بازنشستگان | بیمه تکمیلی بازنشستگان | بیمه بازنشستگان

سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد | خبر مهم برای بازنشستگان + جزئیات

جدیدترین جزئیات بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد در این گزارش از سایت ویکی گردی بخوانید

بیمه تکمیلی بازنشستگان
ویکی گردی:

مبلغ بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد! رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به عقد قرارداد جدید این کانون با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ گفت: سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان برای سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

علی دهقان‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عقد قرارداد جدید کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ اظهار کرد: با توجه به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان این سازمان در سال گذشته (پایان آذرماه 1401)، از هفته‌های گذشته، رایزنی‌ها برای عقد قرارداد جدید با شرکت‌ بیمه تکمیلی آغاز شد.

خبر مهم از قیمت برنج | بالاخره قیمت برنج چند شد؟

وی افزود: در همین ارتباط با برخی از شرکت‌های بیمه تکمیلی رایزنی‌هایی صورت گرفت و سرانجام کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی تصمیم گرفت قرارداد جدید خود را برای سال 1402 (از ابتدای آذر 1401) با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به امضا برساند.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در خصوص بسته درمانی در نظر گرفته‌شده بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی تصریح کرد: به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد اما سرانه بیمه تکمیلی برای هر فرد بیمه‌شده 205 هزار تومان خواهد بود.

دهقان‌کیا گفت: همچنین سقف بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در قرارداد جدید 75 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شرط اصلی فروش سهام عدالت اعلام شد | متقاضیان فروش سهام عدالت بخوانند

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان تأمین اجتماعی چه‌میزان از سرانه 205 هزار تومان را در قالب بیمه تکمیلی پرداخت خواهد کرد، گفت: در این خصوص در حال رایزنی با سازمان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    چه فایده ی داره دارو و ویزیت را پرداخت نمی کنند

  • جواد

    حالا این دودرصد واقعا خرج درمان کنن دندان هامونم ترمیم میشه الان ۳۵ساله من بیمه میدم ماهیانه دودرصد بابت درمان برداشت میشه ک اگر بطورمناسب درکل کشورهزینه بشه عادلانه مشکلات کم میشه

  • علی

    این چه اصراریه که با این بیمه قرارداد بسته شود .بیمه ایکه به تعهدات خود عمل نمیکند وبیمارستانها ومراکز درمانی اونو قبول ندارند وبیمار را با داشتن بیمه تکمیلی آتیه سازان پذیرش نمیکنند چه رایزنی باید شده باشه که مسیولین کانون با ان قرار داد داشته باشند .بازنشستگان ومستمری بگیران در سال گذشته ( ۱۴۰۱) از این بیمه ناراضی بودند پس این چه اصراری است .

  • داودی

    سلام
    بدترین بیمه تکمیلی اتیه سازان است
    خدمات ویزیت و دارو را پوشش نمیده