قیمت گچ | قیمت گچ سمنان | آخرین قیمت گچ ساختمانی

قیمت گچ در بازار امروز | آخرین قیمت مصوب گچ در سال ۱۴۰۱

آخرین قیمت گچ در بازار امروز، مطابق نرخ مصوب کارخانه در سال ۱۴۰۱ به شرح زیر اعلام شده است.

قیمت گچ
ویکی گردی:

اگر با ساخت و ساز، سروکار دارید یکی از مهم‌ترین نکات، اطلاع یافتن از قیمت مصالح ساختمانی از جمله قیمت گچ، سیمان، آهن و… است. برای اطلاع از قیمت گچ لازم است از قیمت گچ سمنان مطلع باشید.از آنجایی که گچ سمنان قیمت روز دارد، می بایست در ابتدا قیمت گچ سفید سمنان امروز را در نظر بگیرید و سپس به خرید دست بزنید.در زیر جدول قیمت گچ و جزئیات آن را آورده ایم و در انتها نکات مربوط به چگونگی تعیین قیمت گچ را خواهید خواند.

آخرین قیمت گچ در بازار امروز، مطابق نرخ مصوب به شرح زیر اعلام شده است.لیست آخرین قیمت روز گچ سمنان آماده فروش در کارخانه سمنان در سال ۱۴۰۱، به شرح زیر است:

آخرین قیمت گچ
شرح محصول قیمت مصوب (ریال)
گچ سیمین ۲۵ کیلویی ۱۳۱۷۰۰
گچ سیمین ۳۰ کیلویی ۱۵۸۰۰۰
گچ سیمین ۴۰ کیلویی ۲۱۰۰۰۰
گچ میکرونیزه ۲۵ کیلویی ۱۵۵۰۰۰
گچ میکرونیزه ۳۰ کیلویی ۱۸۶۰۰۰
گچ گیپتون ۲۵ کیلویی ۳۸۰۰۰۰
گچ سیوا ۳۰ کیلویی دستی ۴۵۰۰۰۰
گچ سیوا ۳۰ کیلویی پاششی سبک ۴۲۰۰۰۰
گچ سیوا ۳۰ کیلویی پاششی ۵۱۰۰۰۰
گچ ساتن ۳۰ کیلویی ۵۱۰۰۰۰

مشاهده روزانه قیمت گچ و خرید گچ سمنان

نکات لازم در تعیین قیمت گچ سمنان

پیش از خرید این محصول، لازم است این نکته را درنظربگیرید که قیمت گچ سمنان درب کارخانه با قیمت گچ صادراتی و یا قیمت گچ پلیمری و همچنین قیمت گچ معمولی دارای چندین اختلاف است. همچنین قیمت گچ ۴۰ کیلویی پلیمری با قیمت گچ ساتن ۴۰ کیلویی و یا قیمت گچ سیوا در همین وزن دارای تفاوت‌هایی است. چراکه گچ سمنان قیمت متفاوت و نوع متفاوتی دارد و در بسته بندی‌های مختلفی به فروش می‌رسد.

برای نمونه لازم است این نکته را درنظر داشته باشید که قیمت گچ گیپتون سمنان با قیمت گچ سفیدکاری سمنان دارای اختلاف است. همانطوری که قیمت گچ زیرکار با قیمت گچ سفید فرق دارد. بنابراین قبل از اقدام به خرید گچ سمنان لازم است بدانید که کدام یک از انواع این محصولات با حوزه کاری شما متناسب است و حجم و وزن موردنیازتان چه اندازه است و سپس به خرید این محصول در اندازه موردنظر دست بزنید.

عوامل موثر بر تعیین قیمت گچ ساختمانی در تهران و سایر شهرها

قیمت گچ ساختمانی، به این عامل بستگی دارد که گچ موردنیاز خود را از کجا و به چه نحوی، خریداری کنید. از طرف دیگر نوع گچ نیز عامل بسیار مهمی است. بطوری که قیمت هر کیسه گچ پلیمری در حال حاضر با قیمت گچ میکرونیزه مش ۲۰۰ دارای اختلافات اساسی است.

قیمت گچ زیرکاری ساختمان

یکی از عوامل موثر بر تعیین قیمت گچ زیر کار سمنان و همچنین قیمت گچ سفیدکاری ساختمان، روش خرید شما است. به طوری که اگر بتوانید محصول موردنظر خود را با روش اینترنتی خریداری کنید، در این صورت قیمت گچ ساختمانی سمنان از جمله قیمت گچ سفید سمنان با روش خرید حضوری متفاوت خواهدبود. لازم است این نکته را در نظر بگیرید که در حال حاضر گچ پلیمری پاششی قیمت خاص خود را در شیوه خرید حضوری و اینترنتی دارد. در حالی که گچ سیوا قیمت دیگری را به خود اختصاص داده است. از طرف دیگر در حال حاضر قیمت گچ و خاک در تهران با توجه به قیمت روز گچ ساختمانی مورد محاسبه واقع می‌شود و در بیشتر موارد، قیمت پودر گچ نیز تعیین کننده است. همچنین لازم است بدانید که قیمت گچ پاششی کناف با قیمت گچ زیر کار و قیمت گچ سفید کاری متفاوت است.

خرید گچ سمنان مستقیم از کارخانه

خرید اینترنتی انواع گچ ساختمانی

لازم است به این نکته توجه داشته باشید که قیمت انواع گچ از جمله قیمت گچ گیپتون در بازار بسته به نوع خرید اینترنتی و یا حضوری شما نیز دارای اختلافاتی است. در صورتی که این محصول را از فروشندگان عمده و یا اینترتی خریداری کنید می‌توانید قیمت پایین‌تری را بابت آن پرداخت نمایید. با مراجعه به وبسایت‌های این فروشگاه‌ها همچنین می‌توانید از قیمت گچ در تهران، قیمت سنگ گچ صادراتی، قیمت گچ سفید ساختمانی، قیمت گچ گیپتون، قیمت صادرات گچ، قیمت روز گچ سفیدکاری، قیمت کیسه گچ سفیدکاری در انواع حجم و وزن‌ها، قیمت دستگاه گچ پاش پلیمری، قیمت گچ پلیمری و به طور کلی قیمت گچ ساختمان، اطلاعات کافی و به روز را به دست آورید.

از دیگر مواردی که با مراجعه به این وبسایت‌ها به دست خواهیدآورد می‌توان مطلع شدن از قیمت روز گچ گیپتون، قیمت گچ سفید کاری سمنان، قیمت گچ رویه برای ساختمان، قیمت گچ گیپتون ساده، قیمت کیسه گچ سمنان، قیمت روز گچ در تهران، قیمت گچ کاری در استان تهران و … را نام برد.

همان‌طور که می‌دانید هر یک از انواع گچ قیمت مخصوص به خود را دارد. برای نمونه، گچ پلیمری قیمت متفاوتی نسبت به دیگر انواع گچ دارد و یا قیمت گچ سفیدکاری ساده با قیمت گچ بازار متفاوت است. همین طور گچ ضد آب قیمت دیگری دارد. به همین ترتیب گچ میکرونیزه قیمت خاص و گچ گیپتون قیمت ویژه خود را دارد. حتی گچ صادراتی به هند قیمت متفاوتی دارد و گچ صادرات به چین قیمت دیگر.

قیمت گچ کاری در تهران

لازم است بدانید که قیمت گچکاری ساختمان و قیمت گچ کاری تهران تا حدودی به قیمتی که اتحادیه تعیین می‌کند وابسته است و همان‌طور که می‌دانید قیمت گچ کاری اتحادیه در تهران با دیگر شهرها متفاوت است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر