یارانه نقدی | زمان واریز یارانه نقدی | یارانه نقدی مهرماه | یارانه جدید

یارانه 400 هزار تومانی قطع می شود؟ | جزئیات شوکه کننده درمورد یارانه نقدی

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره تمایل مردم به دریافت یارانه نقدی و عدم تمایل به کالابرگ، آخرین تصمیمات درباره پرداخت یارانه را اعلام کرد.

یارانه
ویکی گردی:

یارانه نقدی جدید رئیسی از اردیبهشت ماه کلید خورد. یارانه جدید در ابتدای به اقشار خاصی پرداخت شد اما با اعتراض دیگر یارانه بگیران قرار بر بررسی و پرداخت یارانه به دهک های دیگر هم شد. رقم یارانه جدید رئیسی بین 300 تا 400 هزارتومان است.حالا به نظر می‌رسد زیرساخت‌های کالابرگ آماده نشده و به احتمال بسیار زیاد این ماه هم شاهد یارانه نقدی باشیم. تاکنون هیچ مسئولی در رابطه با پرداخت یارانه نقدی جدید موضوعی را مطرح نکرده است یارانه نقدی جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه نقدی می پردازیم.

به گزارش ویکی گردی به نقل از برنا، «سیداحسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به این سوال که طبق نظرسنجی سازمان برنامه و بودجه اکثریت مردم موافق به دریافت یارانه نقدی هستند نه کالا برگ، آیا امکان اصلاح در این زمینه وجود دارد؟ گفت: مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت را مکلف به ارائه کالابرگ الکترونیکی کرده است، و با توجه به گذشت نیمی از سال بعید است که چنین اصلاحیه‌ای اتفاق بیفتد.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد 

خاندوزی خاطر نشان کرد: اگر مجلس در این باره اصلاحیه بدهد و در این تکلیف خود تغییری ایجاد کند حتما دولت آن را اجرایی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • قاد ارامی

    با سلام این حرف من را به گوش مسئولین برسونید من و امسال من پول نقد میخوان من الان دو تا بچه دارم ۲ساله کاپشن نتونستم بخرم از خوراکم کسر میکنم میدم به اونا