ایران خودرو | قیمت محصولات ایران خودرو | قروش فوری ایران خودرو

قیمت روز خودرو 29 آبان 1401 | لیست قیمت جدید خودرو های ایران خودرو اعلام شد

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت روز خودرو امروز 29 آبان مطابق با قیمت‌های بازار آزاد و نمایندگی‌ها بپردازیم.

ایران خودرو
ویکی گردی:

ایران خودرو قیمت جدید محصولاتش را اعلام کرد!  رانا LX ارزان‌ترین خودرو سواری ایران‌خودرو در بازار آزاد است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودروهایی مثل پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد که البته سال ۹۹ از خط تولید ایران خودرو خارج شد و به‌جای آن شاهد عرضه رانا پلاس هستیم. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ ارزان‌ترین محصول داخلی ایران خودرو به حساب می‌آید و ارزش آن در بازار آزاد کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان است.

عوامل متعددی وجود دارد که قیمت بسیاری از کالاهایی که وابسته به نرخ ارز هستند را دچار نوسان می‌کنند. یکی از بی‌ثبات‌ترین بازارهای موجود در کشور، بازار مربوط به خودرو است. ابهام در واردات خودرو، نبود فضای رقابتی، عرضه خودرو در بورس و رکود آن از جمله عواملی هستند که مستقیما بر قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز 29 آبان تاثیر گذارند. با ویکی گردی همراه شوید تا با قیمت روز خودرو امروز 29 آبان بپردازیم.

قیمت طلا 29 آبان 1401 | قیمت طلا امروز یکشنبه 29 آبان

 

کمبود عرضه در بازار خودروهای داخلی و همچنین کاهش کیفیت خودروها در مقایسه با سال‌های گذشته موجبات کمبود تقاضا را به دنبال آورده است. قیمت روز خودرو که از این شرایط موجوده تاثیر می‌پذیرد، وضعیت پایداری ار تجربه نمی‌کند.

نبود امکانات و فناوری‌های لازمه در حیطه خودروسازی در ایران باعث شده تا خودروهای ارائه شده از امکانات ظاهری و باطنی بالایی نسبت به خودروهای خارجی برخوردار نباشند.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز 28  آبان ماه 1401 تقریبا روند ثابتی را طی کرده است اما ممکن است در طول روزهای آینده دچار تغییراتی شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت روز خودرو امروز 28 آبان مطابق با قیمت‌های بازار آزاد و نمایندگی‌ها بپردازیم.

قیمت روز خودرو امروز 29 آبان

به دلیل شرایط گفته شده در ایران باید گفت که این بازار در وضعیت ناامید کننده‌ای به سر می‌برد، این وضعیت ناشی از کمبود قطعات تولیدی است که به دلیل وجود تحریم‌ها، این فناوری‌ها وارد ایران نمی‌شود. در ادامه به بررسی قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا می‌پردازیم با تکراتو همراه باشید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز 28 آبان

سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

 

ایران خودرو

ایران خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر