مهدی طارمی | مهدی طارمی بالاتر از امباپه

طارمی در جمع شش چهره سرشناس جام | مهدی طارمی رکورد دار شد!

با وجود حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های جام جهانی مهدی طارمی به عنوان یکی از بهترین‌های تیم در برخی از آمار تهاجمی در میان موفق‌ترین ها قرار دارد.

مهدی طارمی
ویکی گردی:

مهدی طارمی مهاجم شماره تیم ملی که در این دوره ازرقابت‌های جام جهانی موفق شد با زدن دو گل بهترین مهاجم فوتبال ایران در ادوار جام‌های جهانی لقب بگیرد. بنابراین مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان از نظر تعداد شوت به دروازه حریفان است. مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال در این دوره در سه بازی و مجموع 270 دقیقه موفق شده 2 شوت در چارچوب به سمت دروازه حریفان شلیک کند و در رده ششم بهترین‌ها جای بگیرد.

کیلیان امباپه مهاجم تیم ملی فرانسه با 6 و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی با 5 شوت به چارچوب در رده های اول و دوم جدول بیشترین شوت به چارچوب توسط یک بازیکن قرار دارند. لواندوفسکی از لهستان (3)، فرناندز از پرتغال(3) و پولیسیچ از آمریکا (3) در رده های دوم و سوم قرار دارند.

کی‌ روش از تیم ملی جدا شد | حمله روزنامه اعتماد به کی روش!

 

طارمی در این رقابت‌ها علاوه بر زدن دو گل یک پاس گل هم در بازی برابر ولز در کارنامه خودش ثبت کرد تا عملکردی قابل قبول را از نظرآمار فردی برای خودش به جا گذاشته باشد. مهاجم تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها در مجموع چهار بار اقدام به شوت کرده بود که 2 تا از آنها (50%) تبدیل به گل شدند.

اشک های مهدی طارمی پس از باخت تیم ملی ایران سیل به راه انداخت + عکس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر