بافت وساده و شیک | مدل بافت مو

از این مدل‌های بافت موی سلبریتی‌ها، الگو بگیرید | جدیدترین بافت مو های کاربردی و شیک

بافت مو یکی از مدل‌های زیبای مو است که تنوع بسیاری دارد. از بافت‌های ساده گرفته تا شینیون‌های کاملا مجلسی که با بافت مو انجام می‌شوند.

بافت مو
ویکی گردی:

بافت مو یکی از مدل‌های زیبای مو است که تنوع بسیاری دارد. از بافت‌های ساده گرفته تا شینیون‌های کاملا مجلسی که با بافت مو انجام می‌شوند. اگر موهایتان رنگ شده و هایلایت‌دار است پیشنهاد می‌کنیم حتما آن‌ها را ببافید تا بینید هایلایت‌ها چقدر زیباتر خودنمایی خواهند کرد. سلبریتی‌های مختلف هم در موقعیت‌های متفاوت موهایشان را با مدل‌های متنوع بافته و زیباییشان را دوچندان می‌کنند. اگر می‌خواهید برخی مدل‌های زیبای بافت مو را روی سر سلبریتی‌ها ببینید، در ادامه مطلب با چی بپوشم همراه شوید.

پترا نمکووا

این مدل زیبای اهل جمهوری چک با یک بافت ریز و ساده در جلوی موهایش، تل زیبایی ساخته و با آن موهای صاف و لخت خود را به خوبی از سادگی درآورده است.

نکات مهم خوشرنگ شدن رب گوجه | از این به بعد رب گوجه رو اینجوری درست کن!

 

49es0RBABpxU

بلا تورن

بازیگر معروف هالیوود از مدل بافت‌های پیچ‌خورده برای موهایش در مراسم نمایشگاه برند Lacoste استفاده کرد. در این مدل چندین بافت روی مو انجام شده و در آخر همه‌ی آن‌ها با کمی پیچ و تاب پشت سر جمع می‌شوند. این مدل شینیون بافتی برای موهای پرپشت بسیار مناسب خواهد بود.

آقایان خوشتیپ؛ سریعا به سمت یقه اسکی بشتابید | با پوشیدن یقه اسکی جذابیتتان را چند برابر کنید

76142_107

کری واشینگتون

بازیگر سری فیلم‌های چهار شگفت‌انگیز، در این جا مدل موی بافت آفریقایی را انتخاب کرده است که بسیار با رنگ پوست و نوع موهایش همخوانی دارد. اکسسوری‌هایی مثل مهره و گیره‌‌های طلایی و نقره‌ای هم جلوه‌ی خاصی به بافت موهایش داده مخصوصا این که رنگ‌های این اکسسوری‌ها هم هماهنگ با رنگ پیراهنش انتخاب شده است.

شگفتانه دولت برای زوج های جوان | پرداخت وام ۳۰ تا ۱۰۰ میلیونی!

 

261527_181

مارگو رابی

این بازیگر زیبای هالیوود از مدل بافت شل و شلخته برای موهایش استفاده کرده است که به نوبه‌ی خود بسیار زیبا و شیک است. اگر موهای بلند با هایلایت‌های روشن دارید، این مدل موی بافت شل از بالای سر با فرق روبه بالا بسیار برایتان مناسب خواهد بود. این مدل را هم در میهمانی‌های خودمانی و هم در مراسم رسمی می‌توانید امتحان کنید.

جدیدترین مدل های جذاب و شیک پالتو 1401 + عکس

459412_390

گچ پلیمری چیست؟ | موارد استفاده از گچ پلیمری

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر