بوت زنانه | نکات مهم هنگام خرید بوت زنانه | جدیدترین مدل های بوت زنانه

چند نکته مهم که در خرید بوت زنانه باید دقت کنید | انواع مدل بوت و نیم بوت دخترانه و زنانه + عکس

در این مطلب گلچینی از جدید و شیک از انواع مدل بوت زنانه و دخترانه را برای شما خانم های خوش تیپ تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرد.

بوت زنانه
ویکی گردی:

بوت زنانه و نیم بوت ها از انواع نمونه کفش هایی هستند که در فصل پاییز و زمستان مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد، به ویژه در میان بانوان، به یکی از استایل‌ های اصلی پاییزی تبدیل می‌ شود. بوت زنانه در انواع مدل و رنگ های شیک و مختلف وارد بازار می شوند و تمام استایل ها را در بر می گیرد. اگر شما دوستان از آن دسته از خانم هایی هستید که قصد دارید بوت و نیم بوت زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشید، خوب است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب گلچینی از جدید و شیک از انواع مدل بوت زنانه و دخترانه را برای شما خانم های خوش تیپ تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرد.

کفش‌ها انواع و مدل‌های بسیار متنوعی دارند. شما برای رفتن به مکان‌های مختلف از جمله محیط کار، باشگاه، کوهنوردی، مهمانی‌های دوستانه یا مجالس رسمی و ... سعی می‌کنید کفش متناسبی را انتخاب کنید. چرا که، کفش، نه تنها پوششی برای پاهای شما محسوب می‌شود.

خانوم های خوشتیپ و خاص اینجوری لباس می پوشن!+ عکس

 

بلکه تأثیر زیادی بر استایلتان دارد. حتی شرایط محیطی از جمله آب و هوا و فصلی که در آن قرار دارید هم در این انتخاب شما تأثیر دارد. به عنوان مثال با آمدن فصل سرما، بازار فروش انواع نیم بوت، به ویژه از نوع زنانه و دخترانه بسیار گرم می‌شود. چرا که یک جفت نیم بوت چرم زنانه علاوه بر گرم نگه داشتن پاهای شما در فصول پاییز و زمستان، جذابیت استایل شما را نیز چندین برابر می‌کند. اما به خاطر داشته باشید که خرید نیم بوت چرم زنانه مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

نیم بوت زنانه و سهم آن در دنیای مد

بوت، واژه‌ای فرانسوی و به معنای کفشی با ساق‌های بلند است. این نوع از کفش‌ها که به آن‌ها پوتین یا چکمه هم گفته می‌شود، در گذشته تنها برای افراد خاص از جمله سوارکاران یا نظامیان ساخته می‌شد. اما چند وقتی است که انواع بوت و نیم بوت زنانه و مردانه شیک و جذاب وارد دنیای مد شده و در جرگه ترندهای مدرن مد و فشن قرار گرفته‌اند. این کفش‌ها عموماً مختص استفاده در فصول سرد سال هستند؛ اما امروزه، استفاده از آن‌ها در سایر فصول و در مجالس رسمی جهت داشتن یک استایل شیک مجلسی نیز مرسوم می‌باشد. هر بانویی حداقل یک جفت نیم بوت در کمد خود دارد. اگر قصد خرید نیم بوت زنانه دارید برای آن که بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید وقت کافی بگذارید و حوصله به خرج دهید. در هنگام خرید، نکات زیر را رعایت کنید:

چه نوع نیم بوتی می‌خواهید؟

سلیقه مشتریان همیشه یکسان نیست، هر کدام به پوشیدن مدل‌های خاصی از کفش علاقه دارند. از سوی دیگر، حضور در مکان‌های با شرایط مختلف حکم می‌کند، کفشی درخور آن محیط انتخاب کرد. از این رو، تولیدکنندگان انواع بوت و نیم بوت زنانه ، این محصولات را با تنوع بسیار بالا و در طرح و رنگ و مدل‌ها و جنس‌های مختلف طراحی و تولید و وارد بازار کرده‌اند. شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید و متناسب با محیطی که قرار است نیم بوت خود را استفاده کنید، دست به خرید نیم بوت زنانه بزنید. نیاز خود را در نظر بگیرید و بهترین مدل را انتخاب کنید. برخی از مدل‌های نیم بوت عبارت‌اند از:

حرفه‌ای آرایش کن | کانتور کردن صورت و تکنیک‌های آن

 

نیم بوت زنانه چلسی: این نوع از نیم بوت‌ها از جمله مدل‌های کلاسیک و پرطرفدار هستند. در طرفین ساق پا، دو کش وجود دارد که کفش‌ها را از داشتن بند یا زیپ بی نیاز کرده و پوشیدن آن‌ها را بسیار آسان کرده است. این مدل از نیم بوت که با هر لباسی، مخصوصاً شلوارهای جین ست می‌شود، قبلاً فقط به صورت تخت تولید می‌شد اما امروزه می‌توانید مدل‌های پاشنه‌دار آن را هم در بازار پیدا کنید.

نیم بوت زنانه بند دار: مدل‌های بنددار، نوع دیگری از نیم بوت‌های زنانه هستند که می‌توانند استایل اسپورت شما را تکامل بخشند. این مدل از نیم بوت‌ها را می‌توانید با استایل‌های مختلف استفاده کنید و در شرایط مختلف از جمله پیاده‌روی‌های روزمره، دانشگاه، محل کار و ... بپوشید.

نیم بوت پاشنه دار: اگر همیشه دوست دارید کفش‌های پاشنه بلند به پا کنید، بهتر است یک جفت نیم بوت چرم پاشنه دار هم در کمد خود داشته باشید. به خصوص اینکه، نیم بوت‌های دارای پاشنه جزو ترندهای برتر سال نیز می‌باشند. فقط یادتان باشد پاشنه کفش شما از استانداردهای لازم برخوردار بوده و به پاهایتان آسیب نزند.

نیم بوت زنانه بدون پاشنه: تقریباً تمام مدل‌های نیم بوت را می‌توانید در مدل بدون پاشنه هم بیابید. بنابراین اگر به دلایلی دوست ندارید کفش پاشنه دار انتخاب کنید می‌توانید بدون هیچ گونه محدودیتی به خرید نیم بوت زنانه بدون پاشنه بیندیشید.

نیم بوت زنانه کابوی: جالب است که برخی از مدل‌های کفش از جمله نیم بوت‌های کابوی برگرفته از مدل‌های قدیمی و پرطرفدار هستند که به شیوه‌ای مدرن باز طراحی شده و وارد دنیای مد جدید می‌شوند. این مدل از نیم بوت‌ها معمولاً در طرح‌های متنوع و رنگارنگ و با استفاده از چرم گاوی تهیه می‌شوند.

نیم بوت زنانه سوارکاری: اگر استایل کژوال و غیررسمی دارید و می‌خواهید تیپی شبیه شاهزاده‌های انگلیسی بزنید می‌توانید یک جفت نیم بوت زنانه سوارکاری بخرید. این نیم بوت‌ها معمولاً تخت و یا دارای پاشنه دو سانتی هستند و تناسب جذابی با شلوارهای جین و پالتوی چرم ایجاد می‌کنند.

خیلی ساده و راحت خط چشم بکش+ فیلم

نیم بوت زنانه مجلسی: با پوشیدن یک جفت نیم بوت چرم زیبا می‌توانید در مجلس همچون ستاره‌ای بدرخشید. به شرط اینکه نیم بوت مجلسی خود را کاملاً متناسب با قد و فرم بدن و لباس مجلسی‌تان انتخاب کنید. این نوع از نیم بوت‌ها در مدل‌های مختلف از جمله پاشنه بلند یا پاشنه کوتاه، جلو باز یا جلو بسته، کار شده یا ساده و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند.

هدف خود از خرید نیم بوت را مشخص کنید

همان‌طور که انواع نیم بوت‌ها برای اهداف مختلفی طراحی و تولید شده‌اند شما نیز باید در هنگام خرید نیم بوت زنانه هدف خود را مشخص کنید. اینکه قرار است آن‌ها را برای محیط‌های رسمی مانند محیط کار، دانشگاه، مدرسه و... بپوشید یا اینکه به یک جفت نیم بوت راحت برای انجام کارهای روزمره یا گردش و پیاده‌روی‌های مختلف دارید بسیار مهم است. یا حتی ممکن است نیاز به یک جفت نیم بوت شیک مجلسی داشته باشید که بتوانید در مجالس و مهمانی‌های رسمی بپوشید. هر کدام از این شرایط نیازمند مدل خاصی از نیم بوت است.

نیم بوت مناسب شکل بدن خود را انتخاب کنید

علاوه بر استایل شما، فرم بدن و قد و قامتتان هم در انتخاب نیم بوت مناسب شما اهمیت دارد. اگر قد کوتاهی دارید و دوست دارید قدتان از آنچه که هست بلندتر به نظر برسد بهتر است به سراغ مدل‌های پاشنه دار و ساق بلند بروید. بالعکس اگر قد بلندی دارید می‌توانید مدل‌های نیم بوت بدون پاشنه را انتخاب کنید. اگر ساق پاهای شما پهن است می‌توانید به سراغ خرید نیم بوت زنانه بند دار بروید. پیش از خرید، نیم بوت‌ها را همراه با لباس مناسب امتحان کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر