مدل مانتو با رنگ سال 2023 | مدل مانتو بلند با رنگ سال | مانتو کوتاه رنگ سال

مدل مانتو با رنگ سال! | بروزترین مدل مانتوهای شیک با رنگ سال 2023 + عکس

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو های دوست داشتنی با رنگ جذاب سال 2023 را در این مطلب از ویکی گردی مشاهده کنید

مدل مانتو رنگ سال
ویکی گردی:

رنگ سال 2023 به صورت رسمی معرفی شد! مرجع جهانی رنگ سال 2023 را به صورت رسمی پنتون Viva Magenta معرفی کرد نه صورتی قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس. موسسه رنگ اشاره کرد که این یک سایه قوی و جسورانه است که چیزی زنده و واقعی را به دنیای فناوری می آورد.‌‌ در ادامه توضیحات بیشتر در مورد رنگ سال 2023 را بخوانید.

در این مطلب از سایت ویکی گردی برایتان جدیدترین و بروزترین مدل مانتو های دوست داشتنی و شیک با رنگ جذاب سال 2023 را آماده کرده ایم تا شما بتوانید خیلی سریع و راحت به استایل دلخواهتان برسید. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

چند نکته جذاب که در خرید بوت زنانه باید دقت کنید  + عکس

رنگ سال

 

Viva Magenta! رنگ سال پنتون در مورد سال 2023 به ما چه می گوید

رنگ سال پنتون برای سال 2023، سایه‌ای از قرمز پررنگ است که بیانگر قدرت و سرزندگی مورد نیاز برای ایجاد آینده‌ای مثبت‌تر است.

Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی مؤسسه می‌گوید: «ما این رنگ را انتخاب کردیم زیرا احساس می‌کردیم که یک سایه غیر متعارف برای یک زمان غیر متعارف است، چیزی که می‌تواند چشم‌انداز جدیدی را به ما ارائه دهد. ایسیمن خاطرنشان می کند که این رنگ قدرت را منتقل می کند – اما به روشی قاطعانه و نه تهاجمی. “این رنگی است که واقعاً با نشاط و نشاط می لرزد، که سیگنال جدیدی از قدرت را نشان می دهد، چیزی که همه ما برای آینده ای خوش بینانه تر به آن نیاز داریم.

خانوم های خوشتیپ و خاص اینجوری لباس می پوشن!+ عکس

جدیدترین مدل مانتو ها با رنگ سال 2023

مدل مانتو  سرخابی رنگ سال 2023 : موسسه پنتون طبق رسم هر ساله بر اساس فاکتور های موجود در جامعه رنگی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کند، این موسسه رنگ امسال را سرخابی زنده ( viva magenta) یا ارغوانی که بر گرفته از خاک های سرخ خلیج فارس است معرفی کرده. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا جدیدترین مدل های مانتو با رنگ سال 2023 را مشاهده کنید. ترکیب این رنگ با کرم، سفید و مشکی و همنیطور رنگ های پاستلی یا رنگ متضاد آن یعنی سبز میتواند استایل شما را خیره کننده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    سبز فسفری به نظر من همراه طبیعت هست

  • پرسپولیس

    بسیار رنگ قشنگی است، واقعا که خوش سلیقه هستند 👏👏👏👏👏👏