لباس های زیر پالتو | لباس مخصوص زیر پالتو | ست کردن پالتو

می خوای خوشتیپ باشی؟ زیر پالتوت اینارو بپوش! + عکس

در این مطلب چند آیتم مناسب برای ست کردن پالتو به شما معرفی می‌کنیم تا استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشین.

ست کردن پالتو
ویکی گردی:

ست کردن پالتو برای فصل سرد یه سری نکات داره که اکه این نکات ست کردن پالتو رو بدونین استایلتون منحصر به فرد میشه و همه عاشق تیپتون میشن. بسیاری از پالتو‌ هایی که در هوای سرد استفاده می‌کنیم جلوباز هستند و باید لباس مناسبی را برای زیر آن‌ها انتخاب کرد که با آن هماهنگی داشته باشد. با یک انتخاب مناسب برای لباس زیر پالتو می‌توانید استایل چشم‌گیری داشته باشید. در این مطلب چند آیتم مناسب برای ست کردن پالتو به شما معرفی می‌کنیم که بهتر بدانید زیر پالتو چی بپوشیم.

زمستان امسال برای جذاب‌تر شدن زیر پالتو چه بپوشیم؟

هودی

هودی در انواع مختلفی وجود دارد و در جنس های متفاوتی تولید و عرضه می شود. هودی معمولا به صورت جلو بسته و کلاه دار است که طرفداران زیادی دارد و می توانید آن را زیر انواع لباس های پاییزی و پالتو و... بپوشید.

پالتوی بلند رو با چی بپوشیم؟ + ایده

هودی

بافت یقه اسکی

پوشیدن بافت یقه اسکی در فصل پاییز و زمان اوج سرماخوردگی ها، گزینه بسیار مناسبی اسـت تا هم استایل زیبایی داشته باشید و هم بدن خودرا گرم نگه دارید. بافت یقه اسکی نازک و ظریف هستند و می توانید آنها را زیر مانتو های پاییزه بپوشید و خیلی هم بزرگ بنظر نیاید.

خانم های باکلاس این پالتو کتی ها رو می پوشن+ عکس

برای داشتن یک استایل بی نظیر یک جفت بوت مناسب و یک شلوار جین زنانه و یا لگینگ را با این لباس های خود همراه کنید.

پالتو

دورس

نوعی پارچه ضخیم بافته شده است که پشت پارچه به شکل تارهای نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم می باشد و معمولا نخ های نگهدارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است این پارچه ها کاربرد پاییزه و زمستانی دارند و دارای انواع دو نخ و سه نخ هستند.

مدل پالتو کتی فوتر جدید با طرح شیک مناسب خانم های چاق + عکس

لباس هایی که با پارچه دورس دوخته می شود بیشتربا کیفیت بوده و مقاومت بالایی دارد. برای داشتن یک استایل خوب پاییزی زیر لباس های پاییزی خود دورس بپوشید.

پالتو

 

بافت اورسایز

 

بافت اورسایز برای افراد لاغر اندام بسیار مناسب است و طرفداران زیادی را دارد. شما می توانید در فصل پاییز و زمستان زیر لباس خود بافت اورسایز بپوشید و جذاب به نظر برسید.

پالتو های زمستانی مخصوص خانم های شیک پوش + عکس

مدل بافت زنانه

بادی بافت

بادی بافت نوعی لباس زیبا است که این روزها بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. بادی بافت را می توانید زیر لباس های پاییزه خود بپوشید و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسید.

ست کردن پالتو

جلیقه و شومیز

جلیقه نوعی پو

ست کردن پالتو

شش بدون آستین است که از جنس پارچه هایی با ضخامت کم تا متوسط دوخته می شوند و معمولا زیر کت و روی پیراهن پوشیده می شود. برای داشتن یک استایل بی نظیر پاییزه و زمستانه می توانید جلیقه را روی شومیز زیبا و ساده ای بپوشید و روی آن لباس پاییزی خود را به تن کنید.

 

پولیور

پولیور نوعی بافت مناسب برای فصل زمستان و پاییز میباشد که می توان آن را تک یا روی لباس دیگر پوشید. پولوور ها از الیاف مصنوعی یا کتان ساخته میشوند و همچنین به صورت دست باف با پشم بافته میشود و می توان آن را زیر لباس های گرم و پاییزه پوشید.

ست کردن پالتو

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر