سود سهام عدالت | فروش سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت

ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 10 مهر ماه ۱۴۰۱ | لینک استعلام آنلاین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۸ میلیون۱۳هزار و۹۵۹ تومان رسید.

سهام عدالت
ویکی گردی:

زمان واریز سود سهام عدالت سال جاری هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما پیش‌بینی می‌شود همانند دو سال گذشته نزدیک عید نوروز این سود برای همه مشمولان واریز شود. سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ در دو مرحله و در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ در یک مرحله به حساب مشولان واریز شد. واریز امسال به چه صورت خواهد بود؟ در ادامه می توانید ارزش سهام عدالت امروز 10 مهر 1401 را مطالعه کنید. 

فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی آغاز شد | سایت ثبت نام سامانه یکپارچه

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۸ میلیون۱۳هزار و۹۵۹ تومان رسید.

پس از پایان معاملات بازار بورس ایران ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۸ میلیون و ۴۸۲ هزار و۹۶۶ تومان رسید.

سبد سهام عدالت از تعدادی سهام ارزنده و نمادهای بزرگ بازار سرمایه تشکیل شده است که در هفته‌ های گذشته با نوسان در میزان ارزش همراه بوده است. این سهام در بهمن ماه با کاهش ارزش مواجه شد و در اسفندماه نیز روند نوسانی داشت.

سورپرایز ویژه دولت برای افراد فاقد سهام عدالت | اگر سهام عدالت ندارید بخوانید

ارزش این سهام در هفته اول فروردین ماه برخلاف رشد شاخص‌های عملکردی بازار سرمایه، با کاهش ارزش مواجه شد، اما در هفته دوم فروردین ماه و با رشد شاخص کل، ارزش سهام عدالت نیز رشد قابل قبولی داشته است. البته ارزش این سهام در هفته سوم فروردین ماه با افت مواجه شد. ارزش این سهام در هفته چهارم فروردین ماه با رشد ۴ درصدی که داشت افزایش قابل توجهی پیدا کرد.

سهام عدالت در تمام هفته های اردیبهشت ماه با افزایش ارزش روبرو شد. ارزش سهام عدالت در هفته اول اردیبهشت ماه با رشد ۰.۸۵ درصدی مواجه شده است. ارزش این سهام در هفته دوم اردیبهشت ماه کاهش ۰.۴۲ درصدی یافت. ارزش این سبد دارایی در هفته سوم اردیبهشت ماه رشد ۰.۶۸ درصدی را تجربه کرد. ارزش سهام عدالت در هفته پایانی اردیبهشت ماه با رشد ۱.۷ درصدی روبرو شد.

 ارزش سهام عدالت نسبت به اول مرداد سال گذشته به ترتیب با کاهش قیمت ۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومانی، ۹ میلیون و ۸۶۵ هزار تومانی، ۱۰ میلیون و ۶۶۷ هزار تومانی و ۲۰ میلیون و ۵۱ هزار تومانی روبرو شده است.

یارانه معیشتی مهر 1401 واریز شد؟! | واریزی مهرماه کالابرگ است یا یارانه نقدی؟؟

استعلام آنلاین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت

 سهامداران سهام عدالت برای استعلام وضعیت پرداخت سود سهام خود می‌توانند با ورود به سامانه سهام عدالت در تارنمای «www.Sahamedalat.ir» نسبت به مشاهده زمان و مبلغ واریز سود سهام عدالت اقدام کنند.

همچنین سهامدارانی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، باید هر چه سریعتر در سامانه سجام ثبت کنند تا در فهرست پرداخت سود جامانده های سهام عدالت قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • pourya

    ثبت نام نمیکنه یه مواردی رو میاره که نمیدونم چی بنویسم

  • ناشناس

    ما کار گران که سهام عدالت نداریم تکلیف چیه.مگه ماایرانی نیستیم .تبعیض چقدر.

  • رحم خدا جان فراز

    با سلام اینجانب تا الان هیچ سهامی دریافت نکردم وموندم که باید چکارکنم خواهش میکنم بنده هم از سهام بهرمند بشم چون دو فرزند تحت تکفل دارم وخدا رو خوش نمیاد حقم ضایع بشه سپاسگزارم

  • Iiiiiiii

    چطور میتونیم ثبت نام کنیم

  • اسماعیل

    چرا سود سهام فوت شدگان تعین تکلیف نمشود

  • ناشناس

    سلام اینجانب قبلا ثبت نام کردم و برگه ثبت نام یا دعوت نامه دستم هست ولی به خاطراشگالات سیستمی به بنده سهامی تعلق نگرفتنش الان هم که تعلق نمی گیره پس باید چکار کنم و هیچی هم در زندگیم ندارم خواهش میکنم کمکم کنید راهنمایی کنید که من چکار کنم مجکر

  • ناشناس

    سلام من و دخترم سهام عدالت رو واریز میکنن ولی برای شوهرم هم که با ما ثبت نام کرده واریز نمیکنن