روش های لاغری | لاغری و کوچک کردن شکم | لاغری با روش های طبیعی

از چاقی خسته شدی؟ | با این روشی که میگم 7 روزه 7 کیلو لاغر کن! | قویترین چربی سوز شکم!

در این مطلب با شما درباره مواد غذایی و نوشیدنی های مخصوص لاغری و چربی سوزی صحبت کرده ایم . امیدواریم که مفید واقع شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

لاغری
ویکی گردی:

لاغری در هفت روز!!! برای تهیه ی معجون لاغری شکم کافی ست تا چند ماده ی ساده و در دسترس را با هم ترکیب کنید. این معجون لاغری هم خاصیت چربی سوزی دارد و هم به پاکسازی و سم زدایی بدن شما کمک می کند. در ادامه با خوراکی های مخصوص لاغری با ما همراه باشید!

طرز تهیه

برای درست کردن این معجون ۲ فنجان آب را به همراه یک دسته جعفری، ۱ قاشق چای خوری زنجبیل، ۱ قاشق چای خوری عسل، ۱ قاشق چای خوری دارچین، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب و آب یک لیمو ترش را درون مخلوط کن بریزید تا خوب مخلوط و ترکیب شوند.

می خوای موهات سریع تر رشد کنه!؟ | دیگه با ریزش مو خداحافظی کن

زمان مصرف قویترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز

بهترین زمان برای مصرف این معجون لاغری، قبل از خواب است. اگر این نوشیدنی را قبل از خواب بنوشید در هنگامی که در خواب هستید، بدن به سم زدایی و چربی سوزی خود ادامه می دهد.

توجه :

برای کودکان، در صورت بارداری و شیردهی و داشتن بیماری خاص آن را با احتیاط و اطلاع پزشک مصرف کنید.

زیره قویترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز

زیره سبز ادویه ای معطر و پر خاصیت است که دارای طبع گرم و خشک است. زیره سبز از ترکیبات پودر کاری ست و در آشپزی خاورمیانه و هند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. زیره سبز یکی از گزینه های مناسب برای کاهش وزن و لاغری ست.

افزایش متابولیسم

با مصرف زیره سبز می توانید متابولیسم و سوخت و ساز بدن تان را افزایش دهید. با افزایش متابولیسم در بدن، چربی سوزی رخ می دهد.

برای داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش چه بخوریم؟

توجه :

برای کودکان، در صورت بارداری و شیردهی و داشتن بیماری خاص زیره سبز را با احتیاط و اطلاع پزشک مصرف کنید.

شیر و زردچوبه قویترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز

ترکیب شیر و زردچوبه را شیر طلایی می نامند و یکی از نوشیدنی های مورد علاقه خانواده های هندوستانی است و خواص فراوانی دارد. شیر حاوی پروتئین و زردچوبه حاوی کورکومین است. ترکیب پروتئین و کورکومین شیر طلایی را به یک نوشیدنی سالم و قوی مبدل کرده است.

کاهش بلغم

مزاج بلغم موجب چاقی و افزایش وزن می شود. با مصرف این نوشیدنی با یک تیر دو نشان بزنید. هم قدمی برای کاهش وزن خود بردارید و هم مزاج بلغم تان را کاهش دهید. شیر و زردچوبه دارای طبعی معتدل است و برای بلغمی ها که اکثرا افرادی چاق هستند و نمی توانند شیر را به دلیل طبع سردش به تنهایی مصرف کنند مفید است.

کالری سوزی

با مصرف شیر و زردچوبه تولید صفرا در بدن افزایش پیدا می کند، با بالا رفتن تولید صفرا، متابولیسم بدن هم افزایش پیدا می کند. با بهبود فعالیت متابولیک بدن، روند کالری سوزی سریع تر اتفاق می افتد.

احساس سیری

مصرف شیر و زردچوبه موجب احساس سیری و کاهش اشتها می شود و از این طریق به کاهش وزن در بدن شما کمک می کند. همچنین شیر دارای پروتئین است و به کاهش وزن سالم و اصولی کمک می کند.

تجزیه چربی‌ های شکم

کورکومین موجود در زردچوبه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی است. هنگامی که زردچوبه با شیر گرم ترکیب شود گرمای شیمیایی آزاد می کند که چربی‌ های شکم و پهلو را تجزیه و موجب تسریع روند کاهش وزن در بدن شما می شود.

طرز تهیه ترشی لیته لذیذ | با این روشی که من میگم درست کن!

 

قویترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز

تنظیم قند خون یکی دیگر از خاصیت های زردچوبه است. در نتیجه، بدن از مقاومت به انسولین خودداری می کند. به همین علت مصرف شیر و زردچوبه، طی فرآیندی از برجا ماندن چربی های اضافه در بدن ممانعت و جلوگیری می کند.

بهبود هضم

یکی دیگر از خواص شیر و زردچوبه بهبود هضم غذا است. بهبود هضم غذا از نفخ و سوزش سر دل و گاز معده جلوگیری می کند. اما علاوه بر موارد ذکر شده، هضم بهتر مواد غذایی موجب سرعت بخشیدن به روند کاهش وزن می شود.

طرز تهیه

برای درست کردن این ترکیب طلایی و سالم، ۱۰۰ میلی لیتر شیر گاو را در ظرفی ریخته و اجازه دهید تا به جوش بیافتد. ۲ قاشق چای خوری فلفل سیاه و ۳ قاشق غذاخوری زردچوبه اضافه کنید. سپس اجازه دهید تا مخلوط شیر و فلفل سیاه و زردچوبه کمی بجوشد. ترکیب را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید کمی سرد شود. ۱ قاشق غذاخوری عسل اضافه و میل کنید. می توانید از دارچین و بادیان ستاره‌ای هم استفاده کنید تا خواص نوشیدنی تان بیشتر شود.

توجه :

برای کودکان، در صورت بارداری و شیردهی و داشتن بیماری خاص آن را با احتیاط و اطلاع پزشک مصرف کنید.

خشکبار قویترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز

خشکبار ارزش غذایی بالایی دارند و برای افرادی که سوخت و ساز بدن شان پایین است بسیار مفید هستند. همچنین اگر به شکل اصولی مصرف شوند با ایجاد حس سیری و افزایش متابولیسم برای کاهش وزن مفید هستند.

با 8 نوشیدنی خوشمزه به جنگ سرماخوردگی و آنفولانزا بروید!!

پسته

هر دانه مغز پسته، حدود ۵ کالری دارد. پسته یکی از میان وعده های مفید و سالم است که می توانید برای وعده عصرانه از آن استفاده کنید. فیبر و آهن موجود در پسته به سلامتی بدن کمک می کند و موجب احساس سیری طولانی مدت در بدن شما می شود. در نتیجه با جلوگیری از پرخوری به کاهش وزن کمک می کند.

بادام

هر دانه مغز بادام حدود ۷ کالری دارد. شما می توانید از بادام به عنوان یک میان وعده سیر کننده استفاده کنید. بادام سرشار از فیبر و چربی های سالم است. به همین دلیل موجب احساس سیری و کاهش اشتها می شود. مصرف اصولی بادام به شکل روزانه موجب تجزیه چربی های شکم و پهلو می شود.

خرما قویترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز

هر دانه ی خرما، ۲۰ کالری دارد. ویتامین B5 موجود در خرما، استقامت بدن شما را در مقابل حرکات ورزشی تقویت می کند. با مصرف تنها دو عدد خرما در طول روز، انرژی خوبی را کسب می کنید. همچنین مصرف خرما موجب کاهش اشتها و احساس سیری می شود.

بادام هندی

هر ۴ دانه بادام هندی، ۲۸ کالری دارد. بادام هندی کالری نسبتا بالایی دارد اما اگر به شکل اصولی مصرف شود برای کاهش وزن مفید است. فیبر موجود در بادام هندی موجب احساس سیری و جلوگیری از پرخوری می شود. بادام هندی منیزیم دارد، به همین خاطر متابولیسم چربی و کربوهیدرات را در بدن شما تنظیم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر