حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان تامین اجتماعی

واریز ۱۱ هزار میلیارد ریال به‌ حساب بازنشستگان | بازنشستگان بخوانند

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۱۱ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد

حقوق بازنشستگان
ویکی گردی:

حقوق بازنشستگان هر ساله با تصمیم دولت تغییر می کند و افزایش می یابد. همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از دغدغه های اصلی بازنشستگان است. حقوق بازنشستگان با نوسان تورم باید تغییر کند و متناسب با آن باید بیشتر شود تا امرار معاش بازنشستگان دچار مشکل نشود . حسین سوری (فعال صنفی بازنشستگان کشوری) از دو فقره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری خبر داد.

واریز ۱۱ هزار میلیارد ریال به‌ حساب بازنشستگان

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۱۱ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم شهریور تا اول مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده‌اند، خبر داد.

قیمت جدید محصولات سایپا امروز 24 آبان اعلام شد!

به نقل از ایسنا، حمید باقرنژاد در این باره گفت: این بیشترین مبلغی است که از زمان تاسیس صندوق تاکنون در یک مرحله بابت تسویه سهم‌الشرکه بازنشستگان به حساب اعضای موسسه واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب بیش از ۳۲ هزار و ۸۶۶ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز می‌شود، تصریح کرد: سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ نیز پس از برگزاری مجامع شرکت‌ها و تسهیم سود و بالتبع مجمع عمومی سالیانه موسسه، به حساب این افراد واریز خواهد شد.

معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه با تاکید بر تحول در ساختار امور اعضا در موسسه و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته از سه ماه به کمتر از یک‌ماه، گفت: در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه اعضای این موسسه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از ۱۵ روز پس از بازنشستگی و دریافت اطلاعات به حساب آنها واریز شده است در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می‌کشید.

وی اظهار کرد: این اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمریشان از سوی سازمان بازنشستگی کشوری، دریافت می‌کنند.

باقرنژاد با اعلام اینکه بیشترین میزان دریافتی بازنشستگان یک میلیارد و چهل میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: میانگین دریافتی اعضای موسسه نیز به حدود ۳۴۰ میلیون ریال رسیده، در حالی که میانگین واریزی آنها به صندوق در طول دوران خدمت، حدود ۸۶ میلیون ریال بوده است.

جدیدترین قیمت طلا اعلام شد! | قیمت طلا امروز سه شنبه 24 آبان

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۱ درصد از فرهنگیان شاغل عضو موسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

عضو هیئت مدیره موسسه افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت (استمرار) اقدام کنند تا همچنان از سودآوری موسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • سیروس

    25درصد متناسب سازی چند ماه طول می‌کشد فقط وعده تو خالی به بازنشستگان ندهید کمی وجدان داشته باشید وعمل کنید

    • ناشناس

      وعده ونوید به مردم ندهید مرد عمل باشید مسولین محترم .

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    چرا همسانسازی و ترمیم حقوق برای کارمندان و کارکنان دولت یکماهه تصویب واجرا میشه ولی بعداز7ماه چندرغاز اضافه کردن انهم ریزه ریزه مثل گوشت قربونی نماینده گان کانون وشورای عالی کار شمارا بخدا قسم بفکر حداقل ها هم باشید با5800 چگونه میشه زندگی کرد انهم با پنج سر عائله

  • قشرزحمتکش

    شمارا بخدا قسم 25درصد متناسبسازی راعملی کنیدکه تا پایان سال پرداخت شود بلکه یک گوشه از مشکلات روزمره ماهم برطرف شود بازنشسته تامین اجتماعی حداقلی

  • قادری

    لطفا متناسب سازی بازنشستگان تامین اجتمایی چرا انجام نمیشود

  • ناشناس

    پس همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    پس این افزایش حقوق صندوق بازنشتگی چی شد کی می خواهید بدید