تیم امارات پیگیر قائدی شد، نیمکت نشین شدن مهدی قائدی، فرهاد مجیدی به دنبال قائدی

نیمکت نشین شدن مهدی قائدی | تلاش فرهاد مجیدی برای پس گرفتن ستاره اش

به نظر می رسد مهدی قائدی دارد از لیست بازیکنان اصلی تیمش خط می خورد بنابراین باشگاه های دیگر به دنبال بدست آوردن این بازیکن هستند.

مهدی قائدی
ویکی گردی:

فرهاد مجیدی برای بدست آوردن ستاره اش تلاش می کند! با توجه به نیمکت نشین شدن مهدی قائدی در باشگاه شباب الاهلی، بنظر میرسد حالا فرهاد مجیدی در پی بدست آوردن قائدی است.

 سایت «اسپورت» امارات خبر داد یک رسانه اسپانیایی عنوان کرده باشگاه شباب الاهلی دبی به دنبال جذب کریستین تیو مهاجم سابق بارسلونا و کنونی بتیس است.

مهدی قائدی مهاجم ملی پوش کشورمان در باشگاه شباب الاهلی جایگاه اصلیش را از دست داده و به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است. مهاجم 31 ساله اسپانیایی که سابقه بازی با پیراهن بارسلونا دارد از سوی باشگاه های ترکیه ای و باشگاه سوسیداد پیشنهاد دارد.

طبق گزارش های رسیده از امارات باشگاه شباب الاهلی به دنبال فروش قرضی قائدی در فصل جدید است. تحرکات باشگاه اماراتی برای جذب مهاجم سابق بارسلونا برای پر کردن جای خالی قائدی است.

همچنین گفته می شود فرهاد مجیدی که به تازگی هدایت تیم اتحاد کلباء امارات را برعهده گرفته و در این تیم سرو صدای زیادی به پا کرده به دنبال جذب مهدی قائدی در تابستان پیش رو است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر