سردار آزمون | بازی سردار آزمون در جام جهانی | همسر سردار آزمون

عروس خانم حرف دل مردمش را بیان کرد! | انتقاد همسر سردار آزمون از شوهرش!

همسر سردار آزمون در تماس با شوهرش در خصوص جام جهانی از او درخواست مهمی کرد!

سردار آزمون
ویکی گردی:

سردار آزمون متولد ۱۱ دی ۱۳۷۳است، سردار آزمون بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است.سردار آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است. سردار آزمون قبل از شیوع کرونا در مصاحبه ای در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد، او درباره اینکه با چه کسی ازدواج میک ند گفت که با یکی از دختران اقوام و آشنایان دور خانوادگی ازدواج میکنم و آشنایی دورادوری با یکدیگر داشتند و در اولین ملاقات به همدیگر علاقمند شدند.

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون در خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و تک فرزند است و مادرش میکاپ آرتیست و آرایشگر حرفه ای بوده و دارای سالن زیبایی بسیار مجهز و شیکی است که بیشتر با هنرمندان و بازیگران کار میکند و تصاویری نیز با آنها در شبکه های اجتماعی موجود است.

پاسخ دندان شکن مهدی طارمی به مردم! | پاسخ عجیب و جنجالی طارمی به انتقادها

 

تماس بعد از باخت تیم ملی

آناهیتا بعد از شکست سنگین تیم ملی از انگلستان در تماس با سردار آزمون از بازی خوب او بعد از تعویض تشکر کرد و با انتقاد از فرصت هدر داده سردار آزمون  از او خواست اگر در دوبازی بعدی به میدان رفت و فرصتی طلایی مثل بازی انگلستان به دست آورد آن را هدر ندهد تا دل مردم شاد شود.آناهیتا گفت که مردم دوست داشتند آن فرصت گل شود و باید دقت بیشتری کند تا مثل 4 سال پیش مهدی طارمی در برابر پرتغال فرصت مهم را از دست ندهند !

پسر مارادونا مسی را با خاک یکسان کرد! | مسی هرگز به پدر من نمی رسد!!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • مرسا

    درود بر بچه های تیم ملی کشورمون.بهامید پیروزیهای پی در پی.دوستون داریم