چرا سحر قریشی از آقای خواننده جدا شد؟

اعلام جدایی سحر قریشی از خواننده معروف | دلیل جدایی چه بوده؟

سحر قریشی با حاشیه های زیادی خبر ازدواج خود را تایید و عکس های دو نفره خود با امیر تتلو را منتشر کرد.به تازگی امیر تتلو اعلام کرده که سحر قریشی معتاد است و از او جدا شده است.

آشتی سحر قریشی
ویکی گردی:

 سحر قریشی چند ماهی است که خبر ازدواجش با امیر مقصودلو را تایید کرده است. رابطه این دو سلبریتی که درحال حاضر در ترکیه زندگی می کنند حاشیه های زیادی به همراه داشته است. سحر قریشی به خواسته های تتلو تن می دهد و از حجابش گرفته تا مدل تتوهای بدنش همگی به سبک و علاقه آقای خواننده صورت می گیرد. حالا امیرحسین مقصودلو با انتشار یک استوری عجیب نوشت: سحر قریشی معتاده؛ خانواده‌ش بیان تحویلش بگیرن.

تتلو در فاصله کمی پس از کنسرتی که به اعلام ازدواج با سحر قریشی گذشت و با حواشی آن ده‌ها میلیارد به جیب زد، حالا می‌گوید از همسر خود جدا شده است!

امیر تتلو که مدتی است به واسطه اخبار و عکس‌های دونفره با سحر قریشی و پس از آن کنسرت ترکیه، صدرنشین حواشی و خبر‌های جنجالی بود، به تازگی با طرح این ادعا که اعتیاد و مستیِ دائم سحر قریشی از صبر او خارج شده، اعلام کرد دیگر به این رابطه ادامه نمی‌دهد.

امیر تتلو در صفحه رسمی یوتیوب خود نوشت: من نمی‌فهمم این زنا چشونه! من واقعا دوست ندارم این وضعیت رو! از همین الان مجرد بودن خودمو اعلام می‌کنم!

تتلو با اتهامات متعددی سحر قریشی را روبه‌رو کرد و نوشت: خانم قریشی اعتیاد دارن راستش یه روز مواد بهشون نرسه یه جور دیگه میشن! دائما بداخلاقی، بی‌احترامی و بی‌کاری… لطفا خانواده‌ش بیان تحویلش بگیرن… من غلط کردم با ایشون ارتباط برقرار کردم!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر