وام 200 میلیونی بانک تجارت | وام زنان خانه دار | وام مادران

دو روش ساده برای وام گرفتن از بانک تجارت | سه سوته وام بگیر!

شرایط دریافت وام فوری بانک تجارت را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید

وام
ویکی گردی:

وام گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

بررسی‌ها از برخی شعب بانک تجارت نشان می‌دهد برای دریافت وام از این بانک باید طی بازه سه تا شش ماه سپرده بگذارید تا به نسبت این سپرده وام بگیرید یا کسانی که حقوق خود را از این بانک می‌گیرند، می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان کارت اعتباری بگیرند.

به نقل از ایسنا، در پی ممنوعیت بلوکه کردن بخشی از مبلغ وام و همچنین سپرده‌گذاری بدون سود برای دریافت تسهیلات، عملکرد بانک‌ها در این راستا و رعایت این بخشنامه مورد بررسی قرار گرفته که در این گزارش به طور نمونه شرایط وام دهی از سوی بانک تجارت و چگونگی برخورد این بانک با بخشنامه مربوطه رصد شده است.

بر اساس مشاهدات میدانی از برخی شعب بانک تجارت، این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد، مبلغی از وام را بلوکه نمی‌کند یا برای ضمانت وام، وثیقه نقدی نمی‌خواهد.

اما شرایط پرداخت وام در این بانک به این صورت است که متقاضیان به دو روش می‌توانند وام بگیرند. طبق گفته مسئولان برخی از شعب بانک تجارت، پرداخت وام در این بانک به صورت کارت اعتباری (تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان) است که فقط مشمول کسانی می‌شود که حقوق خود را از بانک تجارت می‌گیرند.

روش دیگر بانک تجارت برای پرداخت تسهیلات نیز به این صورت است که میانگین حساب متقاضیان بررسی می‌شود و هر چه آن‌ها از میانگین حساب بالایی برخوردار باشند یا سپرده با مبلغ بیشتری طی سه تا شش ماه در بانک گذاشته باشند، مبلغ وام نیز بیشتر خواهد شد.

البته، سقف تسهیلات از این محل نهایتا به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

در این زمینه، یکی از مسئولان اعتبارات بانک تجارت می‌گوید، در حال حاضر بانک تجارت فقط از طریق کارت اعتباری به حقوق‌بگیران تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با شرط بررسی میانگین حساب، وام می‌دهد که همه شعب این کارت را نمی‌دهند، بلکه فقط بانک‌هایی که سهمیه داشته باشند، تسهیلات از این محل پرداخت می‌کنند.

شعبه دیگری نیز علاوه بر توضیح همین روش بانک تجارت برای پرداخت وام، اعلام کرد که براساس میانگین حساب و اعتبارسنجی متقاضی، ضامن و سفته نیز برای کارت اعتباری هم دریافت می‌شود.

همچنین مسئول اعتبارات شعبه دیگری از بانک تجارت می‌گوید اگر بتوانید میانگین حساب خود را تا ۷۰ میلیون تومان برسانید، می‌توانید ۵۰ میلیون تومان وام بگیرید. در این میان اگر سود سپرده خود را نخواهید، می‌توانید وام قرض‌الحسنه بگیرید اما اگر سود بگیرید، کارمزد وام ۱۸ درصد خواهد بود.

علاوه براین، شعبه دیگری از بانک تجارت شرط پرداخت وام را سپرده‌گذاری طی سه تا شش ماه اعلام کرده و نسبت به این سپرده میزان وام مشخص خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • سیتا

    اخه کی می یاد ضامن یه خانه دار بشه

  • رقیه

    اگه پول داشتیم که سپرده بزاریم نیازی نبود که پول خودمون رو با سود بهمون بدن

  • ناشناس

    اگه ضامن که بود خوب بود ولی ضامن نداریم وامی که با چک حداقل باشه

  • ناشناس

    ۱۸درصد خیلی زیاده

  • ناشناس

    سلام بانک میشه وام گرفت

    • ناشناس

      وام میخواهیم یک میلیارد

  • علی

    من از بلنک مهر ایران گرفتم
    اول بهم گفتن سود 4درصده.
    بعد موقع پرداخت چندتا چک که برای ضمانت اجباری ازم گرفتن.. پول خودم هم نگه داشتن. سودش هم 18 درصد حساب کردن. یعنی پشیمون پشیمون شدم. که چرا وام گرفتم

    • علی ندرلی

      دقیقا سر منم همچین کلاهی گذاشتن داخل برگه باز پرداختی زده ۲میلیون خوردی واس بار اول گفت ک اون درست نی باید ۳۵۰۰ بریزی ازین بعد قسطش ۲۳۰۰ حدود اونی داخل بزگه هس نادرست اینی ک من میگم انجام بده منم الان مثل چی پشیمون خدا لعنتشون کن

  • Nstrn

    با سلام من چگونه میتونم وام اشتغالزایی رو دریافت کنم من ضامن ندارم چکم ندارم میتونم سفته بدم .

  • Nstrn

    از طریق بهزیستی نمیشه وام برداشت . بدون ضامن