ازدواج رسمی سحر قریشی، سحر قریشی ازدواج کرد، ازدواج سحر قریشی در ترکیه

ازدواج رسمی سحر قریشی در ترکیه | آیا ازدواج سحر قریشی حقیقت دارد؟

آیا ازدواج سحر قریشی با تتلو خواننده ایرانی ساکن ترکیه حقیقت دارد؟ توضیحات در ادامه مطلب

ازدواج سحر قریشی
ویکی گردی:

ازدواج رسمی سحر قریشی با تتلو خواننده معروف ایرانی ساکن ترکیه موضوع جنجالی کاربران فضای مجازی. سحر قریشی بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون ایران است.سحر قریشی عروس خانواده تتلو شد. خبر ازدواج رسمی سحر قریشی در ترکیه به حدی پیش روی کرد که خواهر تتلو از به دنیا آمدن برادرزاده هایش به زودی خبر داد. سحر قریشی برای همیشه از دنیای بازیگری و عرصه سینما خداحافظی کرد و تتلو را به دنیای بازیگری ترجیح داد.

تتلو می خواست درآمد کنسرت رو صرف هزینه عروسیش با سحر کنه!

شاید خیلی از طرفداران امیر تتلو و حتی سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) منتظر یک مراسم باشکوه بودند اما سحر و تتلو تا به حالا خیلی ساده مراسم هاشون رو برگزار کردند. و خیلی ها منتظر بودند تا روز کنسرت امیر خان فرا برسه و ببینن سورپرایزی که تتلو از مدت ها قبل وعده‌ داده بود چیست؟

 تتلو اعلام کرده که دوست دارد تمام تتلیتی ها و هوادارانش در مراسم عروسی او حضور داشته باشند. اینجا یک تناقض بزرگ به وجود می آید چجوری میشه که از یک طرف تتلو میگه که دوست دارم همه تتلیتی ها تو مراسم ازدواجم باشن و از طرفی اعلام می کنه که کنسرت جای جشن عروسی نیست!

شایعاتی مطرح شده که با توجه به حضور تتلو در خارج از ایران قرار است با همکاری یکی از فعالین حوزه متاورس مراسم عروسی تتلو و سحر قریشی در متاورس برگزار شود تا ضمن دعوت از همه هوادارانش، هر شخصی از هر کجای دنیا بتواند فارغ از همه محدودیت ها در این مراسم شرکت کند. البته متاورس فعلا خیلی گرون است و برای برگزاری جشن در این فضا باید هزینه زیادی خرج کرد. شایعه شده که امیر خان تتلو قصد دارد درآمد حاصل از کنسرتش رو صرف هزینه عروسی ش با سحر تو متاورس کنه!

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر