علیرضا بیرانوند | مصدومیت بیرانوند

احتمال بازی بیرانوند مقابل ولز قوت گرفت! | بیرانوند در بازی ولز حضور می یابد؟

شرایط علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران امیدوار کننده است و به احتمال زیاد وی در ترکیب نهایی ایران در برابر ولز قرار خواهد گرفت.

بیرانوند
ویکی گردی:

علیرضا بیرانوند گلر اول ایران در جام جهانی با بدشانسی بزرگی روبرو شد. در دقایق ابتدایی دیدار برابر انگلیس و در حالی که مصدومیت شدیدی برای بیرانوند پیش آمد در نهایت ادامه کار برای بیرو میسر نشد تا کی روش برخلاف میل باطنی اش مجبور به تعویضی زودهنگام شود. پس از خروج علیرضا بیرانوند از ترکیب ایران، سیدحسین حسینی جانشین او در ترکیب ایران در دقایق بعدی شد. 

 بررسی مصدومیت دروازه‌بان شماره‌ یک تیم ملی نشان از آن دارد که وی می‌تواند در دیدار برابر ولز به میدان برود.علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی دیدار ایران در برابر انگلیس به خاطر مصدومیت تعویض و سیدحسین حسینی جای وی را در قفس توری ایران گرفت. تیم ایران آن بازی را با نتیجه ۶ بر ۲ به نایب قهرمان اروپا واگذار کرد.

پیش بینی عجیب سردار آزمون از بازی در ولز | وعده سردار آزمون در بازی مقابل ولز

 

ایران با این باخت در انتهای جدول گروه دوم قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه چهارم آذرماه از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف تیم ملی ولز می‌رود. یکی از مهمترین دغدغه‌های کارلوس کی‌روش حضور علیرضا بیرانوند در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران است.

پیگیری خبرنگار اعزامی ایرنا به دوحه قطر حکایت از آن دارد که شرایط دروازه‌بان تیم ملی ایران امیدوار کننده است و به احتمال زیاد وی در ترکیب نهایی ایران در برابر ولز قرار خواهد گرفت. بیرانوند از ناحیه بینی مصدوم و مراحل درمانی او در یکی از بیمارستان‌های شهر دوحه به پایان رسیده است.

روز گذشته سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از بیرانوند عیادت کرد.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه بیینی دیدار برابر ولز را از دست داد و حضورش در بازی با آمریکا هم مشخص نیست.

بیرانوند

عکس های حاشیه ساز همسر علیرضا بیرانوند ! | عکس های بی شرمانه علیرضا بیرانوند وهمسرش لو رفت

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس در شرایطی آغاز شد که علیرضا بیرانوند از ابتدا در ترکیب تیم ملی حضور داشت تا به تنها دروازه بان تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود که در دوره جام جهانی درون دروازه ایستاده است.

با این حال او در دقایق ابتدایی بازی و پس از برخورد سر به سر به مجید حسینی دچار شکستگی بینی شد و از زمین بیرون رفت تا بدون گل خورده زمین را ترک کند و در ادامه سیدحسین حسینی درون دروازه ایستاد و شش گل دریافت کرد.

به دنبال این مصدومیت علیرضا بیرانوند به بیمارستان منتقل شد و بیش از چهار ساعت تحت مداوا و بررسی شرایط توسط پزشکان قرار گرفت. در حالی که برخی عنوان کرده اند که بیرانوند ادامه رقابتهای جام جهانی را از دست داده است اما هنوز وضعیت نهایی او برای دیدار با آمریکا مشخص نیست.

خبرنگار اعزامی مهر به قطر کسب اطلاع کرده که بیرانوند قطعا بازی را ولز را از دست خواهد داد اما برای بازی با آمریکا هنوز شانس دارد و پزشکان باید وضعیت او را بررسی کنند. درد ناحیه بینی او کاملا قطع شده اما باید تست های لازم برای ضربه های احتمالی روی او صورت بگیرد تا مشخص شود می تواند روز هشتم آذر برابر آمریکا به میدان برود یا نه.

هنوز به طور قطع مشخص نیست او به دیدار با آمریکا خواهد رسید یا این دیدار را هم از دست خواهد داد. بررسی های چند روز آینده تکلیف را به طور قطع مشخص خواهد کرد.

بیوگرافی بیرانوند

علیرضا صفر بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱؛ سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

خبر خوش در آغاز آذر ماه برای سهام داران |  سود سهام عدالت 2 برابری شد

بیرانوند

بیرانوند

بیرانوند

خبر خوش برای کارگران به زودی + جزئیات

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی ده دقیقه ابتدایی دیدار مقابل انگلیس را با فشار زیاد حملات انگلیسی‌ها پشت سر گذاشت که در دقیقه 8 علیرضا بیرانوند روی برخورد سختی که با مجید حسینی داشت با مصدومیت شدیدی از ناحیه بینی مواجه شد.

در این صحنه انگلیسی‌ها پاس عمقی خود را برای هری کین ارسال کردند تا این بازیکن برخلاف انتظارات در نقش سازنده گل و ارسال کننده به تیرک دوم ایران باشد؛ جایی که رحیم استرلینگ فقط چند صدم ثانیه تا ثبت اولین گل جام برای انگلیسی‌ها فاصله داشت ولی علیرضا بیرانوند برای زدن توپ گام برداشت و با نوک انگشتانش تاثیر کوچکی روی توپ گذاشت که سبب شد با اختلاف کمی توپ از بالای سر استرلینگ عبور کند.

پس از این صحنه اما اگرچه مگ‌گوآیر همچنان دروازه خطرساز شد و توپ با فاصله کمی به تور دروازه برخورد کرد ولی برخورد اصلی در محوطه شش قدم ایجاد شد؛ جایی که بیرانوند پس از تاثیرگذاری روی ارسال هری کین برخورد سختی از ناحیه بینی با مجید حسینی داشت که در حال دنبال کردن مسیر توپ بود و آگاهی مناسبی از جهت حرکت هم‌تیمی‌اش نداشت تا بینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران دچار شکستگی شود.

اگر موهایتان این علائم را دارند، حتما سلامت بدنتان در خطر است!

پس از این برخورد شاهد توقف تقریبا هفت هشت دقیقه‌ای مسابقه بودیم و دکتر خانلری و دکتر شهاب کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران تمام تلاش خود را برای ریکاوری بینی آسیب دیده و مملو از خون بیرانوند به کار گرفتند و توانستند این بازیکن را پس از تعویض پیراهن دقایقی به بازی برگردانند اما پس از چند دقیقه بار دیگر بیرانوند روی زمین افتاد تا حسینی که گرم کردن را متوقف کرده بود دوباره از جای خود بلند شود و به در دقیقه 16 جانشین بیرانوند در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران شود.

دیدار ایران و انگلیس با تساوی بدون گل به دقیقه 25 رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • محمود

    بیراوند بازی را محک زد عمدا مصدومیت بوجود آورد چون حریف را قدردید که گل‌های خورده بنامش ثبت نشود

  • ناشناس

    مطمئنا انگلیس خوش شانس بود

  • جیرجیرک

    شک نکنید اگه بیرو دردوازه بود چقدر گل نمی خوردیم چون بااین که مصدوم شد نگذاشت گل اول را بخوریم

  • پرسپولیسی❤️😘🥰

    امیدوارم حالتون خوب بشه