یارانه جدید | زمان واریز یارانه | یارانه نقدی

خبر غافلگیر کننده برای جاماندگان یارانه نقدی | واریز یارانه نقدی به حساب این افراد

بنا به گفته سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه در ماه جاری یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به این افراد واریز می‌شود.

یارانه نقدی
ویکی گردی:

 سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: افرادی که تا قبل از ۱۴۰۱ یارانه نقدی آنها حذف شده بود یا از یارانه نقدی انصراف داده بودند، می‌توانند از طریق سازمان هدفمندی ثبت نام کنند. او گفت: اگر سامانه اعتراض وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای اعتراض افراد قطع است،مسئولان این وزارتخانه باید پاسخگو باشنداما محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مجلس در گفتگویی اعلام کرده پرداخت یارانه نقدی همچنان ادامه دارد و زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سطح کشور به سال آینده موکول شد.بالاخره پس ازمدتها انتظار وعده یارانه نقدی جدید رئیسی عملی شد و به حساب سرپرستان واریز شد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرده که ۳ میلیون نفر از کسانی که پیش از این یارانه شان حذف شده بود و در سامانه حمایت درخواست بازبینی ثبت کردند، مجددا مشمول دریافت یارانه شده و یارانه 300 و 400 هزار تومانی واریز خواهد شد

قیمت‌ سکه و دلار ۱۶ آذر ۱۴۰۱ | دلار و انواع سکه امروز چند؟

 

واریز یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی برای این افراد

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه اخیر خود اعلام کرده که کل افراد محذوف اردیبهشت ۱۴۰۱، ۵ میلیون و ۹۳۰ هزار نفر بودند که از این تعداد ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سامانه حمایت درخواست بازبینی ثبت کردند.

از این تعداد ۳ میلیون نفر در دهک‌های درآمدی ١ـ٩ شناخته شدند و مجدداً یارانه ایشان برقرار و معوقات یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

در همین رابطه، حسینی، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه اعلام کرده؛ با توجه به آنکه دهک‌بندی خانوار توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شده است؛ بنابراین مسئولان این وزارتخانه در جریان موضوع هستند.

او تصریح کرد؛ افرادی که به دهک اعلامی اعتراض دارند، همچنان می‌توانند از طریق سایت وزارت رفاه درخواست بازبینی و بررسی دهند، چنانچه جز دهک یک تا ۹ قرار گیرند، مشمول یارانه می شوند.

نحوه اعتراض جاماندگان یارانه نقدی

سخنگوی ستادهدفمندی یارانه ها افزوده؛ افرادی که تا قبل از ۱۴۰۱ یارانه آنها حذف شده بود یا انصراف داده بودند، می‌توانند از طریق سازمان هدفمندی ثبت‌نام کنند.

قیمت پراید ترمز برید | جدیدترین جزئیات قیمت خودرو در بازار

 

او خاطرنشان کرد؛ اگر سامانه اعتراض وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای اعتراض افراد قطع است، مسئولان این وزارتخانه باید پاسخگو باشد.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: بنابر آمار از اردبیهشت ماه به بعد، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به جمع یارانه بگیران اضافه شدند.

حسینی گفت: با توجه به آنکه دهک بندی خانوار توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شده است؛ بنابراین مسئولان این وزارتخانه در جریان موضوع هستند. افرادی که به دهک اعلامی اعتراض دارند، موضوع را از طریق وزارت تعاون باید پیگیری کنند.

به گفته وی، بنابر آمار از اردیبهشت ماه به بعد همزمان با اصلاح نظام یارانه و بازبینی درخواست، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به جمع یارانه بگیران اضافه شدند.

حسینی می گوید: افرادی که به دهک اعلامی اعتراض دارند، همچنان می توانند از طریق سایت وزارت رفاه درخواست بازبینی و بررسی دهند، چنانچه جز دهک یک تا ۹ قرار گیرند، مشمول یارانه می شوند.

یارانه نقدی چه کسانی 50 درصد افزایش می یابد؟

سخنگوی ستادهدفمندی یارانه ها گفت: افرادی که تا قبل از ۱۴۰۱ یارانه آنها حذف شده بود یا انصراف داده بودند، می‌توانند از طریق سازمان هدفمندی ثبت نام کنند.

افراد فاقد سهام عدالت، سهام دریافت می کنند | جزییات واگذاری سهام عدالت در طرح جدید

 

وی گفت: اگر سامانه اعتراض وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای اعتراض افراد قطع است،مسئولان این وزارتخانه باید پاسخگو باشد. (صدا و سیما)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر