بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان تامین اجتماعی

کسورات معوق حقوق بازنشستگان پرداخت شد!؟ | بازنشستگان بخوانند

جدیدترین جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان اعلام شد در این گزارش از سایت ویکی گردی بخوانید

حقوق بازنشستگان
ویکی گردی:

 ترمیم حقوق بازنشستگان انجام شد. از ساعات ابتدایی صبح امروز، حقوق بازنشستگان قابل دریافت است.بازنشستگان کشوری از مهرماه مشمول افزایش حقوق بازنشستگان شده‌اند  این بازنشستگان در آبان، مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان مهر را نیز دریافت خواهند کرد.جدیدترین خبر درباره افزایش حقوق بازنشستگان را در خبرآزاد بخوانید

با اهتمام شرکتهای زیرمجموعه صندوق و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، کسورات بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق که در ماه‌های اخیر با تاخیر روبرو شده بود، تا انتهای مهرماه ۱۴۰۱ پرداخت و تسویه شد و در صورت تامین منابع مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه قابلیت پرداخت کسور معوق مربوط به آبان ماه نیز فراهم خواهد شد.

دارندگان سهام عدالت پولدار می شوند؟ | سود سهام عدالت 2 برابری شد

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به دلیل آغاز پرداخت سود اکثر شرکتها از نیمه دوم سال، کسورات بازنشستگان به دلیل کمبود منابع مالی و اعتبارات لازم با دو تا سه ماه تاخیر پرداخت می شد که این امر موجب نارضایتی عده زیادی از بازنشستگان شده بود. لازم به ذکر است صندوق بازنشستگی کشوری درخواست تنخواه به همین منظور از سازمان برنامه و بودجه را پیگیری کرده بود که این مهم بنابر ملاحظاتی محقق نشد./ ایسنا

زمان واریز معوقات حقوق بازنشستگان / مقدار حق اولاد و عائله مندی

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات ترمیم حقوق بازنشستگان و موظفین این صندوق را تشریحن کرد.

وی با اشاره به جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان کشوری گفت: بر اساس بند (۱-۲) ماده واحده قانون مزبور مبلغ مقطوع ۹۰۰ هزار تومان به حقوق بازنشستگان و موظفین مشمول قانون بودجه ۱۴۰۱ از تاریخ اجرای قانون که ابتدای مهرماه ۱۴۰۱ است و همچنین به میزان ۵ درصد حقوق شهریورماه، برای تعداد یک میلیون و ۵۸۹ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران ذینفع (بازنشستگان قبل از ۱۴۰۱/۰۷/۰۱) اضافه شده است.

شیرمحمدی به افزایش ۵۰درصدی مبلغ کمک هزینه عائله مندی بازنشستگان کشوری اشاره کرد و گفت: این مبلغ از ۴۰۷ هزار و ۳۸۹ تومان به مبلغ ۶۱۱ هزار و ۸۴ تومان افزایش یافته است؛ تعداد افراد مشمول این کمک هزینه ۹۶۷ هزار ۸۹۰ نفر است.

 چرا کاهش قیمت مرغ خبر خوبی نیست؟ | جدیدترین قیمت مرغ اعلام شد!

معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین تصریح کرد: مبلغ حق اولاد نیز به ازای هر فرزند با افزایش ۱۰۰ درصدی از مبلغ ۱۰۵هزارو ۶۱۹ تومان به مبلغ ۲۱۱هزار و ۲۳۹ تومان بهبود یافته است.

لازم به ذکر است، با توجه به عدم بارگذاری اطلاعات افزایش مبلغ عائله‌مندی و اولاد توسط دستگاه‌ها، افزایش حق عائله‌مندی، اولاد و معوقات مهر ماه و آبان ماه همراه با حقوق آذر ماه پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: مطابق توضیحات تبصره بند (۱-۲) برای افرادی که پس از اجرای این قانون یعنی پس از تاریخ اول مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده یا می‌شوند نیز ۹۰۰ هزار تومان به حقوق بازنشستگی آنان اضافه می‌شود.

به گفته وی با افزایش‌های صورت گرفته، میانگین حقوق بازنشستگان کشوری از مبلغ ۷میلیون و ۹۵۳ هزار و ۵۴۶ تومان در نیمه اول سال ۱۴۰۱، به مبلغ ۹میلیون و ۲۴۱هزار و ۲۹۸ تومان در مهرماه سال جاری در مهر ماه سال جاری (به طور میانگین ۱۶.۲ درصد) ترمیم یافته که افزایش‌های مربوط به عائله‌مندی و حق اولاد نیز مازاد بر آن خواهد بود.

واریز یارانه جدید از این ماه! | یارانه بگیران منتظر یارانه 8 تا 11 میلیون تومانی باشند

 

گفتنی است، بازنشستگان کشوری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir یک روز پس از پرداخت حقوق آبان ماه می‌توانند نسبت به دریافت فیش حقوقی و حکم افزایش خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • محسن

    سلام جان عزیزانتان یکم هم دلتان بحال مابازنشستگان۱۴۰۰فرهنگی بسوزد که ۱۵ماه پیش بازنشست شدیم ولحظه لحظه چشم انتظارپآداش پایان خدمت بودیم وهستیم سالگذشته میشد دوتاسه دستگاه پرایدبگیریم اماحآلا نصف ماشین هم نمیشه این عدالت است آیاخداراضی هست شمافردای قیامت خودم رامیگم بایدجوآب منرابدید چی مئخوای بگید؟

  • حیدر

    لطفادرموردهمسان سازی هم خبررسانی نمایید

  • سادات

    ما ک حقوق بازنشسگی تامین اجتماعی میگیریم چرا حقوقمون افزایش نداره و فقط ۵۶۰۰هست؟ ما چ گناهی کردیم بااین اوضاع چطوری زندگی کنیم .

  • بازنشسته کشوری

    باسلام خبر از تسویه و معوقات بازنشستگان مطرح می باشد لاکن معوقعه شش ماهه و دیون سال ۹۹ حق ایثار گری تا کنون پرداخت نگردیده از مدیر محترم صندوق کشوری جناب مهندس ترکی تقاضای رسیدگی و اقدام داریم و نسبت به اختصاص داده شده بودجه واگذار شده ۱۴ همتی در سال جاری در خصوص همسان سازی با شاغلین که به علت نبود شیوه توزیع و جداول امتیازی تا کنون اجرا نگردیده هم پی گیری فرمایند با تشکر باز نشسته کشوری