما بهترین راه حل این است کهیا از روزهای قبل سرخ کرده باشید و یا مرغ‌ها از یک کترینگ و رستوران هم طعم عالی این غذا را به میهمانان هدیه کنید و هم این که در سرو آن نیز راحتی بیشتری داشته باشید.

هات داگ‌های مینی غذا برای تولد

ساندویچ‌های هات داگ از جمله غذاهای محبوب کودکان و نوجوانان در سنین پایین‌تر به شمار می‌روند و البته این موضوع به این معنی نیست که بزرگ‌ترها  به این غذا و فست فود خوشمزه علاقه نخواهند داشت و به همین دلیل می‌توان این غذای ساده را در لیست غذاهای مناسب برای جشن تود در نظر گرفت.

زیبایی بیشتر تولد با کیک مرغ

اگر جشن تولد شما برای سنین بالاتری برگزار خواهد شد بهترین پیشنهاد غذای جذاب کیک مرغ خواهد بود. در واقع اینغذا به دلیل راحتی پخت و همچنین جذابیت ظاهری که به میز شما خواهد بخشید می‌تواند انتخاب کاملا مناسبی برای این منظور باشد.

سالاد الویه غذای پرطرفدار در جشن تولد

تقریبا می‌توان گفت سااد الویه از فینگرفودهای جذاب و بسیار کاربردی در تمامی جشن‌ها به شمار می‌رود و همانطور که احتمالا تا به حال در جشن‌های زیادی حضور این غذا را مشاهده کرده‌اید باید در نظر داشت سالاد الویه غذای مناسبی برای برگزاری جشن تولد خواهد بود.

سالاد ماکارونی

این سالاد ازجمه سالادهایی است که تمامی سنین به ویژه سنین پایین‌تر علاقه خاصی به آن دارند و با تدارک آن می‌توانید خیلی از میهمانانتان را به خوبی خوشحال کنید. همچنین تدارک و تهیه ساده و راحت آن باعث شده است تا در لیست غذاهای مناسب جشن تولد قرار بگیرد.

 

طرز تهیه کباب کوبیده حرفه ای در منزل + طرز تهیه

انواع تست برای غذای تولد

تست‌ها را می‌توان از جمه غذاها و فینگرفودهایی در جشن تود دانست که جذابیت بسیار بالای آن ها باعث می‌شود که در زمان اندکی معمولا زود تمام بشوند. باید در نظر داشته باشید تست‌ها انواع مختفی دارند و محتویات درون آن ها به دلخواه شما می‌تواند کاملا متفاوت باشد و متنوع باشد. تست‌ها به دلیل جذابیت تزیینی خاصی نیز که دارند خیلی زود مورد توجه میهمانان شما در جشن تولد قرار خواهند گرفت.

کباب سبزیجات

معمولا وقتی حرف از سبزیجات که به میان می‌آید معمولا این نوع مواد غذایی خیلی مورد توجه قرار نمی‌گیرند اما کباب سبزیجات را بر خلاف موضوع بیان شده می‌توان از جذاب‌ترین و خشومزه‌ترین غذاها برای جشن تولد دانست که می‌تواند حتی سنین پایین‌تر را نیز به خود جلب کند، همچنین این غذا برای کسانی که تصمیم بر گیاه خواری گرفتند و نمی‌خواهند به حیوانات آسیب بزنند هم مناسب می‌باشد.

انواع کوکوها برای تولد

کوکوها انواع بسیار متفاوت و خیلی متنوعی دارند و دقیقا به همین دلیل در تمامی جشن‌ها می‌توان در قسمت غذاها از آن ها بهره برد. در جشن تولد نیز می‌توان با تدارک کوکوهایی خوش طعم و با دیزاینی زیبا میهمانان را مخصوصا سن‌های بالاتر را به خوبی خوشحال کرد.

اسپاگتی

اسپاگتی نیز به خاطر جذابیت ظاهری و خوش طعم بودن یکی از بهترین غذاها برای برگزاری جشن تولد به  شمار می‌رود و در کنار غذاهای دیگر می‌تواند جلوه خاصی به بخش غذاهه و فینگر فودهای تولد شما ببخشد. همچنین باید توجه داشت که اسپاگتی انواع مختلفی را شامل می‌شود و بهتر است از نوعی استفاده کرد که باب پسند بیشتر میهمانان باشد.

طرز تهیه کوکو بادمجان به روش خانگی

 

نان تست با گوشت چرخ کرده

یکی از غذاهای هیجان‌انگیز و ساده‌ای که می‌توانید برای جشن تولد انتخاب کنید، نان تست با گوشت چرخ کرده است. برای درست کردن این غذای هیجان انگیز کافی است کمی پیاز را متناسب با حجم گوشت چرخ کرده خلالی سرخ کنید و سپس گوشت را به همراه ادویه های دل‌خواه با پیاز تفت داده شده مخلوط کنید و منتظر بمانید تا چربی گوشت کاملا گرفته شود. سپس کمی سس دل‌خواه را به آن اضافه کنید و گوشت را کنار بگذارید.

در واقع برای تهیه این غذای خوشمزه و ساده نیازی به صرف زمان خیلی زیادی نخواهید داشت و پس از قرار دادن تست‌ها داخل ساندویچ میکر و پرکردن آن ها با گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده، می‌توانید در زمان بسیار کوتاهی ساندویچ‌ و تست‌هایی خوشمزه و هیجان‌انگیز را برای برگزاری جشن تولد تدارک ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر