نوید محمدزاده | نوید محمدزاده و همسرش | نوید محمدزاده در اکران مردمی

فیلم منشوری از دختر جوانی که نوید محمدزاده را در آغوش گرفت | آقای بازیگر وسط صحبت هنگ کرد!! + فیلم جنجالی

نوید محمدزاده در اکران فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده مشغول صحبت کردن بود که ناگهان دختری ای او را به آغوش کشید! در ادامه تماشا کنید

عکس جنجالی نوید محمد زاده
ویکی گردی:

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 است. نوید محمدزادهسال گذشته با فرشته حسینی ازدواج کرد. نوید محمدزاده از گران قیمت ترین بازیگران سینما است. اولین تجربهٔ حضور نوید محمدزاده در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.  نوید محمدزاده بخاطر علاقه به بازیگری از سال 82 در مؤسسه ای در کرج دوره بازیگری را آغاز نمود  و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دید. وی تا سال 86 فعالیت حرفه‌ای نداشت اما در سال 86 در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح‌الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرد. وی در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرد و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده در اکران فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده مشغول صحبت کردن بود که ناگهان دختربچه ای او را به آغوش کشید، او با خنده در واکنش به این اتفاق گفت: نه این فامیلمه اصلا فکر نکنید یه طرفدار عجیبیه. بچه خواهرزادمه مرسی!

عاشقانه های جنجالی مهراوه شریفی‌نیا خبرساز شد! + عکس عاشقانه 

 


آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر